Make your own free website on Tripod.com
آرشیو دی 84

نويسنده: فراهانی شنبه 10 دي1384 ساعت: 2:10
بدینوسیله درگذشت لیدر بزرگمان آقای عامری را در یک سانحه رانندگی خدمت خانواده گرامیشان

و جامعه بزرگ نتوورک تسلیت عرض نموده و آرزوی صبر برای بازماندگان آن

مرحوم را داریم.

روحش شاد و یادش گرامی باد
  وب سايت    پست الکترونيک

نويسنده: رضا شنبه 10 دي1384 ساعت: 7:59
وبلاگ گلدکوئست در ایران آپدیت شد
www.goldquestiniran.blogfa.com
  وب سايت    پست الکترونيک

نويسنده: امیر شنبه 10 دي1384 ساعت: 11:43
گران قیمتها

http://www.patogh2ir.com/didaniha&shenidaniha/didaniha&shenidaniha-27.htm
 

نويسنده: شهرام شنبه 10 دي1384 ساعت: 12:58
آقا مَهدی، آقا موسی و دوستان عزیز کوئستی سلام
مطلب مهراب مربوط به حفاظت از ایمیل و ایکاردها رو برای شما به ایمیل وبلاگ فرستادم. همچنین پیشنهاد می کنم در گروهی که مهراب در یاهو عضو شده شما هم عضو بشید تا از آخرین تجربیات لیدر عزیز و بزرگمون استفاده کنیم.

از ماني بهروز عزيز هم متشكرم

موفق باشيد
  پست الکترونيک

نويسنده: حسین شنبه 10 دي1384 ساعت: 16:36
سلام
آقا پسوردم رو فراموش کردم باید چیکار کنم؟
forgot password رو از کدوم سایت ÷یدا کنم؟
  پست الکترونيک

نويسنده: علیرضا شنبه 10 دي1384 ساعت: 21:48
سایت ما هم بفهمی نفهمی آپدیت شده. یه سر بزنید خوشحال میشیم
http://www.rythm.ir
  وب سايت    پست الکترونيک

نويسنده: محسن رضائي شنبه 10 دي1384 ساعت: 22:8
در روز اول ژانویه تمام کسانی که دستگاه تراینت بخرند یک هدیه از کمپانی خواهند داشت

تا دو سال هر ماه 100 دقیقه تماس مجانی با امریکا و اروپا و یا 50 دقیقه با اسیا



مبارک باشد انشااله
منبع خبر شتاب كوئست
 

نويسنده: محسن رضائي شنبه 10 دي1384 ساعت: 22:12
وبلاگ نگرش مثبت، اولین مطلب وبلاگ، تفکر مثبت
 

نويسنده: محسن رضائي شنبه 10 دي1384 ساعت: 22:35
سازمان تجارت جهانی


کمپانی گلد کوئست عضو سازمان تجارت جهانی بوده و همچنین در ساختمان تجارت جهانی مستقر می باشد. دفتر مرکزی کمپانی در ساختمان تجارت جهانی بندر آزاد هنگ کنگ قرار دارد. که شرط ورود به این ساختمانها بغیر از عضو یت شرکت در خود سازمان تجارت جهانی ، داشتن ضمانت و گارانتی 5 دولت بزرگ از قبیل انگلیس و آمریکا و... و همچنین داشتن ضمانت نامه و پشتوانه از طرف 7 بانک مرکزی کشورهای مختلف می باشد .
 

نويسنده: محسن رضائي شنبه 10 دي1384 ساعت: 22:45
مصاحبه با بیژن پاکزاد ،وبلاگ عسلویه کوئست
 

نويسنده: مسعود يکشنبه 11 دي1384 ساعت: 2:4
سلام آقا موسی و آقا مهدی.

؟؟؟؟؟؟؟ ×؟؟؟؟؟یادش بخیر قبلا خیلی زود جواب میدادید ؟؟؟؟؟؟؟؟ × ؟؟؟؟؟؟؟؟؟


یه سوال داشتم.
من محصولانم رو یک هفته میشه که شیپ کردم , یعنی یک هفته میشه که CRF زدم, ولی هنوز فرستاده نشده . میخواستم بدونم چه مدتی طول میکشه تا محصولاتم فرستاده بشه ؟
جواب CRF هام رو هم هنوز کمپانی نداده.
ممنون میشم.

زنده باد QI
  پست الکترونيک

نويسنده: شهرام يکشنبه 11 دي1384 ساعت: 8:59
سلام دوستان
سال نو میلادی به هموطنان مسیحی مبارک
این هم یک آدرس آنتی فیلتر دیگر

http://01jan06.my13k.com

موفق باشید
  پست الکترونيک

نويسنده: رضا ش يکشنبه 11 دي1384 ساعت: 9:15
دوستان سلام
در راستاي حفظ انسجام و اتحاد كوئستر هاي ايران کاتالوگ دیدنی گروه QI-IRAN به صورت محدود آماده عرضه به كوئستر هاي عزيز است
براي در يافت كاتالوگ فقط كافيست يك ايميل به آدرس qi.iran.team@gmail.com بفرستيد و در آن علاوه بر نام و شماره تماس، تعداد كاتالوگ در خواستي خود را مرقوم فرماييد.
موفق و مويد باشيد
  وب سايت    پست الکترونيک

نويسنده: محمد رضا يکشنبه 11 دي1384 ساعت: 10:27
یک پیغام از طرف مدیریت وبلاگ تهران کیو آی:


کادر وبلاگ تهران کیو آی با ۷ وبلاگ جدید دیگر به زودی به کار خود ادامه خواهد داد.



وبلاگ اخبار ایران و جهان و اخبار تجارت الکترونیک

وبلاگ زندگی با گلدکوئست

وبلاگ کوئست ما

وبلاگ محصولات

وبلاگ کوئست دوست داشتنی

وبلاگ آموزش

وبلاگ پرسش و پاسخ



به زودی...........

مدیریت و مسئولیت تمامی این وبلاگ ها با مدیر وبلاگ تهران کیو آی می باشد.

نویسندگان تمامی این وبلاگ ها قبلا طی تصمیماتی مشخص گردیده ، اما بدینوسیله از تمامی دوستانی که به عنوان یک نویسنده می خواهند و می توانند با این نویسندگان ذکر شده همکاری کنند، خواهشمند است که از طریق همین وبلاگ اعلام آمادگی کنند تا در صورت صلاح دید ، رمز عبور و مشخصات کاربری در اختیارشان قرار گیرد.

با تشکر

محمدرضا ، مدیریت وبلاگ تهران کیو آی
  وب سايت

نويسنده: یگانه يکشنبه 11 دي1384 ساعت: 10:30
سلام من گروه مهراب رو می خوام توی یاهو می شه آدرسش رو بدبد؟
 

نويسنده: گروه طلائی يکشنبه 11 دي1384 ساعت: 11:34
وبلاگ گروه طلایی بروز شد .

www.goldeng.blogfa.com
  وب سايت    پست الکترونيک

نويسنده: پیام تبریز يکشنبه 11 دي1384 ساعت: 13:2
مديركل اداره نشر اسكناس و خزانه در گفت‌وگو با فارس:

ورود سكه‌هاي گلدكوئيست به كشور ممنوع است

خبرگزاري فارس: مديركل اداره نشر اسكناس و خزانه تاكيد كرد: ورود سكه‌هاي گلدكوئيست به كشور ممنوع است.


سيد جلال جليليان در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادي خبرگزاري فارس كه از وي درباره ورود سكه‌هاي گلدكوئيست به كشور سوال كرد، گفت: طبق مصوبه شوراي پول و اعتبار ورود سكه‌هاي طلا و نقره به كشور مجاز نيست، مگر به صورت شمش استاندارد كه مشكلي ندارد.
وي گفت: به همين دليل بانك مركزي به گمرك اعلام كرده است كه از ورود سكه و از جمله سكه‌هاي گلدكوئيست جلوگيري كند.
جليليان در خصوص سكه‌هايي كه وارد و توسط دولت ضبط شده اند نيز خاطر نشان كرد: پروند گلدكوئيست در شعبه سوم دادگاه كاركنان دولت مطرح است و بر اساس آن زياني كه در جريان خريد اين سكه‌ها متوجه مردم شده است پيگيري مي‌شود.
وي با بيان اينكه شركت گلدكوئيست مبلغي بيش از ارزش واقعي سكه‌ها از مردم دريافت كرده است، افزود: دادگاه در پي آن است كه از طريق دادگاه بين‌المللي اين بخش از حقوق مردم را بازگرداند و همينطور بخشي را كه شركت گلدكوئيست به صورت ارزي دريافت كرده است.
جليليان تصريح كرد: بنابراين دادگاه از ما خواست كه سكه‌هاي قاچاق و ضبط شده گلدكوئيست را فعلا مرجوع نكنيم و بانك مركزي نيز فقط اجازده داده است دستگاه قضايي اين سكه‌ها را از گمرك ترخيص و نگهداري كند تا تكليف آن روشن شود.
وي افزود: حال ممكن است سكه‌ها را فروخته و يا ذوب كنند و وجه آن را در اختيار افراد زيان ديده قرار دهند

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=8410100546
  پست الکترونيک

نويسنده: بابک يکشنبه 11 دي1384 ساعت: 13:54
من پسوردمو گم کردم ولی فرگت پسورد و سی ار اف زدم کمپانی جواب نداد .هر دقیقه داریم میگیم بهترین کمپانی کمپانی ماست ولی با این وضع که من دو ماهه پسوردمو گم کردم ولی جواب نگرفتم خوب به هر حال هر کی راه حلشو بلده به من بگه.
  پست الکترونيک

نويسنده: موسی يکشنبه 11 دي1384 ساعت: 14:4
سلام به همه دوستان
در مورد فراموش کردن پسورد بگم که بخاطر مسائل امنیتی سایت , مثل قدیم و به راحتی نمیشه پسورد رو پیدا کنید. راحش این هست که باید یک میلی به کمپانی بزنید تا پسورد رو براتون میفرستند.متن میل رو براتون در وبلاگ میزاریم.ولی کمی صبر داشته باشید...
  وب سايت    پست الکترونيک

نويسنده: موسی يکشنبه 11 دي1384 ساعت: 14:17
سلام آقا مسعود
اگر آدرس Shipping معتبر باشه محصولات معمولا 1 تا 3 هفته طول میکشه تا Ship بشه .اگر هنوز جوابتون رو نداده , CRF دوم را در قسمتOther بزنید و شماره CRF اول رو حتما" قید کنید که رسیدگی بشه.

مدیر نظرات B-Team
  وب سايت    پست الکترونيک

نويسنده: بهنام ب يکشنبه 11 دي1384 ساعت: 14:26
سلام و خسته نباشید دوستان

راههای موفقیت به روی ما بازه ولی فقط از ان استفاده نمی کنیم و اجازه میدهیم که که سایر نتورک های دیگه از ان استفاده کنند.پس دست به کار شید چون این شما هستید که اینده خود و دیگران را میسازید اگر با هم باشیم پیروزیم پس تیم شید و کار رو شروع کنید.

مدیر وبلاگ Quest-Team
  وب سايت    پست الکترونيک

نويسنده: آواک يکشنبه 11 دي1384 ساعت: 17:31
سلام خسته نباشيد وبلاگ واقعا خوبي است اگر امکان دارد وبلاگ من را هم در ليست وبلاگهاي دوستان قرار دهيد با تشکر
  وب سايت    پست الکترونيک

نويسنده: شهرام يکشنبه 11 دي1384 ساعت: 18:1
سلام یگانه و دوستان کوئستر عزیز
به زودی نامه جدید مهراب رو تو کامنت می گذارم.

آدرس گروه مهراب اینه:http://finance.groups.yahoo.com/group/ourbignetworkfamily

موفق باشید
  پست الکترونيک

نويسنده: مجتبی يکشنبه 11 دي1384 ساعت: 22:22
سلام بر بروبچ - دوستان تهرانی اگه کسی سری کامل cd های دکتر آزمندیان رو با کیفیت خوب داره - یه نیمچه تماسی با من بگیره - الهی خیر از جوونیتون ببینی
من یه سری دارم که همشون حدود 10 دقیقه ای رو از وسط های cd خط و خش دارند.
  پست الکترونيک

نويسنده: حسین - الف يکشنبه 11 دي1384 ساعت: 22:46
سلام به همه

قابل توجه همه دوستان ,

این کشورها هستند که میتوانند عضو سازمان تجارت جهانی باشند ....
نه سازمانها ...

این جوابی هست که طی یک CRF از کمپانی گرفتم ..

نکته قابل توجه اینکه کمپانی کوئست در کشوری واقع شده که عضو سازمان تجارت جهانیست . و از قوانین WTO پیروی میکند .

be all that you can be
  پست الکترونيک

نويسنده: موسی يکشنبه 11 دي1384 ساعت: 23:30
سلام آقا بابک
در مورد فراموش کردن پسورد.
سوالی که شما پرسیدید سوال خیلی هاست.و همه با این مسئله رو برو هستند
قبلا در صورت فراموش کردن پسوردتون , به راحتی میتونستید پسورد TC رو بدست بیارید.اما در حال حاضر برای امنیت بیشتر TC مشتریها به راحتی قبل امکان پذیرنیست.شما اگر کمی صبر و حوصله به خرج بدید متن میل که بدستمون رسید در وبلاگ قرار میدهیم .
یک نکته رو هم اضافه کنم که برای بدست آوردن پسورد میتونید از لیدر خودتون کمک بگیرید.

مدیر نظرات B-Team
  وب سايت    پست الکترونيک

نويسنده: نگرش مثبت دوشنبه 12 دي1384 ساعت: 2:4
سلام خدمت همه همکاران خوبم
وبلاگ نگرش مثبت هروز بروز میشود
شما میتوانید در وبلاگ نگرش مثبت نوعی دیگر به گلد کوئست و کاراتان نگاه کنید
پیروز باشید.
نگرش مثبت
  وب سايت    پست الکترونيک

نويسنده: شهرام دوشنبه 12 دي1384 ساعت: 9:48
سلام دوستان
این هم نامه ×××××× مهراب ××××××
سلام
سال نو ميلادي را به همه نتورک مارکترها تبريک ميگم همچنين امروز اين گروه با داشتن 1540 عضو دو ساله ميشه اميدواريم ساله ديگه سه سالگي اين گروه رو با 15000 عضو جشن بگيريم يعني هر سه ماه 1 Stage .
بعضي از دوستان کنجکاو هستند که بدونند چرا بعد از حدود 1 سال دوباره در حال فعاليت در گروه هستم. دليلهای زيادي وجود داره اما يک روز داشتم فيلم Legend Of Zoro (افسانه زورو) رو مي ديدم موضوع اين بود که زورو براي اينکه بتونه از خانوادش محافظت کنه و پسرش رو در يک محيط امن بزرگ کنه نقش يك مرد معمولي خوش‌گذرون و صلح‌طلب رو بازي مي‌كرد حتي يک بار جلوي پسرش از کسي تو گوشي خورد اما از خودش دفاع نکرد براي اينکه کسي نفهمه که زورو است اما بعد از اتفاقاتي که افتاد در آخر فيلم فهميد که هر کسي در قباله خانواده و شهرش وظايفي داره و نميتونه نقش يک آدمه ديگه رو بازي کنه و بايد خودش باشه و همون طور که قبلا زندگي مي كرد با خطرها زندگي کنه و نميتونه خودشو بزنه به بيخيالي. همه ما ميدونيم که فرق Leader با Earner در اينه که اگر کسي به درامد خوبي رسيد با اين وجود که حق داره به خودش استراحت بده و بره دنبال زندگي خودش و از نتيجه دسترنجش استفاده کنه اين حق رو هم داره که براي مجموعش وقت بزاره و از نظر اطلاعاتي ساپورتشون کنه. روزي که من وارد GQI شدم
  پست الکترونيک

نويسنده: شهرام دوشنبه 12 دي1384 ساعت: 9:50
ادامه...
فقط ميدونستم که بايد بريم دنبال مشتري و سکه بفروشيم در حالي که در همون زمان افراد زيادي بالاسر ما بودند که هر هفته سقف ميزدن و روش کار رو بلد بودند ولي چون من در آغاز هيچي نميدونستم مجبور شدم با تیم خودم (اشکان و فرشيد) از صفر شروع کنيم و دوباره همه راه‌هاي درست و اشتباه رو تجربه کنيم به همين دليل من تصميم گرفتم که روش کارم رو بنويسم (جزوه‌ای که امروز به دست اغلب شما رسيده و در همين گروه هم موجود هست) تا کسي مجبور نشه از صفر شروع کنه شايد اگر کسي بود که اون جزوه خودمو روز اول به من مي‌داد من الان بجاي يک TC دو يا سه TC اکتيو داشتم اين داستان رو براي کساني تعريف ميکنم که الان از دست بالاسريهاشون شاكي هستن که چرا حمايتشون نميکنن اما وقتي خودشون با سختي راه رو پيدا ميکنن و به نتيجه ميرسن ديگه اطلاعاتشون رو به زير مجموعه‌هاشون منتقل نميکنن اگر شما دچار اين مشکل هستيد که اطلاعات کافي براي فعاليت نداريد اين لحظه رو فراموش نکنيد و زماني که به نتيجه رسيديد فراموش نکنيد کساني در مجموعه شما وجود دارن که به اطلاعات شما
  پست الکترونيک

نويسنده: شهرام دوشنبه 12 دي1384 ساعت: 9:51
ادامه...
احتياج دارن وقتي با W Ko. Frienty - network support – راجع به مشکلات CRF صحبت ميکرديم اول شروع کرد CRF رو براي ما توضيح دادن که CRF چيه و به چه درد ميخوره و چه جوري بايد ازش استفاده کرد اما وقتي ديد که ما در استفاده از CRF حرفه‌ای هستيم تعجب کرد که پس چرا زيرمجموعه هاي ما بلد نيستند يك CRF درست بفرستند و تمام مشکل از اينجاست که در هر شاخه از نتورک اين اطلاعات از يک جايي به پایین ديگه منتقل نشده الان افراد زيادي در مجموعه هستند که حتي نميدونند براي پيگيري PINCODE يا عوض کردن مشخصات فردي بايد چي کار بکنند اين مشکل زماني پيش مياد که بعضي از ما ديگه اطلاعاتمون رو به زيرمجموعه‌هامون منتقل نميکنيم خلاصه اگر امروز کسي رو نداريم که به ما اطلاعات کافي بده فردا کسي نشيم که به ديگران اطلاعات نميديم.
  پست الکترونيک

نويسنده: شهرام دوشنبه 12 دي1384 ساعت: 9:51
ادامه...
خيلي از دوستان راجع به QVI سئوالاتي ميپرسن در آدرس‌هاي زير ميتونيد اطلاعات مفيدي پيدا کنيد:
http://b-team.blogfa.com/
http://www.qvi.8m.com/Information.htm
http://136313.blogfa.com/
در ضمن از بين اين 1500 عضو فقط عده بسيار کمي هستند که اکتيو هستند و براي من مطالب جالب ارسال مي‌کنند اگر مطالب جديدي داريد که فکر مي‌كنيد به درد اين گروه ميخوره خوش حال ميشم که بفرستيد تا با اسم خودتون در گروه گذاشته بشه.

همه دست در دست هم براي اقتدار بيشتر و موفقيت عظیم‌تر

مهراب
http://finance.groups.yahoo.com/group/ourbignetworkfamily/
  پست الکترونيک

نويسنده: رویا دوشنبه 12 دي1384 ساعت: 10:29
سلام دوست عزیز . من مدت 6 ماه است که در سیستم مشغول هستم به دلیل مشکلات مالی قصد فروش محصولاتم را که شامل سکه نقره و طلا باربادوس و سکه طلا سال خروس و همجنین گردنبند دکتر سینک می باشد را به فروش برسانم خواهشمندم مرا راهنمایی کنید.
با تشکر و آرزوی موفقیت
  وب سايت    پست الکترونيک

نويسنده: اکبری دوشنبه 12 دي1384 ساعت: 12:0
دستگيرى سارق
فرش هاى نفيس نماينده مجلس

سارق حرفه اى فرشهاى دستباف منازل شمال شهر تهران كه تعدادى فرش از منزل يكى از نمايندگان مجلس نيز به سرقت برده بود با تلاش مأموران پليس آگاهى شمال تهران دستگير شد. به گزارش فارس، با دستگيرى متهم او براى تحقيقات به اداره آگاهى منتقل و در بازجويى ها به سرقت چند تخته فرش دستباف از منازل شمال تهران به ارزش ۴۰۰ ميليون تومان اعتراف كرد. و ى همچنين به سرقت چند تخته فرش نفيس از منزل يكى از نمايندگان مجلس نيز اعتراف كرد.
منبع :
روزنامه ایران صفحه حوادث ۱۲/۱۰/۸۴
وبلاگ رهنان
  وب سايت    پست الکترونيک

نويسنده: ليلا دوشنبه 12 دي1384 ساعت: 14:22
يه لينك مي خوام كه بتونم برم تو سايت گلد اگر كسي آدرسي داره ممنون ميشم كمكم كنيد
 

نويسنده: محسن دوشنبه 12 دي1384 ساعت: 15:58
douste questere khobam agha mahdie gol salam
khaste nabashid

man yeki az azaye Goldquest da mashhad hastam
ke 1 sal hast ke ozv hastam va ba sharayete mojod tamame bala sarihaye man dige kar nemikonan va aslan javabgoye mahsolate ma ham nistand
leza gharaz az mozahemat inke mikhastam bebinam shoma rahi baraye voroude mahsoulate ma az dubi be iran nadarin choun man hadeaghal 30 nafar zir majmoe daram.
khoshhal misham age be onvabe ye quester komakam konid.
dar zemn man yeki az khanandegan paro pa ghors web logeton hastam.
ba kamale tashakor va ehteram
mohsen
  پست الکترونيک

نويسنده: امیرشهرام دوشنبه 12 دي1384 ساعت: 16:8
سلام آقا موسی خسته نباشید
من فکر میکنم بهتره یک جلسه بگذاریم تا تمام وبلاگ نویسها یک هماهنگی داشته باشند و به یک سو بریم اگه موافقی با هم قرار بزاریم منتظرم
  وب سايت

نويسنده: شاهین دوشنبه 12 دي1384 ساعت: 16:47
توجه توجه توجه
اخطار اخطار

اخطار به همه همكاران عزيز بخصوص دوستان سر شاخه
در آخرين كشفيات كاراگاههاي زبده روزنامه وزييييييييييين ؟!!!! جام جم
مشخص شد كه قتل سرشاخه ها يي كه پورسانت زيادي از كمپاني در يافت ميكنند
در دستور كار كمپاني قرار گرفته......
لذا از تمامي دوستان عزيز تقاضا دارم تا دير نشده وتا اسمتان در ليست سياه آقاي ويجي قرار نگرفته هرچه سريعتر به كمپاني ميل بزنيد و تقاضاي حذف پورسانت كنيد.
در آخر يك بار ديگر از مامورين زحمت كش و با اخلاص روزنامه جام جم كه مارا از نيت آقاي ويجي آگاه كردند تشكر ميكنم.

ومنالله التوفيق
  پست الکترونيک

نويسنده: محسن رضائي دوشنبه 12 دي1384 ساعت: 21:0
مطلب گلد کوئستیها چه هدفی دارند از وبلاگ v team
 

نويسنده: رضا دوشنبه 12 دي1384 ساعت: 21:9
سلام دوستان :یک قانون مهم در مورد انتظار
(اگر با اعتماد به نفس انتظار وقوع چیزی را در جهان پیرامون خود داشته باشید ان چیز به وقوع میپیوندد. شما همیشه هماهنگ با انتظاراتتان عمل میکنید و این انتظار بر رفتار و چگونگی برخورد اطرافیانتان تاثیر میگذارد)
  پست الکترونيک

نويسنده: محسن رضائي دوشنبه 12 دي1384 ساعت: 21:10
آيت‌الله نوري همداني: فقط نام «ربا» در سيستم بانكي تغيير يافته
منبع بازتاب
 

نويسنده: ali دوشنبه 12 دي1384 ساعت: 21:14
قتل هاي سريالي سرشاخه هاي گلدکوئست

http://www.jamejamonline.ir/shownews2.asp?n=117780&t=acc
 

نويسنده: فرهنگ دوشنبه 12 دي1384 ساعت: 22:13
يكي نيست به اينها بگه آخه آدم حسابي . جنايت كه جنايته هيچ ربطي به گلد كوئست نداره .آقايان يادشان رفته بايد امنيت ايجاد كنند. كم كاري نهادهاي امنيتي با مقصر دانستن فلان شركت و بهمان شركت درست نميشه. تازه اگر فرضيه اين آقا پليسه درست باشه (حذف سر شاخه ها) هيچ سر شاخه اي با مردن و يا كشته شدن سهمش از بين نميرود. و وراث او تا 99 سال از منافع و در آمدهاي جايگاه او بهره ميبرند. اون قديما گفته بودن (شبا كه ما ميخوابيم آقا پليسه بيداره)
عجب بيداره . چشماتو واكن آقا پليسه.
سردار طلايي بپا مثل دفعه هاي پيش قاتل حكمشو از كسي نگرفته باشه . مثله آن قاتل مشهديه كه خودش حكم ميكرد خودشم اجرا ميكرد.اينا كه مخ ندارند . يهو ديدي بخاطر اينكه برن بهشت يه ده بيست تا از اين گلد كوئستيهاي كافر بيدين و ميكشن تا بليط بهشتو بگيرن . سردار من گفتما حواستو جمع كن. آخرش نگي يارو بيمار رواني بود.
  پست الکترونيک

نويسنده: عباس(کوئست یزد سه شنبه 13 دي1384 ساعت: 1:39
سلام
کوئست یزد اپدیت شد
 

نويسنده: ویجی سه شنبه 13 دي1384 ساعت: 8:59
وبلاگ (گلدکوئست سمبل نتورک مارکتینگ) به روز شد
به ما هم سر بزنید
من لینک وبلاگ شما را گذاشتم شما هم همینکار را بکنید لطفا
موفق باشید
  وب سايت

نويسنده: questere... سه شنبه 13 دي1384 ساعت: 12:23
سلام
يه سوال راجع به نامه مهراب داشتم،
مهراب 1540 تا عضو داره؟؟
يکي از بالاسري هاي من که با مهراب 13level فاصله داره تعادلش 7000!
چطور مهراب 1540 تا! عضو داره .
با تشکر
  پست الکترونيک

نويسنده: پیام تبریز سه شنبه 13 دي1384 ساعت: 12:56
سلام

این مطلب رو حتما بخونید در ارتباط با مطلب دیروز جام جم هست

فرمانده انتظامي تهران بزرگ خبر داد:

عاملان قتل سه زن در تهران 2 نفر هستند

خبرگزاري فارس: فرمانده انتظامي تهران بزرگ گفت: عاملان قتل سه زن در تهران كه طعمه هاي خود را از آگهي‌هاي روزنامه انتخاب مي كنند دو نفر هستند

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=8410130169
  پست الکترونيک

نويسنده: امیرشهرام سه شنبه 13 دي1384 ساعت: 15:35
سلام
در رابطه با دوستی که فکر کرده مهراب 1540 عضو داره باید بگم که در گروه یاهو این تعداد عضو داره نه زیر محموعه!!!
  وب سايت

نويسنده: اسماعیل سه شنبه 13 دي1384 ساعت: 16:47
اقا یا خانم questere...
مهراب 1540 عضو در یاهو گروپ داره نه کلا زیرمجموعه..
خسته نباشی..
 

نويسنده: مسعود سه شنبه 13 دي1384 ساعت: 16:48
كوستر عزيز گروه مهراب در ياهو 1540 عضو داره نه اينكه زيرشاخه هاي مهراب 1540 نفر باشن
 

نويسنده: مسعود سه شنبه 13 دي1384 ساعت: 16:49
چرا وبلاگ بروز نشده
 

نويسنده: امیرشهرام سه شنبه 13 دي1384 ساعت: 17:3
زندگی نامه مهراب قسمت اول در وبلاگ گذاشته شد
  وب سايت

نويسنده: یگانه سه شنبه 13 دي1384 ساعت: 17:10
سلام کوئستر
منظور مهراب اعضائ اون کلوپ یاهو بوده نه نتورکش!
 

نويسنده: پیام تبریز سه شنبه 13 دي1384 ساعت: 18:20
سلام دوستان

این مطلب هم خوندنیه

نگاهي به قوانين دو كشور آمريكا و كانادا درباره بازاريابي هرمي

اصفهان ، خبرگزاري جمهوري اسلامي ‪۸۴/۱۰/۱۱‬
خارجي. اقتصادي. قوانين.

شايد شما نيز در برخورد با اعضاي سيستم‌هاي بازاريابي چند سطحي( هرمي ) وضعيت اين پديده را در ديگر كشورها جويا شده و در پاسخ شنيده‌ايد كه در ساير كشورها و بخصوص كشورهاي پيشرفته اين فعاليت‌ها كاملا آزاد و قانوني مي باشد...

http://www.irna.ir/fa/news/view/line-8/8410119323124928.htm
  پست الکترونيک

نويسنده: هوای تازه سه شنبه 13 دي1384 ساعت: 18:27
دوستان سلام
خدا قوت
لطفاَ مطلب زیر را بخوانید.
فکر می کنم اینهم یک دیگه از دلیل کلاهبرداری گلدگوئست باشه!

http://www.sonycard20.com/news/news_item.asp?NewsID=937
موفق باشید.
  وب سايت

نويسنده: لیلا سه شنبه 13 دي1384 ساعت: 18:28
یه لینک میخوام برای ورود به سایت گلد کوئست!!!!!!!!!!!!!!!!
 

نويسنده: هوای تازه سه شنبه 13 دي1384 ساعت: 18:44
دوستان سلام
خدا قوت
هوای تازه به روز رسانی شد عنوان مطلب (( لطف را دریغ نکن ))
موفق باشید
  وب سايت

نويسنده: هادي سه شنبه 13 دي1384 ساعت: 22:54
وبلاگ ما هم ساخته شد.... سر بزنيد.
  وب سايت    پست الکترونيک

نويسنده: فرزانه سه شنبه 13 دي1384 ساعت: 23:31
سلام
میخواستم بدانم که چگونه میتوانم درگروه مهراب عضو شوم (از چه مراحلی )
متشکرم
  پست الکترونيک

نويسنده: محمد چهارشنبه 14 دي1384 ساعت: 0:18
با عرض سلام و خسته نباشید فراوان
خدمت نويسندگان مطالب وبلاگ جالب b-team
من حدود 5 يا 6 ماهي است كه از وبلاگ شما يهره مي برم و امشب وظيفه خود دانستم كه از مطالب جالبتون از صميم قلب تشكر كنم
آقا مهدي و آقا موسي خدا قوت
دوستان كوئستي ؛ هميشه موفق و پيروز باشيد
  پست الکترونيک

نويسنده: سید داود چهارشنبه 14 دي1384 ساعت: 0:38
بابا دمتون گرم اصلا به من جواب نمی دید بعد از صد با پیام گذاشتن
  پست الکترونيک

نويسنده: مهرداد ااااااززززززززززززااااااااادددددد چهارشنبه 14 دي1384 ساعت: 1:29
با عرض سلام وخسته نبا شی خدمت دوست عزیز موسی .
امید وارم مشکلاتت را حل کرده باشی .
من مشکلی داشتم . پست ورد خود را گم کرده بودم ولی با کمک شما پیدا کردم .
مرسی موسی جان .
وامید وارم که شما ومجموعه تان هیچ مشکلی نداشته باشید.
به امید روزی که هیچ کس هیچ مشکلی نداشته باشد.
 

نويسنده: آرمان چهارشنبه 14 دي1384 ساعت: 2:23
با سلام به بچه های کوئست و آقا مهدی و آقا موسی گل
من 20 روزی می شه که آدرس شیپ شدن محصولم را دادم ولی محصولم هنوز فرستاده نشده.ولی می گن بعد از درخواست , محصول دو هفته طول می کشه تا شیپ بشه قسمت پروداکت شیپینگ را هم نگاه کردم ولی هنوز شیپ نشده ولی کمپانی با درخواست من موافقت کرده لطفا من را راهنمائی بکنید.
  پست الکترونيک

نويسنده: شهرام چهارشنبه 14 دي1384 ساعت: 18:58
دوستان عزیز سلام
به زودی نامه مهراب در مورد حفاظت از دفاتر کار مجازی و گم شدن ایکاردها در وبلاگ گذاشته خواهد شد.

موفق باشید
  پست الکترونيک

نويسنده: حسین - الف چهارشنبه 14 دي1384 ساعت: 19:23
سرقت کيس ((((طنز)))

http://www.jamejamonline.ir/shownews2.asp?n=118093&t=acc
  پست الکترونيک

نويسنده: شهرام چهارشنبه 14 دي1384 ساعت: 20:6
××××× سلام دوستان عزیز ×××××
خوشحالم از اینکه مطالب مربوط به لیدر بزرگمان مهراب عزیز مورد توجه قرار گرفته با عضو شدن در گروه مهراب به تجربیات خود در کار نتورک بیفزاییم و همه دست در دست دهیم به مهر جهت موفقیت بیشتر.
مطالب مربوط به حفاظت از ایکاردها و همچنین آدرس گروه مربوط به مهراب را می آورم.
___________________
سلام
اول تشكر مي‌كنم از دوستاني كه با معرفي اين گروه به زير مجموعه‌هاشون باعث افزايش اعضاي گروه شدند و در افزايش سرعت اطلاع‌رساني موثر بودند. اين روزها خيلي‌ها از هك شدن و دزديده شدن ايكاردها شكايت مي‌كنند. وقتي من اين مشكل رو براي فرنتي (Frienty) (رئيس بخش خدمات مشتري) توضيح دادم براي من توضيح داد كه از نظر كمپاني زماني كه ما از لغت هك استفاده مي‌كنيم به اين معني است كه شخصي به ديتابيس‌هاي كمپاني دسترسي پيدا كرده و ايكاردهاي ما را از اونجا برداشته كه اين مسئله تقريبا محاله. (مي‌گم تقريبا چون در دنياي كامپيوتر هر چيزي امكان‌پذيره) و براي همين وقتي ايكاردها دزديده مي‌شن و ما ‍CRF مي‌زنيم بعد از چند روز در جواب CRF مي‌آد كه هك در كار نبوده و سيستم درسته!!! منظورشون اينه كه اونا ديتابيس‌هاي خودشونو چك كردن و ديدن كه كسي بهش دسترسي نداشته پس از نظر اونا همه چيز درسته، اما ما اينجا فكر مي‌كنيم كه كمپاني داره كوتاهي مي‌كنه! فرنتي توضيح داد كه طبق آماري كه درآورده 99% كساني كه با اين مشكل روبه‌رو
  پست الکترونيک

نويسنده: شهرام چهارشنبه 14 دي1384 ساعت: 20:7
ادامه...
مي‌شن كساني هستند كه از ايميل مشترك براي ثبت نام استفاده مي‌كنند و يا حداقل و در ابتدا موقع خريد اين كار رو كردند و پسوردشون رو براي كارهاي عادي مثل CRF زدن يا... در اختيار ديگران قرار مي‌دهند. ما بايد ياد بگيريم كه ايميل و پسورد ايميل يا پسورد كوئست نت مانند حساب بانكي ما مي‌باشد و به هيچ عنوان نمي‌توان اون رو در اختيار كس ديگه‌اي قرار داد. چون اگر من كارت سپهر خودم را به كس ديگه‌اي بدم و پسورد هم بهش بدم و اون شخص از حسابام پول برداره نمي‌تونم بگم از من دزدي شده؟ اما حدود 1% افراد هم هستند كه به خاطر بي‌احتياطي هك مي‌شن. (توجه: به سه طريق مي‌شه اطلاعات رو هك كرد. 1- از روي كامپيوتر مشتري 2- هنگام انتقال اطلاعات از مشتري به شركت 3- از روي كامپيوترها و سرورهاي شركت)
كمپاني كه به دليل استفاده از سيستم امنيتي قوي و سرور سايت مايكروسافت تقريبا 99.999% درصد غيرقابل هك هست. اطلاعات هنگام انتقال از كامپيوتر ما به شركت توسط Versign با پروتكل SSL 128 بيت ايمن شده و به هيچ عنوان قابل هك شدن نيست. پس مي‌مونه فقط كامپيوتر خود ما . اگر ما يك آنتي ويروس قوي مثلا مثل McAffe نداشته باشيم و از ايميل‌هاي Free استفاده كنيم مثل اينه كه هميشه هر جا كه تو اينترنت مي‌ريم چند تا چك سفيد امضا از خودمون به جا مي‌گذاريم كه اين مسئله هيچ ربطي به شركت QI نداره. حالا فرض كنيم كه من امروز قراره براي چند تا از دوستام CRF بزنم و در حين CRF
  پست الکترونيک

نويسنده: شهرام چهارشنبه 14 دي1384 ساعت: 20:8
ادامه...
زدن در حال چت در ياهو مسنجر هم هستم مثل اينه كه فرش قرمز براي هكرها پهن كردم تا بيان و در PC من منتظر بنشينن تا هر TC و پسوردي كه وارد مي‌كنم رو يادداشت كنم و بعد برن و استفاده كنن و اين روزها هم كه پيدا كردن ايميل ليدرها كار آسوني است. با داشتن ايميل هر كس ميشه مثل شكارچي رو اينترنت منتظرش موند تا به محض اينكه به اينترنت وصل شد و ميلشو باز كرد، هكش كرد و... پس براي اينكه هيچ موقع ايكاردهاتونو ندزدند اول يك PC يا نوت بوك نو تهيه كنيد، روي اون يك نسخه جديد ويندوز بريزيد. (نسخه‌هاي قبلي مثل ويندوز 95 مثل اتوبان هكرها هستند) سپس يك آنتي‌ويروس قوي مثل نورتون آنتي ويروس يا McAffe روي اون نصب كنيد. توجه داشته باشيد كه بايد نسخه اورژينال تهيه كنيد تا هر هفته از اينترنت آپديت بشيد و به هيچ عنوان هيچ گونه برنامه چت هم روي اينPC نصب نكنيد و هيچ موقع با اين PC چت نكنيد (2 بار تاكيد مي‌كنم يعني نكنيد!!!) و هرگز TC و پسورد كوئست يا ايميل خودتونو به كسي نديد چون ممكنه خودش پسر خوبي باشه و قابل اطمينان باشه ولي ممكنه در كامپيوترش هكرها منتظر TC و پسورد شما باشند (منظور از هكرها نرم‌افزارهاي هكري هستند نه آدم‌ها!!) در ضمن بايد از ايميل‌هاي Secure استفاده كنيد كه ساليانه بايد پول داد مثل ياهو كه هم ايميل Free دارد هم ايميل Secure كه ساليانه بايد براش پول بديد. اگر شما كسي هستيد كه بيشتر از هفته‌اي 500 دلار مي‌گيريد براي حفظ امنيت درآمدتون حداقل بايد يك بار تا 3000 دلار خرج كنيد (PC، ويندوز، آنتي‌ويروس و ايميل بخريد) تا از درآمدتون محافظت كنيد.
مهراب

http://finance.groups.yahoo.com/group/ourbignetworkfamily
  پست الکترونيک

نويسنده: شهرام چهارشنبه 14 دي1384 ساعت: 20:9
دوست عزیزی در جواب نامه مهراب چنین توضیح دادند:

سلام به همگي
ليدر خوبمون مطلب خوبي رو گفت و من مي خوام يه چند تا چيزو كم كم بهش اضافه كنم.
اينترنت اكسپلورر مادر تمام مشكلاته، سريعا اون رو عوض كنيد و از browser ديگري استفاده كنيد وگرنه خودم با كمال ميل اطلاعاتتون رو مي‌دزدم. تا حالا اينكارو نكردم؟!؟!؟!
IE حفره هاي امنيتي زيادي داره و نسبت به كارهايي مثل fishing نفوذ پذيره.
حالا اين fishing چي هست؟
خلاصه ميشه اينكه شما با سايتي كار مي‌كنيد كه سايت اصلي نيست و اطلاعات شما رو در اختيار هكر قرار ميده و دقيقا اين سايت جعلي شبيه سايت اصليه و شما در ظاهر هيچ فرقي بين اونها نمي‌بينيد، اما كارهايي كه ميشه كرد:
  پست الکترونيک

نويسنده: شهرام چهارشنبه 14 دي1384 ساعت: 20:12
ادامه...
1. به هيچ وجه از IE استفاده نكنيد.
امن ترين مرورگر mozilla firefox و opera هستند. همين امروز از دو تا لينكي كه براتون مي‌زارم يكشو داون لود كنيد تا احتياجي به پرداخت اون 3000 دلار هم نداشته باشيد؟!
2. دوستان صاحب بلاگ دقت كنيد و از اعتبار آدرس هايي كه از سايت هاي كمپاني ميزارن مطمئن باشيد.
من شخصا به زور فيلتر شكن و هر چيز ديگه شده فقط از لينك هاي خود كمپاني استفاده مي‌كنم، توصيه هم مي‌كنم.
3. لينك‌هايي كه شما رو به كمپاني وصل مي‌كنه رو در نوار پاپپن مرورگرتون چك كنيد تا با چيزي كه نوشته مطابقت كنه.
*** 4- به هيچ ميلي كه به دلايل امنيتي از طرف كمپاني يا ياهو و هر جاي ديگه براتون اومد TC، ID، پسورد، پين كد و... رو نديد و با ايميل زدن به مرجع اون، صحت ايميل دريافتي رو چك كنيد. يه ايكارد سردرگم هم اگه پيدا كرديد من بدم نمياد به من بديد.

قربون همگي
فعلا
_______
دوستان عزیز این جواب نامه ای بود که یکی از بچه ها نوشته بود. اگر سعی کنیم موارد امنیتی مربوط به کارمان را چه در نامه مهراب و چه در نامه دوست عزیز رعایت کنیم قطعا مشکلی از نظر هک و ناپدید شدن ایکاردها و... پیش نخواهد آمد.
به امید موفقیت همه: شهرام
  پست الکترونيک

نويسنده: محمد رضا چهارشنبه 14 دي1384 ساعت: 20:46
با سلام خدمت همکارانم...
وبلاگ تهران کیو آی پس از وقفه ای چند روزه دوباره آپدیت شد.
لطفا به این وبلاگ سر بزنید و با نظراتتان ما را دلگرم کنید.
در ضمن آقا مهدی مطلب منش یعنی تقدیر نوشته من بود اما هیچ منبعی در پایان این مطلب ذکر نشده بود...
ممنون و متشکر.
  وب سايت

نويسنده: گروه سيمرغ چهارشنبه 14 دي1384 ساعت: 21:45
جزوه نحوه ‍CRF زدن.

جزوه نحوه دريافت e-card از quest account

جزوه نحوه خرید TC .
  وب سايت    پست الکترونيک

نويسنده: مر تضی110 چهارشنبه 14 دي1384 ساعت: 22:51
سلام آقا موسی
آدرس فعال دانشگاه gita (اولین دانشگاه نتورک ) برای ما لطف کن بنویس
پاینده باشی
 

نويسنده: حمید پنجشنبه 15 دي1384 ساعت: 2:32
برای کسب اطلاعات صحیح و بی‌طرف در مورد جناياتي كه هيچ ربطي به كوئست‌نت نداره آينجا رو ببينيد:
http://www.hamshahri.org/hamnews/1384/841014/news/havad.htm
 

نويسنده: مردان دنیای آینده پنجشنبه 15 دي1384 ساعت: 3:41
سلام به همه دوستان عزیز خصوصا مهدی و شهرام عزیز که ما رو در جریان کامل اخبار دبی و مهراب و .. میگذارند.
موفق و پیروز باشید.
  وب سايت    پست الکترونيک

نويسنده: علی پنجشنبه 15 دي1384 ساعت: 8:44
خوشحال میشم اگر از وبلاگ من هم دیدن کنید
  وب سايت    پست الکترونيک

نويسنده: رضا ش پنجشنبه 15 دي1384 ساعت: 8:45
ما اتحاد داريم و اين را به همه ثابت خواهيم كرد
  وب سايت    پست الکترونيک

نويسنده: محمد رضا پنجشنبه 15 دي1384 ساعت: 9:35
سلام همکار محترم...
اگر لطف کنید و به من بگویید که من کدوم مطلب رو بدون منبع در وبلاگ آوردم ممنون می شوم...
این جواب رو حتما حتما به من بدهید چون من عرف رو زیر پا نمی ذارم.
همه ما عضو یک خانواده ایم و هدف همه ما هم یکیست.
خواهشمندم جواب من را در قسمت نظرات وبلاگم بگذارید.
با تشکر...محمد
  وب سايت

نويسنده: محمد پنجشنبه 15 دي1384 ساعت: 14:30
سلام موسی جان . آقا پسورد و ما دودر شده و یک ناجوانمردی هر هفته کوئست مارو بالا میکشه...در ضمن بگم که طرف پسوردم رو عوض کرده.......جان هرکی دوست داری کمکمون کن و راهنمایی کن
  پست الکترونيک

نويسنده: موسی پنجشنبه 15 دي1384 ساعت: 15:57
سلام آقا محمد
در قسمت سوال و جواب و در قسمت CRF یک میل نوشتم و توضیحات رو دادم حتما بخون و میل بزن که مسئله ای برات پیش نیاد.

مدیر نظرات B-Team
  وب سايت    پست الکترونيک

نويسنده: فرزانه جمعه 16 دي1384 ساعت: 0:3
بابا یکی بگه چه جوری میشه تو گروه مهراب عضو شد
  پست الکترونيک

نويسنده: محمد جمعه 16 دي1384 ساعت: 1:1
سلام اقا موسي يكي از بچه هاي مجمو ئه ام خودش 2 امتياز خريد كرده و كسي هم زير دستش 1 امتيازي اما ايشون بعد از گذشت 1 ماه هنوز اكتيو نشده

ميشه لطف كنيد و جواب منو بديد
  وب سايت    پست الکترونيک

نويسنده: حمید جمعه 16 دي1384 ساعت: 1:29
QuestNet Information Guide & FAQ's For Prospective Independent Representatives
  وب سايت

نويسنده: نتورکر جمعه 16 دي1384 ساعت: 3:35
از حسین غفوریان چی می دونین..؟
 

نويسنده: بابك جمعه 16 دي1384 ساعت: 11:6
آقا موسي پس چي شد اون متني كه در مورد پسورد بدست آوردن قرار شد بگي
من دو ماهه پسوردم و گم كردن
  پست الکترونيک

نويسنده: محمد جمعه 16 دي1384 ساعت: 11:59
خیلی ممنون موسی جان
  پست الکترونيک

نويسنده: موسی جمعه 16 دي1384 ساعت: 13:41
سلام بابک
شما یک سری به لینک "سوال و جواب کوئست" بزنید مطالبی که اونجا در قسمت CRF هست کمکتون میکنه.

مدیر نظرات B-Team
  وب سايت    پست الکترونيک

نويسنده: موسی جمعه 16 دي1384 ساعت: 13:45
سلام محمد
احتمالا شخص جدید رو به زیر همان(002)TC وارد کردید یا اون شخص معرفش به نام زیرمجموعه تون نخورده. در غیر این صورت یک CRF به شرکت بزنید و موضوع رو اطلاع دهید.

مدیر نظرات B-Team
  وب سايت    پست الکترونيک

نويسنده: هوای تازه جمعه 16 دي1384 ساعت: 14:40
دوستان سلام
خدا قوت
دوستان به لینک زیر مراجعه کنید.
http://isna.ir/Main/NewsView.aspx?ID=News-645662

آقا مَهدی یا آقا موسی در صورت صلاحدید در لینک مطالب قرار دهید.

موفق باشید
  وب سايت

نويسنده: امين مهربونه جمعه 16 دي1384 ساعت: 17:57
خدمت آقا محمد كه درباره اكتيو نشدن زير مجموعش سوال كردن و خدمت آقا موسي كه اشتباه جواب دادند: براي اكتيو شدن يك شخص يا بايد حتما" دو نفر را مستقيما" معرفي كرده باشد و يا 3 امتيازي باشد و اينجوري نيست كه فكر كنيد مثلا" يك امتياز زير 002 گذاشتيد و يه نفرم زير003 و بعد اكتيو ميشويد!!!!!!!!!!!! پس يا يه امتياز ديگر خريد كنيد يا يك نفر معرفي.آقا موسي از شما انتظار بيشتره دقت كنيد!!!!!!!!!
 

نويسنده: شهاب جمعه 16 دي1384 ساعت: 18:20
سلام دوستان
می خواستم بدانم کوئست در رتبه چند ورساین قرار دارد . اصلا ورساین چند رتبه دارد.
گلد ماینی ها می گویند رتبه کوئست با انها یکی است ایا درسته؟
لطفا منابع را اعلام کنید
  پست الکترونيک

نويسنده: آرمان جمعه 16 دي1384 ساعت: 21:9
با سلام به بچه های کوئست و آقا مهدی و آقا موسی گل
من 20 روزی می شه که آدرس شیپ شدن محصولم را دادم ولی محصولم هنوز فرستاده نشده.ولی می گن بعد از درخواست , محصول دو هفته طول می کشه تا شیپ بشه قسمت پروداکت شیپینگ را هم نگاه کردم ولی هنوز شیپ نشده ولی کمپانی با درخواست من موافقت کرده لطفا من را راهنمائی بکنید.
  پست الکترونيک

نويسنده: محمد جمعه 16 دي1384 ساعت: 21:45
اقا موسی میشه در مورد متن سی ار اف به من یک کمکی بکنید

ممنونم
  وب سايت    پست الکترونيک

نويسنده: علیرضا جمعه 16 دي1384 ساعت: 23:5
با سلام و خسته نباشید به شما همکاران عزیز فیلتر شکن تجارت سبز راه اندازی شد

http://irgold.co.sr/
  وب سايت    پست الکترونيک

نويسنده: آرمان شنبه 17 دي1384 ساعت: 0:43
با سلام به بچه های کوئست و آقا مهدی و آقا موسی گل
من 20 روزی می شه که آدرس شیپ شدن محصولم را دادم ولی محصولم هنوز فرستاده نشده.ولی می گن بعد از درخواست , محصول دو هفته طول می کشه تا شیپ بشه قسمت پروداکت شیپینگ را هم نگاه کردم ولی هنوز شیپ نشده ولی کمپانی با درخواست من موافقت کرده لطفا من را راهنمائی بکنید.
  پست الکترونيک

نويسنده: عباس(کوئست یزد شنبه 17 دي1384 ساعت: 2:45
سلام
کوئست یزد اپدیت شد
  وب سايت

نويسنده: امیر شنبه 17 دي1384 ساعت: 10:3
سلام دوستان
من از یک نفر تعدادی ایکارت گرفته ام ولی هنگام خرج کردن متوجه شدم که تعدادی از آنها قبلا خرج شده اند و کسی مسوولیت آنرا قبول نمی کند. آیا راهی هست که متوجه شد یک ایکارت کی و توسط چه کسی خرج شده است؟

با تشکر
 

نويسنده: علی شنبه 17 دي1384 ساعت: 11:25
از حسین غفوریان چی میخوای بدونی ؟ بگو تا برات بگم ...
 

نويسنده: مهدی MLM شنبه 17 دي1384 ساعت: 11:26
با عرض سلام به حضور دوست عزيزم آقا مهدي

در ابتدا ازشما و وبلاگ پربارتان كه اميدوارم همواره همراه كوئستيهاي ايران باشيد، تشكر مي كنم. حالا كه خودم يك وبلاگ زده ام تقريبا مي فهمم كه براي اين وبلاگ جه زحمتي مي كشيد. هر چند كه واژه زحمت در قاموس عشاق بي معناست. از شما خواهش مي كنم كه در وبلاگتان يك لينك به وبلاگ " مجله باراريابي شبكه اي "به آدرس www.mlmmagazine.blogfa.com بگذاريد. اين وبلاگ ،گوياي حقايقي راجع به بازاريابي شبكه اي است كه يقين دارم براي بسياري از نتوركرهاي ايراني تازگي دارد.
باتشكر
دوست شما مهدي mlm
  وب سايت    پست الکترونيک

نويسنده: هوای تازه شنبه 17 دي1384 ساعت: 11:38
دوستان سلام
خدا قوت
دوستان این علم چیز جدیدی نیست ....
شما با مقایسه این لینک
http://www.golha.net/bteam/375.htm
http://rehnan.blogfa.com/post-177.aspx
اکثر کارشناسان نسبت قانونی بودن سیستم اعلام نظر می کنند
ولی متاسفانه عده ای مثل کبک سرشان داخل برف کرده اند

موفق باشید
  وب سايت

نويسنده: عباس(کوئست یزد شنبه 17 دي1384 ساعت: 13:56
سلام
کوئست یزد اپدیت شد
  وب سايت

نويسنده: شهرام شنبه 17 دي1384 ساعت: 14:28
سلام فرزانه

برای عضو شدن در گروه مهراب می توانی از آدرس http://finance.groups.yahoo.com/group/ourbignetworkfamily يا وبلاگ shetabquest.blogfa.com استفاده كني به اين صورت كه پس از وارد شدن به وبلاگ در اولين لينك نوشته شده گروه مهراب عزيز. پس از وارد شدن به اين لينك در قسمت گروه ياهو گزينه sign up وجود دارد. اين گزينه را كليك كنيد و تقريبا مراحلي شبيه به ايجاد يك ايميل دارد.

موفق باشيد.
  پست الکترونيک

نويسنده: کوئستر شنبه 17 دي1384 ساعت: 14:43
به نام خدا

يك نتوركر موفق هرگز گمان نمي كند كه مردم عادي از چگونگي سازماندهي اين تجارت مطلع و آگاهند.
بلكه در آغازكار با همه بطور مساوي برخورد مي كند و زير بناي موفقيت تجاري دراز مدت را با آنها قسمت مي نمايد.
اطلاعيه مهم
((جهت بالا بردن سطح معلومات و حل مشكلات نتوركرهاي محترم در ايران))
اگر شما هم مثل اكثر نتوركرها ، موافق فقط يك كدام از موارد زير هستيد؛ اين مطلب را به تمام دوستانتان (فقط نتوركر) بفرستيد.
1- يك تاپ ليدر با تعادل بالاي (10000) هستم.
2- يك ليدر با تعادل بالاي (1000) هستم.
3- يك پرزنتور با تعادل بالاي (100) هستم.
4- يك معرف با تعادل بالاي (10) هستم.
5- يك عضو جديد هستم.
.
.
.
اما ...
1- ديگه روي سقف درآمد نيستم.
2- هيچ كدام از ليدرهاي مجموعه ام به حرفم گوش نمي كنن.
3- سرعت رشد سيستم در مجموعه ام كم شده است.
4- رشد سيستم در مجموعه ام متوقف شده است.
5- نتوانستم حتي يك نفر را بياورم.
.
.
.
ولي هنوزم با تمام وجودم به نتورك اعتقاد دارم و به آن عشق مي ورزم.

***

شما از اول سال ميلادي جديد (اول ژانويه 2006) فقط به مدت 3 ماه فرصت داريد تا با بهترين نتوركر ايران تماس گرفته و در يك جلسه رمز موفقيت او را بدانيد.
اين كار با نظر چند تن از بزرگترين ليدرهاي ايران در سيستم هاي مختلف انجام گرفته است.
ما مي خواهيم به همه مردم ايران ثابت كنيم كه مي توانيم نتورك ماركتينگ را در ايران به يك عضو مهم در اقتصاد مملكت تبديل كنيم و اين موضوع فقط با كمك و همكاري شما انجام پذير است.
پس زمان را از دست ندهيد و حتما به نكات زير عمل كنيد:
1- اين مطلب را همين حالا براي تمام دوستان نتوركري كه مي شناسي (زيرمجموعه ها و بالاسري ها و حتي افرادي كه در مجموعه شما نيستن) ايميل كن.
2- دوستاني كه در زمينه وبلاگ و سايت فعاليت دارند اين مطلب را در سايت قرار دهند.
3- سريعا با دوستاني كه در زمينه نتورك همكاري ميكني (ليدرهاي مجموعه ات) تماس تلفني بگير و به آنها هم اطلاع بده.
4- با شماره تلفن زير تماس بگيريد و قرار ملاقات بگذاريد.

شماره تماس با ما و تعيين وقت ملاقات : 09329337218
تذكر مهم : اين شماره تلفن فقط تا 3 ماه ( روز 31 مارس) فعال مي باشد و بعد از آن قطع خواهد شد.

دست در دست هم دهيم به مهر ميهن خويش را كنيم آباد

موفق باشيد
  پست الکترونيک

نويسنده: حمید شنبه 17 دي1384 ساعت: 16:22
سلام امیر جان

باید به کم÷انی crf بزنی و موضوع را ÷یگیری کنی
 

نويسنده: مرتضی شنبه 17 دي1384 ساعت: 19:47
موسی جان و مهدی جان خسته نباشید.
  وب سايت

نويسنده: eternal شنبه 17 دي1384 ساعت: 23:50
zende bad quest
 

نويسنده: علی رضوی شنبه 17 دي1384 ساعت: 23:55
میگم این شبکه 2 هم واسه رفع خستگی جوک های جالبی طرح میکنه از دلقکهایی مثل کاتوزیان و یوسفیان ممنون هستم واسه رفع سرگرمی کوئستیها هم جوک درست میکنند
  پست الکترونيک

نويسنده: Eternal شنبه 17 دي1384 ساعت: 23:57
bache ha gharar hamaro edam konand
 

نويسنده: جمانی يکشنبه 18 دي1384 ساعت: 0:23
آخیش دلم واسه عمو کاتوزیان تنگ شده بود.
دوباره فصلی جدید واما نمیدونم چرا عمو کاتوزیان هدیه جدید نیاورده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  پست الکترونيک

نويسنده: علیرضا 133 يکشنبه 18 دي1384 ساعت: 0:37
با سلام
ایام شهادت امام باقر ( علیه السلام ) را به همه گلد کوئستیهای شجاع دل تسلیت می گم .
  پست الکترونيک

نويسنده: علیرضا 133 يکشنبه 18 دي1384 ساعت: 0:40
زمانه بر سر جنگ است یا علی مددی
مدد ز غیر تو ننگ است یا علی مددی
یا علی مدد
  پست الکترونيک

نويسنده: یک همکار يکشنبه 18 دي1384 ساعت: 0:44
سلام به همه دوستان و همکاران عزیز
دم شبکه 2 گرم . امشب شبهای برره پخش نشد اما عوضش یک طنز مخصوص گلدکوئستیها پخش کردند که البته بهتر از این می تونست باشه اما برای شروع بد نبود. خلاصه آقای کاتوزیان نقشش رو خوب ایفا کرد اما بیاید دست از این کار بردارید اینقدر به دختران مردم تعرض نکنید اینقدر زنهای مردم را ... اینقدر شوهران مردم را از راه به در نکنید. اینقدر کلاه مردم را برندارید برید یکی واسه خودتون بخرید. اینقدر قتل نکنید. اینقدر رویا نفروشید بچاش برنچ بفروشید که بتونید به قیمت واقعی بفروشید که عاقلان حاضر نشوند به 6 برابر قیمت از شما بخرند. عاقبت شرکت amwey را ببینید که با 25 ملیون شاکی چه غولی شده . خچالت بکشید من هم رنگ می کنم
دریدگی را کنار بگذارید و به کارهایتان برسید. پورسانتهاتان را به صندوق صدقات بیندازید تا خداوند از شما محافظت کند البته حواستان به گوشه پولهایتان باشد. ملالی نیست جز دوری کاتوزیان دلبر
 

نويسنده: علیرضا 133 يکشنبه 18 دي1384 ساعت: 0:48
با سلام
مگه با این چرت و پرت های این اقایان ( کاتوزیان و ... ) ما میتونیم از کارمون دست بکشیم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نه !!!!!!
لیست اهدافم هنوز به طور کامل تیک نخورده .......
من که با صحبتهای اینا انرژی مضاعفی پیدا کردم !!!!!!
از همه کوئستیها تقاضا دارم که امشب یا هروقتی که فرصت کردند به مدت
(((( 1 دقیقه )))) وقت بگذارند تا از افکار منفی خلاص شوند و نگذارند چیزهای کوچک شادمانی مارا بر هم بزند ...
به مدد امام زمان ( عج ا... تعالی فرجه الشریف ) : پیش بسوی موفقیت .....
یا علی مدد
  پست الکترونيک

نويسنده: مرتضي110 يکشنبه 18 دي1384 ساعت: 0:53
سلام به همه كوئسترهاي با پشتكار
ما از هيچ هراس نداريم زيرا مي دانيم هيچ قدرتي نيست كه بتواند آزار برساند چون فقط يك قدرت هست وآن هم خداست**************************************
************************
 

نويسنده: کوئست يکشنبه 18 دي1384 ساعت: 0:57
امشب برره را نذاشت ولی بجاش سریال کمدی کاتوزیان کلی مارو خندوند
 

نويسنده: مهدی يکشنبه 18 دي1384 ساعت: 1:27
سلام دوستان
علی آقا شاید شما از این برنامه کاتوزی و دو تا به اصطلاح مطلع امر بخندید ولی حقیقت امر گریه داره چرا که ابلحانی مثل اینها بر ما تصمیم میگیرند و ادعا دارند که امیر کبیرند ولی از ناصرالدین شاه هم بدترند
  پست الکترونيک

نويسنده: نیما يکشنبه 18 دي1384 ساعت: 1:35
بچها واقعاً نميدونم بايد چيکار کنم،از يه طرف يه مجموعه دارم با کلی آدمه مشتاق که همه شوکه شدن از يه ترفم اين داستانه غيره قنونی بودنه سيستم تورو خدا بگين چيکار کنم يعنی ميشه واقعاً با اين اتفاقات انتظار رشده يه مجموعه رو داشت يا روزی سقف زدنو ،اگه واقعاً ميشه ميخوام بگين که چجوری.
 

نويسنده: پیام تبریز يکشنبه 18 دي1384 ساعت: 1:39
سلام دوستان

متاسفانه نماینده ها و مسوولینی که دارن رو این مساله کار میکنن به جای قانون مند کردن و درست کردن کار دارن همه چیزو خراب میکنن و با این برنامه هاشون دارن مردمو به جون هم میندازن.واقعا باعث تاسفه.

بچه ها حقوق ماداره پایمال میشه. قاچاقچی شدیم-دزد -کلاهبردار-کلاهگذار-اخلال گر-محکوم به اعدام-نادان -قاتل و هر چی صفت کثیف بود به ما نسبت دادن تا کی بشینیم

به نظر من اولین کاری که بکنیم اینه که با شرکت صحبت کنیم هم تلفنی و هم با ایمیل و ازشون بخواهیم که یه طوری کمک کنن و جوابگو باشن

دوم اینکه با اقای رئیس جمهور دیدار یا گفتگو کنیم ادم واقعا خوبیه من چند بار باهاش در مورد مسائل مختلف صحبت کردم و گوش داده و کمک کرده بریم بگیم درد دلمونو باباتو هر کاری بد هم هست خوب هم اخه با سرمایه یه مملکت اینوری رفتار میکنن؟

اقا مهدی لطفا در این مورد نظر خواهی کنید اکه تصویب شد اقدام کنیم.
  پست الکترونيک

نويسنده: ویجی يکشنبه 18 دي1384 ساعت: 8:23
وبلاگ (گلدکوئست سمبل نتورک مارکتینگ) به روز شد
www.networkgoldquest.blogfa.com
  وب سايت

نويسنده: ایمان يکشنبه 18 دي1384 ساعت: 9:52
سلام آقا موسی
مطلب منو در مورد شرایط موجود بر جامعه ( تصویب قانون و کشتن سران کوئست )
درج نکردی . جواب سوالم در مورد اینکه با افراد زیر مجموعه که سرد شدن ( با توجه به این شرایط ) چکار کنم . و چگونه می توانم راهی برای جذب افراد جدید پیدا کنم .
مچکر می شوم راهنمایی کنی .
  پست الکترونيک

نويسنده: ی يکشنبه 18 دي1384 ساعت: 10:9
از لیدرهای تعادل بالا و قدیمی(اگه اینجا سر می زنن) یه سوال دارم: می دونم که این بحثهای دولت چیز جدیدی نیست و از همون ابتدا بوده ولی آیا به همین شدت؟ و چقدر در کار شما تاثیر گذاشته؟ آیا الان با این قانون جدید کار سخت تر نخواهد شد؟ آیا می توان با همان استراتزی های قدیم کار را ادامه داد؟ ممنون می شم اگه نظراتتون رو بگید.
 

نويسنده: رضا م يکشنبه 18 دي1384 ساعت: 11:15
باز هم یکسری شو تلویزیونی با شرکت چلمنهای معروف مثل کاتوزیان از شبکه دو پخش شد.بابا مردم را اینقدر نخندونید.اگر قرار باشد کسی به جرم اخلال اقتصادی اعدام شود اول باید از مجلس شروع شود.شماها نمایندگان ملت هستید.بخداازنظر مادروغگویی بیش نیستید.
  پست الکترونيک

نويسنده: امیر يکشنبه 18 دي1384 ساعت: 13:1
سلام وبلاگ را اپدیت کردم اگر دوست داشتی می توانی مطلب جدید رو بوسیله لینک در قسمت مطالب و خبر های وبلاگ بگذاری . ممنون
  وب سايت    پست الکترونيک

نويسنده: شهاب يکشنبه 18 دي1384 ساعت: 13:26
توي اين 10 روز بايد كاري كرد . ما ميدانيم كه انها چون نمي توانند با ما كار داشته باشند اينقدر در تلويزيون التماس مي كنند ولي مردم در بيرون هنوز جيره خور شان هستند و از انها مي ترسند بايد حقمان را بگيريم .
بچه ها فكر كنيد راهي پيدا كنيد . شايد بايد با رئيس جمهور صحبت كنيم چون اعلام كرده كه نت ورك را قبول دارد .
با تشكر
 

نويسنده: ali يکشنبه 18 دي1384 ساعت: 14:26
lotfan age jaye khasi hast ke pak haye rci ro bekhare be man moarefi konin (7,13,21)uv
mamnoon
 

نويسنده: صادق يکشنبه 18 دي1384 ساعت: 15:36
آقا مهدی سلام
امیدوارم که روز به روز موفقتر و پیروز تر باشید و متشکرم از وبلاگ خوبتان
لطفا لینک وبلاگ مرا هم در وبلاگتان قرار دهید
http://www.i-team.blogfa.com
قبل از همکاری شما متشکرم
  وب سايت    پست الکترونيک

نويسنده: سروش يکشنبه 18 دي1384 ساعت: 15:50
مهدی جان سلام.
حدود 1ماه پیش، با یکی از دوستان که شغلش وکالت است وتازه از امریکا برگشته راجعبه مسائل Marketing در ایران صحبت کردم، خوشبختانه ایشان تا حدی به این مشکلات واقف بودند و یک راه حل قانونی و عملی رو پیشنهاد دادند. این پیشنهاد، تماس با سازمان بین المللی کار (I.L.O) و در جریان گذاشتن آنها در مورد وضعیت فعلی Marketing در ایران بود، که بنده با کمک ایشان متنهائی را تنظیم و به این سازمان فرستادیم. و جواب های خوشایندی دریافت کردیم متاسفانه آنها از این وضعیت در ایران بی اطلاع بودند و درک این موضوع که دولت ایران با مسئله به این کوچکی مخالفت کرده و علیه آن قانونی به تصویب رسانده برایشان سخت بود. جواب I.L.O به ما امیدوار کننده بود، در حال حاضر آنها در حال تحقیق و استعلام در مورد صحت گفتار ما هستند، طبق رایزنی دوست وکیلم با یکی از همکارانش که در I.L.O فعالیت می کند، دولت ایران در 2005 August (شهریور ماه سال جاری) مبلغ هنگفتی به عنوان وام جهت ایجاد فرصت های شغلی از I.L.O دریافت کرده که افشا این حقیقت می تواند موجبات عودت این وام را فراهم کند خصوصاً اینکه در مورد دریافت این وام هیچ خبری از هیچ سازمان یا ارگانی در ایران منتشر نشد.
مهدی جان با توجه به ایمان و اعتمادی که بنده به خلوص نیتتان دارم به نظر این حقیر این فرصت خوبی جهت احیا حقوق همه همکاران و عاشقانیست که با تلاش بی وقفه سعی در به رسمیت شناخته شدن Marketing در ایران را دارند، صادقانه بگویم این امر میسر نیست مگربا همکاری شما دوست عزیز،
این شعار را حتی در خواب هم می بینم: "با هم" پشت ما کوهه!
منتظر جواب شما هستم!
  پست الکترونيک

نويسنده: شهرام يکشنبه 18 دي1384 ساعت: 20:15
سلام دوستان
برای شادی روح مرحوم کاتوزیان همه با هم یک دقیقه بخندیم.

موفق باشید
  پست الکترونيک

نويسنده: آرمان يکشنبه 18 دي1384 ساعت: 20:16
با سلام به بچه های کوئست و آقا مهدی و آقا موسی گل
من 20 روزی می شه که آدرس شیپ شدن محصولم را دادم ولی محصولم هنوز فرستاده نشده.ولی می گن بعد از درخواست , محصول دو هفته طول می کشه تا شیپ بشه قسمت پروداکت شیپینگ را هم نگاه کردم ولی هنوز شیپ نشده ولی کمپانی با درخواست من موافقت کرده لطفا من را راهنمائی بکنید.
  پست الکترونيک

نويسنده: مردان دنیای آینده يکشنبه 18 دي1384 ساعت: 20:40
سلام ایمان:
فقط و فقط یک چیز میتونه اعضایی که سرد شدن رو به کار برگردونه. اونها سرد شدن چون اعتقادشون رو از دست دادن و فکر میکنن کسی وارد کار نمیشه. خوب کافیه در عمل ثابت کنی عکسش صادقه. یعنی بقیه خیلی سریع ورودی بگیرن، توی یک FUN ورودیهای جدید بیان از هدفاشون بگن و حتما هم اون اعضایی که سرد بودن حضور داشته باشن!! دیگه هیچ کس آرومش نمیگیره. موفق باشی.

در مورد مسایل اخیر هر بار که دولت یک گیر محکم دیگه میده همه و حتی خود من هم برای یک لحظه احساس میکنم که کار سخت میشه و این دفه دیگه خیلی جدیه. ولی باور کن که هیچ اتفاقی نخواهد افتاد. باور کنید. به تجربه لیدرتون اعتماد کنید. این شرایط قبلا برای اونها اتفاق افتاده. برای اونها هم جدی بوده. برای اونها هم با همیشه فرق داشته.پس به لیدرتون اعتماد کنید.

موفق باشید.
کوئست کرمانشاه
  وب سايت    پست الکترونيک

نويسنده: مردان دنیای آینده يکشنبه 18 دي1384 ساعت: 21:25
کوئست کرمانشاه:

این داستان همچنان ادامه دارد...

حتما مطالعه کنید.
مردان دنیای آینده
  وب سايت    پست الکترونيک

نويسنده: آرمان يکشنبه 18 دي1384 ساعت: 21:56
سلام به کوستیهای عزیز ..............................برای فراگیری علوم ذهنی به این وب لاگ مراجعه کنید حرف نداره
  وب سايت

نويسنده: امير يکشنبه 18 دي1384 ساعت: 22:24
اگه راست ميگن چرا اين خبر رو صفحه اول نميگذارن؟ (آقايون جام جم )
نكته قابل بررسي در اين موارد مشابه اين است كه علي رغم اطلاعاتي كه پيش از اين منتشر شده است، هيچ اشاره اي به عضويت مقتولان در شبكه هرمي گلدكوئيست نشده و به نظر مي رسد بررسي هاي تكميلي صورت گرفته، اين وجه اشتراك را از دور خارج كرده است.

روزنامه همشهري يكشنبه 18 دي
 

نويسنده: حسین - توحيد - يکشنبه 18 دي1384 ساعت: 23:26
در راستای طنز خبری دیشب !!!


. . . . هیچ کس فکر نمی کرد"تجارت های شبکه ای با الگوی هرمی"ممکن است جامعه ای را چنین از پا درآورد.مردم آلبانی فقیرترین . . . .


به وبلاگ زير مراجعه و تاريخ شنبه، 5 آذر، 1384 مطالعه فرمائيد

http://asareh-att.persianblog.com/



منبع : وبلاگ طرب انگیز
 

نويسنده: علی يکشنبه 18 دي1384 ساعت: 23:31
گروه نتورک مارکتینگ در بهشت من راه اندازی شد:
http://www.mypardis.com/Business/mlm
  وب سايت    پست الکترونيک

نويسنده: x يکشنبه 18 دي1384 ساعت: 23:59
پسر:عزیزم دوست دارم

دختر:خفه شو

پسر:دلم برات تنگ می شه

دختر:خفه شو

پسر:زنم می شی

دختر:راست می گی؟

پسر: خفه شو
 

نويسنده: REZA دوشنبه 19 دي1384 ساعت: 0:20
FAGHAT BAYAD REJHIM AVAZ BESHE BAYAD GHABOL KARD
  پست الکترونيک

نويسنده: مرتضی110 دوشنبه 19 دي1384 ساعت: 1:41
سلام به دوستان شجاع دلم
سروش جان " باهم"پشت ما کوهه
××××××××××××یا علی××××××××××××
جواب آ شخصی که میگه کار سخت تر میشه((اگر صخره در مسیر رود نبود رود هیچ آواز از خود سر نمی داد))
 

نويسنده: ویجی دوشنبه 19 دي1384 ساعت: 7:50
وبلاگ (گلدکوئست سمبل نتورک مارکتینگ) منتظر شماست
www.networkgoldquest.blogfa.com
  وب سايت

نويسنده: حسین - الف دوشنبه 19 دي1384 ساعت: 12:12
کاسبی با فیلترینگ !!!!!!!!!

http://www.aftabnews.ir/vdchmwn23wnmx.html
  پست الکترونيک

نويسنده: حسین - الف دوشنبه 19 دي1384 ساعت: 12:18
اولين اجرای حکم اعدام در سال ميلادی ۲۰۰۶ که خبر آن بصورت رسمی منتشر شده است . . !!

همیشه number one هستیم !


http://www.bbc.co.uk/persian/iran/story/2006/01/060107_fb_execution_woman.shtml
  پست الکترونيک

نويسنده: نگرش مثبت دوشنبه 19 دي1384 ساعت: 12:21
به وبلاگ نگرش مثبت خوش آمديد

روزی اگر عقل را بخرند یا بفروشند ما به تصور اینکه زیادی داریم فروشنده خواهیم شد.
.........
  وب سايت    پست الکترونيک

نويسنده: عزيز دوشنبه 19 دي1384 ساعت: 12:29
سلام لطفا در مورد ILO و آدرس اينترنتي اين سازمان بيشتر بگوئيد و براي اعتراض كجا بايد با اين سازمان مكاتبه كنيم
  پست الکترونيک

نويسنده: nothing دوشنبه 19 دي1384 ساعت: 13:53
جهنم تاريك بود.جهنم سياه بود.جهنم نور نداشت.شيطان هر صبح از جهنم بيرون می آمد و مشت مشت تاريكی با خودش می آورد تاريكی را روی آدمها می پاشيد و خوشحال بود.اما بيش از هر چيز خورشيد آزارش می داد.خورشيد تاريكی را می شست و می برد و شيطان برای آوردن تاريكی هی راه بين جهنم و روز را می رفت و بر می گشت.و اين خسته اش كرده بود.

شيطان روز را نفرين می كرد،روز را كه راه را از چاه نشان می داد و ديو را از آدم.شيطان با خودش گفت كاش تاريكی آن قدر بزرگ بود كه می شد روز را و نور را و خورشيد را در آن پيچيد يا كاش ...

و اينجا بود كه شيطان نابينايی را كشف كرد.كاش مردم نابينا می شدند نابينايی ابتدای گم شدن است و گم شدن ابتدای جهنم.

اما شيطان چطور می توانست همه را نابينا كند.اين همه چشم را چطور می شد از مردم گرفت.

شيطان رفت و همه جهنم را گشت و از ته ته جهنم،جهل را پيدا كرد.

جهل را با خود به جهان آورد.جهل جوهر جهنم بود.

حالا هر صبح شيطان از جهنم می آيد و به جا ی تاريكی جهل روی سر مردم می ريزد و جهل تاريكی غليظی است كه ديگر هيچ خورشيدی از پس اش بر نمی آيد.

چشم داريم و هوا روشن است اما راه را از چاه تشخيص نمی دهيم.

چشم داريم و هوا روشن است اما ديو را از آدم نمي شناسيم.

واي از گرسنگی و برهنگی و گم شدگی.

خدايا گرسنه ايم،دانايی را غذايمان كن.خدايا برهنه ايم، دانايی را لباسمان كن.خدايا گم شده ايم ،دانايی را چراغمان كن.

حكيمان گفته اند:دانايی بهشت است و جهل،جهنم.

خدايا اما به ما بگو از جهنم جهل تا بهشت دانايی چند سال نوری رنج و سعی و صبوری لازم است؟

منبع: وبلاگ طرب انگیز
 

نويسنده: همراه دوشنبه 19 دي1384 ساعت: 14:18
با سلام و مهر خدمت تمامی دوستان نتورکر .از شما می خوام در برخورد با مسائل به وجود آمده اخیر همه
وحدت و انسجام خود را حفظ کرده وکلیه تیمها با یک انحاد کامل نشان دهند که بازم هیچ چیز توان مقابله با
ما رو ندارد .اما برای به وجود آمدن این وحدت نخست باید اندیشید. و دوستان بدانند هیچ چیز توانایی تخریب
مارا ندار ولی مهمتر از همه ((هر چیز قدرتمندی توانایی تخریب خودش را دارد)).
  پست الکترونيک

نويسنده: abtin دوشنبه 19 دي1384 ساعت: 15:34
با سلام خدمت دوستان كوئستي
به نظر من كوئست مادر نتورك ماركتينگ در ايران هستش، كه اين شركت نتورك ماركتينگ را وارد اين كشور كرد
خوشحال مي شويم از سايت گروه اموزشي تجارت سبز كه اكثرا كوئستي مي باشند ولي بدلايلي كه در ايران اتفاق افتاده عضو يك نتورك ايراني به نام وست ويژن (به قول شما پشه اي) شده ايم
و ما قبول داريم كه وست ويژن هيچگاه كوئست نمي شود (اما حداقل به گلدماين و بالاتر مي رسد) اما بياييم براي ايراني بهتر و ايجاد يك نتورك ايراني در دنيا و همچنين گسترش صنايع دستي و اشتغال زائي تلاش كنيم
با ارزوي موفقيت براي تمام نتوركرها
موفق باشيد
www.vastvisionmembers.com
  وب سايت    پست الکترونيک

نويسنده: ايران آباد دوشنبه 19 دي1384 ساعت: 16:5
سلام
لطفا نظر منو منعكس كنين و گلدكوئستي ها به سئوالات من جواب بدن

به نظر شما چندنفر در گلدكوئست عضو هستند؟
جواب : بيش از 500000 نفر
سئوال: از اين تعداد چند نفر سقف زدن؟
جواب : خيلي !!!!!!!!!!!!!!!!!!

همتون مي دونين براي اينكه كسي رو سقف باشه بايد در هر هفته 60 يو وي در هر طرفش خريد بشه
اگه يك نفر و دو عضو سمت چپ و راستش بخوان رو سقف باشن بايد ٤ تا 60 يو وي تو هفته تو دست اين سه نفر خريد بشه (٢ تا 60يو وي براي دايركت راست و ٢ تا 60 يو وي براي دايركت چپ)
پس
اگر n نفر بخوان رو سقف باشن بايد 60*(n+1) يو وي در هفته خريد بشه
حالا فرض كنيد از اين 500000 نفر تنها و تنها 2000 نفر رو سقف باشن
پس طبق محاسبات:
(2000+1)*60=120060
يعني تو هفته بايد 120060 يو وي و در ماه بايد 480240 يو وي و در سال 5762880 يو وي خريد بشه تا تنها اين ٢٠٠٠ نفر رو سقف باشن

حالا خودتون قضاوت كنين:
1- تعداد كساني كه به سقف رسيدن چند نفرن؟ 500يا 1000 يا بيشتر
2- آيا واقعا اين سيستم ارزش داده اينجوري كار كنين كه فقط يك عده رو سقف باشن و عده بسياري سود اندكي ببرن؟
  پست الکترونيک

نويسنده: نتورکر دوشنبه 19 دي1384 ساعت: 16:31
غم این خفته ی چند؛ خواب در چشم ترم می شکند..
 

نويسنده: علی دوشنبه 19 دي1384 ساعت: 17:32
سلام
بالاخره ما با این به اصطلاح قانون چه کنیم.
تعدادی از زیر مجموعه های من قصد شکایت دارن ایا می تونن کاری بکنند
دادگاه با این افراد چه می کنه
  پست الکترونيک

نويسنده: یگانه دوشنبه 19 دي1384 ساعت: 18:10
ایران آباد من یه سوال دارم: به شما می گن اگه خوب برای کنکور درس بخونین قبول می شین و اگه خیلی خوب درس بخونین یک رقمی می شین. حالا آیا همه ی اونایی که خوب درس می خونن قبول می شن؟؟؟؟
تازه اگه همه هم 100% بزنن (فرض محال) دانشگاهها جا نداره که همه برن توش!

می بینی که این قانون توی کل زندگی جریان داره عزیز من! اما بالاخره کسی هست که از بقیه برتره و رتبه اول می شه. حالا بیا سعی کن تو رتبه اول بشی.
 

نويسنده: محمد دوشنبه 19 دي1384 ساعت: 18:54
سلام دوستان یکی نیست به این سوال ما یک جواب درست حسابی بده اخه یعنی هیچکس بلد نیست سوالم این بود:
-سلام اقا موسي يكي از بچه هاي مجمو ئه ام خودش 2 امتياز خريد كرده و كسي هم زير دستش 1 امتيازي اما ايشون بعد از گذشت 1 ماه هنوز اكتيو نشده

ميشه لطف كنيد و جواب منو بديد


دوست عزیزی به نام امیر این جواب را داده بود:
-خدمت آقا محمد كه درباره اكتيو نشدن زير مجموعش سوال كردن و خدمت آقا موسي كه اشتباه جواب دادند: براي اكتيو شدن يك شخص يا بايد حتما" دو نفر را مستقيما" معرفي كرده باشد و يا 3 امتيازي باشد و اينجوري نيست كه فكر كنيد مثلا" يك امتياز زير 002 گذاشتيد و يه نفرم زير003 و بعد اكتيو ميشويد!!!!!!!!!!!! پس يا يه امتياز ديگر خريد كنيد يا يك نفر معرفي.آقا موسي از شما انتظار بيشتره دقت كنيد!!!!!!!!!


اخه من چکار کنم میگم کارم گیره دوستهای خوبم
  وب سايت    پست الکترونيک

نويسنده: سارا دوشنبه 19 دي1384 ساعت: 19:41
سلام،من سارا هستم از مشهد

شعری که در زير می بينيد،توسط پدر بزرگ يکی از بالاسری ها ی من سروده شده، که بسيار تأثير گذار هست
لطفاً اونو تو سايت بزارين، تا همه بدونن اين شرکت چه عاشقايی داره! که حتی پدر بزرگ ها هم مشتاقش هستن!
تقديم به همه کوئسترها!!

غزل گونه اي بنا م گلدكوئست

سر شوريده ما دوباره در كار افتاد صحبت ما به سر كوچه و بازار افتاد
اين دل تازه طلب راه نويني ديده ره مگو موج جديديست كه پركارافتاد
ّانكه اين ره نشناسد خبرش نيست زمن كه چه زين مسلك نو بردل بيدار افتاد
نوه ام راه گشا شد كه به او فخر كنم اين رهي شد كه بما يار و مدد كار افتاد
خيرخواهي و صداقت كه در اين ره ديدم جذب دل كرد و شادي به روان بار افتاد
مكتب و مدرسه اين درس نياموخت بمن اين ره تازه دنياست كه پر بار افتاد
وصف اين صنعت نو را نتوان كرد بيان چون بسي نكته منفي است كه از كار افتاد
گلدكوئست است كنون زندگي را راه گشا نيك بنگر كه در اّن نكته ي بسيار افتاد
نارساناست كمالي سخنت كوته كن گفتن صحبت حق است كه دشوارافتاد
  پست الکترونيک

نويسنده: فرزانه دوشنبه 19 دي1384 ساعت: 21:12
عکس حسین الف چیه ؟!
  پست الکترونيک

نويسنده: مرتضی110 دوشنبه 19 دي1384 ساعت: 21:35
ایران آباد عزیز
اولاُ این که مسلمه هر کی به اندازه زحمتش می گیره و هیچ کسی هم نمی تونه به خودش دروغ بگه که زحمت کشیده (اجرای اصول به طور کامل) وموفق نشده
ثانیاُ قشنگی نتورک به همین است و هر که استقامت کند سقف حقش(یا لیاقتش را در خودش دیده واز خدا گرفته)است
خیالت راحت باشه این مثال کمبود میلیاردرها در دنیا نیز توهمین مایه ها میباشد
 

نويسنده: حامد(از فيروزآباد فارس) سه شنبه 20 دي1384 ساعت: 0:50
واااااااااااااااااااي بچه ها تو رو خدا وارد نشين.بده .اخه.بوو.جيزتون ميكنن.عمو كاتوز اف
گفته اگه وارد نشين براتون قاقالي لي ميخرم
 

نويسنده: سروش سه شنبه 20 دي1384 ساعت: 1:20
مهدی جان سلام.
قبل از هر مطلبی خواستم از لطفی که کردی و این موضوع را در وبلاگ منعکس کردی تشکر کنم.
در باره I.L.O باید عرض کنم که در سال 1919 به موجب ماده 13 قرارداد صلح ورسای تاسیس شد و در بدو شروع به کار 42 کشور به عضویت آن درآمدند، هدف از تاسیس این سازمان استقرار عدالت اجتماعی، آزادی و امنیت اقتصادی و ایجاد فرصتهای شغلی برابر برای مردم همه کشورها بوده است. سازمان بین المللی کار (I.L.O) International Labour Organisation) یکی از قدیمی ترین موسسه های بین المللیست که بعد از جنگ جهانی اول ایجاد شد اما بعد از جنگ جهانی دوم هم با وجود همه مصائب و مشکلات اقتصادی و بین المللی پا بر جا باقی ماند به طوری که در سال 1946 به شکل یکی از سازمانهای مهم و تخصصی سازمان ملل متحد در آمد.این سازمان تنها تشکیلات بین المللیست که در کار و فعالیت های آن نه تنها نمایندگان دولتها، بلکه نمایندگان کارگران و کارفرمایان نیز از سراسر دنیا شرکت می کنند، و این سه جانبه بودن سبب می شود به واقعیتهای روزمره دنیای امروز نزدیک شود.
این خلاصه را نوشتم تا آگاهی از کاری که انجام می دهیم و ان شا؛ا... نتیجه مثبتی که می گیریم داشته باشیم متاسفانه عدم آگاهی از وجود چنین سازمانهایی باعث شده به سازگاری با قوانینی که مشتی کج فهم و متعصب که خود را نماینده دلسوز مردم می خوانند، تن دهیم.
مهدی جان، پیشنهاد بنده تماس همه تاکید می کنم "همه" نتورکرها با سازمان بین المللی کار و توضیح و تشریح مشکلات در ایران است. که این امر مستلزم یک برنامه ریزی جامع و عملیست. در حال حاضر I.L.O در حال تحقیق در این مورد می باشد. که تماس و مکاتبه مستمر همه عزیزان سبب می شود صحت کلام ما زودتر بر آنها مسجل شود. منتظر جواب شما هستم.
(( کسی که دارای عزم راسخ باشد، جهان را مطابق میل خود عوض میکند.)) گوته
  پست الکترونيک

نويسنده: ح.جهانگیرزاده سه شنبه 20 دي1384 ساعت: 2:0
نویسنده محترم ایران آباد
دفعه بعد که خواستی محاسبات ریاضیاتی انجام بدی یا در یک محیط عمومی نتیجشو اعلام نکن یا حتما نسبت به جوابی که بدست آوردی اطمینان حاصل کن . شما که داری استدلال ریاضیاتی انجام میدی در ریاضیات چیزی بنام خیلی وجود نداره . نکنه شما هم از اون دسته المپیادیهایی هستی که حقتو خوردن و مجبور شدی در این کشور گل و بلبل علم سرشار خودتو در خدمت نوگلای دبستانی خرج کنی . با وجود عالمهایی مثل شما ایران آباد یک رویاست. حالا برای اینکه شما هم ناراحت نشی با شرکت مکاتبه می کنیم ارزش مالی رو از سقف بیارن تو زیرزمین! تا شما نگران رو سقف بودن یا نبودن ما نباشید.نگران نباش تو این سیستم ما مواظب هم هستیم همه برن رو سقف تا ایران آبادمونو بتونن ببینن
  پست الکترونيک

نويسنده: مردان دنیای آینده سه شنبه 20 دي1384 ساعت: 2:9
سلام ایران آباد:
جواب سوال شما را در کوئست کرمانشاه دادم. میتوانید مطالعه کنید:
آيا واقعا اين سيستم ارزش داره اينجوري كار كنين ؟

مهدی عزیز هم اگر صلاح دیدی خوشحال میشم در وبلاگ منعکس کنی چون سوال جالبی است.

موفق باشید.
کوئست کرمانشاه
  وب سايت    پست الکترونيک

نويسنده: موسی سه شنبه 20 دي1384 ساعت: 2:30
سلام آقا محمد
جواب سوال شما رو در قسمت "سوال و جواب کوئست" و در قسمت CRF گزاشتم.اگه بازم نتونست کمکی بهتون بکنه درخدمتم.

مدیر نظرات B-Team
  وب سايت    پست الکترونيک

نويسنده: ویجی سه شنبه 20 دي1384 ساعت: 6:31
وبلاگ (گلدکوئست سمبل نتورک مارکتینگ) به روز شد
www.networkgoldquest.blogfa.com
  وب سايت

نويسنده: مانی بهروز سه شنبه 20 دي1384 ساعت: 8:49
27 سال است که جمهوری اسلامی مخالفینش را سرکوب کرده است. اما این بار کوئست جمهوری اسلامی را سرکوب خواهد کرد...
  وب سايت    پست الکترونيک

نويسنده: مسعود سه شنبه 20 دي1384 ساعت: 10:42
سلام و خسته نباشید به تمام کوعستعهای موفق و برادران خودم
من میخواستم ببینم به چه صورت مساله ایران رو میتونیم از طریق سازمان بین الملل کار (I.L.O) پیگیری کنیم
ممنون میشم روششو بنویسید و تو سایت بزارید
همگی موفق باشید
QI IS LIFE
QI IS LIVE
QI همه چیز
  پست الکترونيک

نويسنده: ايران آباد سه شنبه 20 دي1384 ساعت: 11:10
سلام
در جواب هموطناني كه به سئوال من جواب داده بودند :
من المپيادي نيستم و يك آدم معمولي هستم كه دارم تو اين مملكت زندگي مي كنم.
در جواب مرتضي 110: اين جوابو همه گلدي ها مي دن كه هركس استقامت كنه سقف حقشه: يعني مثلا 1500 نفر استقامت كردن و سقف حقشونه و بقيه هيچ كار مثبتي نكردن و حقي ندارن؟
در جواب جهانگيرزاده: ايران زماني آباد مي شه كه همگي دست به دست هم اونو آباد كنيم نه اينكه به جون هم بيفتيم. و خودت اينو بهتر مي دوني كه نتورك بيرحمه و هحاله كه همه رو سقف باشن.
در جواب يگانه: پس تو اين سيستم يه جور قانون جنگل حمكفرا است اگه تونستي اولي وگرنه ...

من حرف زدن منطقي رو دوست دارم و از گلد ها مي خوام نظرشون در رابطه با نوشته من بدن
خوشحال مي شم
به اميد ايراني آباد توسط جوانان ايراني
  پست الکترونيک

نويسنده: امیر سه شنبه 20 دي1384 ساعت: 12:5
سلام
ایران آباد عزیز بهتر بود این طور پیام خودت رو تموم میکردی!
آیا این شرکت ارزش این همه دروغ این همه فیلم بازی کردن این همه دودوزه بازی را دارد؟
تا کی میخواهین به نزدیکترین کستون دروغ بگین؟
آن هم فقط برای سود خودتون!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
اینو همه آنهایی که باید بدانند میدانند چون کسی که اشتباه میکنه خودش بهنر از هر کسی اشتباه خودش را درک میکنه!
  پست الکترونيک

نويسنده: ر سه شنبه 20 دي1384 ساعت: 12:29
سلام
میشه 1 اطمینان با مدرک بدید که اینا هیچ کاری نمیتونن بکنن آقا موسی؟؟
خیلی دارن شلوع میکنن 1 لیدر تعادل 20
 

نويسنده: محمد رضا سه شنبه 20 دي1384 ساعت: 14:19
با سلام...
تهران کیو آی آپدیت شد...
  وب سايت

نويسنده: ايران آباد سه شنبه 20 دي1384 ساعت: 14:21
سلام
در پاسخ هموطن عزيزم امير : اميدوارم روزي حقايق روشن باشه اونوقت يا گلدي ها شرمنده خودشون و وجدانشون مي شن يا ما شرمنده خودمون و وجدانمون.

يك مطلبي يادم رفت و در ادامه بحث قبليم و اينكه :
گلدي ها به راحتي مي توانند به درستي يا نادرستي حرف هاي من پي ببرند
البته كمي خرج داره!!!
به اينصورت كه مي گم:
همه مي دونن كه هركسي كه بخواد وارد سيستم بشه بايد يك TC خريداري كنه و اين TC يا كد مركز درآمدزايي خاصه و منحصر به همون شخص و قيمت ثبت اون هم 10 دلاره
خوب حالا دوستان بيان 4 تا TC بخرين كه هركدومش تو يك هفته باشه
مسلما از روي اين TC ها مي شه فهميد چند نفر عضو شدن (كه البته بايد در نظر داشت كه تمامي اين اعضا در ايران خريد نكرده اند) و اگر هم همه (در حالت ايده آل) 3 يو وي خريد كرده باشن اونوقت به درستي يا عدم درستي حرفاي من پي مي برين
همونطريكه گفتم براي اينكه 2000 نفر رو سقف باشن بايد 480240 يو وي خريد بشه و با فرض ٣ يو وي بودن همه بايد تو ايران در ماه 160080 نفر و تو سال 1920960 نفر خريد كنن
خوب همتون مي دونين كه گلدكوئست حدود 4 سال (دوستان اگه دقيق مي دونن بگن) وارد ايران شده و طبق گفته ها بين 500 تا 700 هزار نفر عضو اين شبكه شدند.
خوب خودتون قضاوت كنين

البته اين محاسبات من براي پلن 3و3 كه سقف درآمديش 5000 دلار در هفته است انجام شده
براي پلن قديم يعني 5و5 400 دلار كه سقف درآمديش 12500 دلار در هفته بود به مراتب وضع از اين بدتر خواهد بود.

به اميد ايراني آباد - آزاد - شاد
  پست الکترونيک

نويسنده: پیام تبریز سه شنبه 20 دي1384 ساعت: 14:50
سلام دوستان

بالاخره یه نفر حرف حق زد:

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: صنفي



مدير كل حراست وزارت علوم، تحقيقات و فناوري گفت: فعاليت فردي دانشگاهيان در سيستمهاي هرمي بازاريابي اينترنتي در صورت عدم ايجاد مشكل آموزشي و دانشگاهي ممنوع نيست و سياست وزارت علوم در اين باره اعمال و ايجاد محدوديت نيست.

دكتر زارعي، در گفت‌وگو با خبرنگار صنفي آموزشي خبرگزاري دانشجويان ايران، در خصوص فعاليت دانشگاهيان در سيستم‌هاي هرمي بازاريابي همچون گلدكوئيست، تصريح كرد: از آنجا كه هنوز در كشور تصميمي يكپارچه و واحدي در اين خصوص اتخاذ نشده است، بالطبع وزارت علوم و دانشگاه‌ها نيز نمي‌تواند به عنوان يك اقدام نظامند يا قانونمند، دستورالعمل واحدي داشته باشد.

وي افزود: اگر چه فعاليت شركت‌هاي هرمي و بازاريابي اينترنتي در دنيا به عنوان يك فرهنگ تجارتي مطرح است، اما از آنجا كه در ايران هنوز شناخته شده و عملياتي نشده است، ‌ورود به اين عرصه بر عموم به ويژه قشر دانشجويي و دانشگاهي آسيب‌پذيريهايي به دنبال خواهد داشت.

مدير كل حراست وزارت علوم به دانشگاهيان توصيه كرد كه از ورود به اين عرصه خصوصا در محيط‌هاي آموزشي و خوابگاه‌ها پرهيز كنند.

ادامه...

http://isna.ir/Main/NewsView.aspx?ID=News-647413
  پست الکترونيک

نويسنده: محمد سه شنبه 20 دي1384 ساعت: 14:55
سلام به دوستان عزيزو هموطنهاي خوبم اگه كوئستي باشن كه خوبه اگه نباشن كه بازم خوبه در هر صورت من به شخصه همه را دوست دارم و سعي ميكنم به همه نظرات احترام بگذارم.
دوستي به نام ايران اباد كه همه دوست دارند روزي ايران ما اينطور شود فرمايشي كرده بود كه به شرح زير است خواهس ميكنم يكبار ديگه با دقت بخوانيد:
سلام
لطفا نظر منو منعكس كنين و گلدكوئستي ها به سئوالات من جواب بدن

به نظر شما چندنفر در گلدكوئست عضو هستند؟
جواب : بيش از 500000 نفر
سئوال: از اين تعداد چند نفر سقف زدن؟
جواب : خيلي !!!!!!!!!!!!!!!!!!

همتون مي دونين براي اينكه كسي رو سقف باشه بايد در هر هفته 60 يو وي در هر طرفش خريد بشه
اگه يك نفر و دو عضو سمت چپ و راستش بخوان رو سقف باشن بايد ٤ تا 60 يو وي تو هفته تو دست اين سه نفر خريد بشه (٢ تا 60يو وي براي دايركت راست و ٢ تا 60 يو وي براي دايركت چپ)
پس
اگر n نفر بخوان رو سقف باشن بايد 60*(n+1) يو وي در هفته خريد بشه
حالا فرض كنيد از اين 500000 نفر تنها و تنها 2000 نفر رو سقف باشن
پس طبق محاسبات:
(2000+1)*60=120060
يعني تو هفته بايد 120060 يو وي و در ماه بايد 480240 يو وي و در سال 5762880 يو وي خريد بشه تا تنها اين ٢٠٠٠ نفر رو سقف باشن

حالا خودتون قضاوت كنين:
1- تعداد كساني كه به سقف رسيدن چند نفرن؟ 500يا 1000 يا بيشتر
2- آيا واقعا اين سيستم ارزش داده اينجوري كار كنين كه فقط يك عده رو سقف باشن و عده بسياري سود اندكي ببرن؟
  وب سايت    پست الکترونيک

نويسنده: محمد سه شنبه 20 دي1384 ساعت: 14:56
سوالتون اقاي ايران اباد( البته ايران اباد اسم قشنگيه اما ايكاش اسم واقعيتونو ميگفتيد تا بتونم به اسم صداتون كنم چون وقتي به نام ايران اباد شما را مورد خطاب قرار ميدم حس خيلي خوبي نسبت به شما در من بوجود مياد يكجورايي حس ميكنم كه ادم قابل اعتماد و منطقي هستيد) خيلي جالب بود و مشابه اين سوال هم براي من پيش امد.رفتم پيش بالاسريم و ازش پرسيدم كه به من در اين مورد جواب بده...جواب داد اما درست منظورشو درك نكردم كه چي ميگه...خودم دنبال جواب سوالم رفتم و به اين نتيجه رسيدم كه حرف شما در اين قسمت درسته: در جواب هموطناني كه به سئوال من جواب داده بودند :
من المپيادي نيستم و يك آدم معمولي هستم كه دارم تو اين مملكت زندگي مي كنم.
در جواب مرتضي 110: اين جوابو همه گلدي ها مي دن كه هركس استقامت كنه سقف حقشه: يعني مثلا 1500 نفر استقامت كردن و سقف حقشونه و بقيه هيچ كار مثبتي نكردن و حقي ندارن؟
در جواب جهانگيرزاده: ايران زماني آباد مي شه كه همگي دست به دست هم اونو آباد كنيم نه اينكه به جون هم بيفتيم. و خودت اينو بهتر مي دوني كه نتورك بيرحمه و هحاله كه همه رو سقف باشن.
در جواب يگانه: پس تو اين سيستم يه جور قانون جنگل حمكفرا است اگه تونستي اولي وگرنه ...

من حرف زدن منطقي رو دوست دارم و از گلد ها مي خوام نظرشون در رابطه با نوشته من بدن
خوشحال مي شم
به اميد ايراني آباد توسط جوانان ايراني
  وب سايت    پست الکترونيک

نويسنده: محمد سه شنبه 20 دي1384 ساعت: 14:57
دقيقا حرف گلديها درسته و من به ين نتيجه رسيدم اما من هميشه گفتم و باز هم ميگم اصلا قرار نيست كه همه در اين سيستم سقف بزنند اصلا شايد من خودم كمي ديرتر به سقف برسم(البته من به خاطر اين ميگم ديرتر چون اصلا نميخواهم كلمه نرسيدن را بر زبان بيارم)
و شايد خيليها هم نرسند كه يك چيز خيلي خيلي خيلي طبيعي هستش من اينو واسه خودم به عنوان يك اصل در خودم به وجود اوردم اما من كوئست را نه يك اعجوبه ميدانم نه يك كار بد بلكه كوئست را يك كار ميدونم مثل همه كارهاي موجود در جهان و انرا به عنوان شغلم براي خودم در نظر گرفتم كاري كه به دليل گسترش و شيريني زيادي كه در مواجهه با مردم بدست ميارم و همچنين دوستان زيادي پيدا ميكنم همه جا ميگم بهش ايمان دارم و اين ايمان من به بازده هاي كار هستش و همه انها را به طور كامل قبول دارم.
من هميشه به همه ميگم ميدونيد چرا در كوئست همه ميگن درصد موفقيت زياده چون ما در كوئست به معناي واقعي كار ميكنيم .مثلا تا بحال زنگينامه انسانهاي موفق را اگه خوانده باشي
  وب سايت    پست الکترونيک

نويسنده: محمد سه شنبه 20 دي1384 ساعت: 14:58
ميبيني كه همه انها در مورد كارشان كتاب خوندند.از ديگران كمك گرفتند و براي كارشان وقت گذاشتند و از همه مهمتر طبق اصول كار كرده اند اما به قول پاتمن مشكل ايرانيها اين است كه همه ميخواهند يك شبه ليدر شوند و وقتي نميشوند از كار كنار ميكشند و دلسرد و سرخورده ميشوند وقتي نتواني به اهدافت برسي چقدر نااميد ميشوي و چقدر دلسرد چون معمولا در كارهاي ديگر كسي اينجور هدفمند نيست(هركس ميگه دروغه فقط يك تعداد كم)
اما همين باعث ميشه كه موفق بشه مگه ما از بين اين همه دانشجو كه داريم چند نفر ميتونن نابغه بشن و به قول بچه ها المپيادي اما من نظر كلي ام اينه كه قرار نيست همه پولدار بشن اما همه ميتونن اما بيشتر مردم نميشن:
سر يك جلسه بوديم حسين فيروزي گفت ميخواهم زنگ بزنم به حميد رضا اشوري (حميدرضا 40000 تا زيرمجموعه داره) تا براتون صحبت كنه:حميدرضا گفت نگاه كنيد من به شما نميگم كه اين كمپاني فردا بسته ميشه يا ميمونه شايد همين فردا درش تخته بشه و دخلش بياد اما موقعي كه من وارد شدم هم همه يگفتن فردا اين شركت بسته ميشه و ارزش سرمايه گذاري نداره اما من با خودم گفتم كه بازده هاي اين كار به ريسكش مي ارزه پس من ميرم و موفق ميشمو اتفاقا يكي از بچه ها گفت درامدشم بپرس حميدرضا گفت : خودم تو ماه هزار تومان درامد دارم اما اكثر وروديهاي خودم دارن سقف درامدي ميزنن.
به اميد ان روز كه به زودي فرا ميرسد
  وب سايت    پست الکترونيک

نويسنده: ٍٍٍٍآ/ى{ سه شنبه 20 دي1384 ساعت: 15:39
چرا از لیدرهای دیگر ایران مثل کاظم جهانی حرفی نمیزنید
  پست الکترونيک

نويسنده: ebi سه شنبه 20 دي1384 ساعت: 17:41
retail yani che?
  پست الکترونيک

نويسنده: ايران آباد سه شنبه 20 دي1384 ساعت: 17:43
سلام به هموطن عزيزم محمد
خوشحالم كه آدم منطقي هستي و دوست داري به نظرات همه احترام بذاري

تمام شغل ها در نوع خودش مفيد هستند و كارآمد اما گلدي ها هنگام پيگيري افراد براي ورود اين را نمي گويند و به قول معروف مدام تو سر مال مي زنن كه چه شغلي كه تو داري ول كن كارتو بيا 6 ماه تا يكسال كار كن مجموعتو رشد بده برس به سقف بعدش برو ماه به ماه اكانتتو باز كن و استفاده كن
خوب اين حرف يعني چي؟ يعني اينكه هدف اصلي تو اين سيستم رسيدن به سقف براي رسيدن به اهداف مگه اينطور نيست؟ تا به پول نرسي بسياري از اهدافت محقق نمي شن
و خودت هم گفتي كه "دقيقا حرف گلديها درسته و من به ين نتيجه رسيدم اما من هميشه گفتم و باز هم ميگم اصلا قرار نيست كه همه در اين سيستم سقف بزنند "
پس خيلي از افراد ميان ولي نميتونن به اون درآمد دلخواه برسن و مايوس مي شن و ممكنه خيلي چيزا رو هم از دست بدن
خوب هموطن عزيز تو كه فردي رو وارد زير مجموعت مي كني و آموزشش مي دي و بسياري از اهداف خاموشش رو دوباره جلو چشمش مياري : مي دوني اگه اون طرف نتونه به اهدافش برسه چه ضربه روحي مي خوره؟ به نظرت اون فرد مي تونه دوباره به زندگي عاديش برگرده؟
به نظر شما چرا كوئستي فكر مي كنن راه اونا درسته و بقيه مردم اشتباه مي كنن؟
خوب به نظر تو كدوم راه بهتر
18 ساعت در روز كار سخت فكري بكني كه ممكنه جواب بده و ممكنه هم جواب نده
يا 8 ساعت در روز و مثلا ماهي 400 هزارتومن درآمد داشته باشي

من تا شنبه نيستم
اما دوباره ميام
به اميد ايراني پر از جوانان شاد و پر اميد
  پست الکترونيک

نويسنده: ebi سه شنبه 20 دي1384 ساعت: 17:45
qualfy yani che?
  پست الکترونيک

نويسنده: هشدار سه شنبه 20 دي1384 ساعت: 19:7
salam
bacheeha har maili`o baz nakonid .Katooziyan mikhad az en tarigh amal kone.
hatat mailhaeeyam ke az tarafe company miyad ham baz nakonid
faghat mailharo baz konid ke baratoon ashnast
ok?,,,,,,en mohemme lotfan be hame begir

thanks for all
 

نويسنده: سروش سه شنبه 20 دي1384 ساعت: 21:8
مهدی جان سلام.
www.ilo.org
ilo@ilo.org
وقتی در وب سایت I.L.O به صفحه نمایندگی این سازمان در کشورها میرسید، شاهد واقعیت تلخی می شوید
اسم کشورهائی مثل عراق و افقانستان به عنوان کشورهائی که I.L.O در آنها دفتر رسمی دارد خودنمائی میکند اما ایران...
مثل اینکه این آقایان نه تنها با این مردم بلکه با دنیا هم سر جنگ دارند.
به امید روزی که حق به حق دار رسد.
یا حق
  پست الکترونيک

نويسنده: نتورکر سه شنبه 20 دي1384 ساعت: 21:44
این هم از ممنوعیت ماهواره :
http://www.2zari.com/web/modules.php?name=Web_Links&l_op=visit&lid=310
 

نويسنده: ebi چهارشنبه 21 دي1384 ساعت: 0:6
mishe yek meghdar dar mored doblicite matalebi ro bezareid ta ma ham estefadeh bekonim.
  پست الکترونيک

نويسنده: ر چهارشنبه 21 دي1384 ساعت: 0:51
سلام
میشه 1 اطمینان با مدرک بدید که اینا هیچ کاری نمیتونن بکنن آقا موسی؟؟
خیلی دارن شلوع میکنن 1 لیدر تعادل 20
 

نويسنده: محمد چهارشنبه 21 دي1384 ساعت: 1:33
سلام جناب مهدی، با تشکر از مطالب خوب و مفید شما مخصوصا قسمت سوال و جواب و اخبار مثبت و جالبی که منتشر می‌کنید. این تاخیر نسبتاَ طولانی بنده را هم به بزرگ‌واری خودتان ببخشید. مدتی سرگرم آموزش مجموعه‌ام بود. راستش تصمیم گرفته بودم که آستین‌ها را بالا بزنم و یک بار دیگر به طور زیربنایی آموزش‌های لازم را از طريق ليدرهاي مجموعه‌ام به مجموعه‌ام تزریق کنم که البته مطالب وبلاگ شما و دیگر دوستان نیز در این امر کمک‌های خوبی برای ما بود و نتايج خوبي نيز گرفتيم. پيش‌نهاد من به ديگر دوستان نيز همين است. آستين‌ها را بالا بزنيد و با قدرت کار کنيد. مطلبی جديد نوشته‌ام که خواندنش خالي از لطف نيست. با تشکر و موفق باشيد .
  وب سايت    پست الکترونيک

نويسنده: ویجی چهارشنبه 21 دي1384 ساعت: 7:13
وبلاگ (گلدکوئست سمبل نتورک مارکتینگ) به روز شد
من لینک وبلاگ شما را قرار دادم
لطفا"!! شما هم همینکار را بکنید
موفق باشید
www.networkgoldquest.blogfa.com
  وب سايت

نويسنده: ایران آباد چهارشنبه 21 دي1384 ساعت: 10:45
سلام
در جواب مردان دنیای آینده:
جواب شما را در وبلاگتون خوندم و جالب بود در همه کاری شکست وجود داره اینو قبول دارم.
شما وقتی یک نفر رو پرزنت می کنین و پلن رو براش می کشین بهش می گین درآمد متوسط شما بعد از 10 ماه ماهی 7 میلیونه و در عمل وقتی طرف شروع به کار می کنه با خیلی مسایل مواجه می شه و شاید هم موفق نشه
شماها به زیرمجموع هاتون می گین باید پل پشت سرتون رو خراب کنین و فقط به جلو نگاه کنین تا موفق بشین
خیلی ها از کارشون از تحصیلشون می زنن میان تو این کار
خوب مسلما همه موفق نمی شن و کسانی هم شکست می خورن
حالا می دونین چه تاثیر بدی تو روحیه این افراد می زاره؟
مگه فقط با تغییر تو این سیستم می شه موفق بود؟
اگه تو کار و تحصیل خودمون تغییر کنیم موفق نخواهیم بود؟
بحث من اینه که آیا فقط این تعدادکم (مثلا 2000 نفر) از این 500000 نفر تغییر کردن و به سقف رسیدن ؟ یعنی بقیه نخواستن تغییر کنن و به سقف برسن؟
محاسبه من بیانگر وضع فعلی و آینده این کاره (نه اینکه بگم سیستم باینری و بعد از 32 ماه کل کره زمین وارد می شن و اشباع می شه), محاسبه ای که تعداد آدم های سقفی فعلی و آینده رو نشون می ده
خودتون می دونین تو اینکار با فاکتور انسان روبرو هستین و این فاکتور غیرقابل پیش بینی هست و نمی تونین رو این فاکتور زیاد حساب کنین
الان وضعیت کشور رو دیدن
دوباره قانون رو تصویب کردن و بعد از تصویب در شورای نگهبان و ابلاغ آن بالاخره برای حفظ ظاهر چند نفر رو زندانی و جریمه و انفصال از کار دولتی می کنن
به هر حال تاثیر بسیار زیادی بر رشد مجموعه ها داره
نمونه آن وقتی مهرماه سایت شرکت رو فیلتر کردن می دونین برای همون 2 , 3 روز که فیلتر بود چقدر خریدها و بالطبع پورسانت ها کنسل شد؟
آیا بازهم اینکار ارزش ریسک کردن و خراب کردن پل پشت سر رو داره؟
این جواب شما که داده بودین :
بله این کار ارزش اون رو داره که خیلی بیشتر از اینها روش کار کنیم و مطمئنا همه کسانی که کار کنند و دست از کار نکشند، روزی سقف خواهند زد.بله در این کار همه میتوانند موفق شوند. همه میتوانند به اهدافشان برسند. همه میتوانند زندگی خود و حتی دیگران رو بسازند.همه.
ولی به نظر من همه نمی تونن موفق بشن و این جملات تکراری رو همه گلدی ها می گن ولی در عمل افراد ناموفق تو این کار زیاد هستن
به امید ایرانی پر از جوانان شاد و پرامید
  پست الکترونيک

نويسنده: پارسا چهارشنبه 21 دي1384 ساعت: 11:26
تخفيفات ويژه كريسمس تا روز 13 ژانويه ساعت 24 بوقت هنگ كنگ ( 23 دي ماه ساعت 7:30 بوقت تهران) تمديد شد.
  پست الکترونيک

نويسنده: هوای تازه چهارشنبه 21 دي1384 ساعت: 12:37
دوستان سلام
خدا قوت
هوای تازه به روز رسانی شد

http://o2net.blogfa.com/post-62.aspx

موفق باشید.
  وب سايت

نويسنده: امیر چهارشنبه 21 دي1384 ساعت: 13:20
به ایران آباد:
کافیه چشماتو باز کنی و یه نگاه به دور و برت بندازی. در اکثر کارها لول های مختلفی وجود داره... چند تا مثال:
1.کنکور. از یک میلیون نفر فقط 999 نفر رتبه زیر 1000 میارن. پس کنکور اشکال داره؟
از اون یک ملیون نفر حداقل 10000 نفر واسه رتبه زیر 1000 می خونن ولی این امکان نداره که همه موفق بشن. چرا؟ پس بیایم کنکور رو تعطیل کنیم؟ چون همه اهدافشون با قبول شدن تامین میشه ولی همه نمی تونن برن دانشگاه پس بیایم همه چی رو تعطیل کنیم؟
2. دوران تحصیل. یک جامعه رو در نظر بگیر که هر کس 6 سالش شد بره دبستان و تا 18 سالگیدرس بخونه. شما توی هر نقطه ای از زمان که آمار بگیری تعدادی کلاس اولی تعدادی کلاس دومی و تعدادی سال آخر هستند. پس همیشه در هر سال حدود 10% افراد فارغ التحصیل میشن. و بقیه تازه دارن درس می خونن. تازه بعضی ها هم مردود میشن و درس رو بی خیال میشن. پس سیستم تحصیل بده ؟ چون هر وقت آمار بگیریم تعداد اندکی فارغ التحصیل میشن؟

3. توی یک اداره . یک دولت . یک سازمان. همیشه یه تعداد اندکی مدیر هست با درامد بالا و تعداد اکثریت کارمندان سطح پایین با درامد ناچیز کار می کنند. مگه اون کارمند دوست نداره جای مدیر باشه؟ ولی نمیشه که همه مدیر باشن؟ پس سازمان ایراد داره؟

4. واسه رای گیری مثلا ریاست جمهوری تعدادی کاندید میشن و تعدادی انتخاب میشن و تعدادی نهایتا اعلام میشن که برن تبلیغ کنن و با امید به رای اوردن مدتی تلاش کنن. ولی فقط یکی انتخاب میشه . پس چون بقیه وقت و هزینه صرف می کنن ولی بدیهیه که یکی اول میشه و بقیه رد میشن کار ایراد داره؟

ببین عزیز من آدما با هم فرق می کنن. خدا ما رو یکسان نیافریده. نظام طبیعت هم اینطوره. خدا راه راست رو توسط پیامبراش به ما نشون داده و خودش در قران میگه که بعضی ها می خواهند و به راه راست هدایت می شوند و به بهشت می روند و بعضی ها....

وقتی نظام طبیعت و آفرینش ما بر اینه که خدا راه رو به همه نشون میده و بعد میگه انتخاب با خودته، نتورک و گلدکوئست هم جزیی از نظام طبیعته. ما راه رو نشون میدیم. سختیهاشو میگیم و راهکارها رو هم میگیم. ولی بعضیها میخوان و عمل می کنن و به سود میرسن و بعضیها نمیخوان. این نفس کار رو نقض نمی کنه.
امیدوارم منظورم رو درست رسونده باشم.

موفق باشی
man_manzuri_nadashtam [at] YahooMessenger
 

نويسنده: سهیل چهارشنبه 21 دي1384 ساعت: 13:25
سلام مهدی جان یا آقا موسی لطفا به من بگین منظورتون از یادداشت شماره 1017 در مرد ممنوعیت ماهواره چیه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اگه منظورتون ایرانه که باید عرض کنم عکس نشان دهنده نمایی از شهر دمشق سوریه است که در آن جا ماهواره آزاده می شه ای موضوع رو واضح جواب بدین که باعث سو تفاهم نشه.
ممنون
  پست الکترونيک

نويسنده: پیام تبریز چهارشنبه 21 دي1384 ساعت: 20:4
يزد ، مهريز ، خبرگزاري جمهوري اسلامي ‪۸۴/۱۰/۱۹‬
داخلي. اجتماعي. شركت‌هاي‌هرمي
رييس سازمان تبليغات اسلامي مهريز استان يزد از آنچه " گسترش بي‌رويه فعاليت‌هاي زيرزميني و غيرقانوني شركت‌هاي هرمي در سطح اين شهرستان" خواند ابراز نگراني كرد.

حجت‌الاسلام محمد علي متوسل روز دوشنبه در جمع اهالي شهرك شهيد رجايي اين شهرستان گفت: شركت " گلدگوئيست" با تبليغات گسترده زير زميني و در قالب تشكيلات مسنجم و دادن وعده‌هاي دورغين، نسبت به جذب جوانان منطقه اقدام مي‌كند.

وي اضافه كرد:فعاليت‌هاي فرهنگي و اقتصادي اين شركت به حدي است كه جوانان بي‌خبر و پاك با هدف رسيدن به درآمدهاي كاذب فراوان، جذب آنها شده‌اند.

او اظهار داشت: تشكيل جلسات آموزشي در مورد نحوه فعاليت و ارتباط با شركت، علاوه بر انحراف جوانان معصوم، موجب افزايش آسيب پذيري و القاي برخي افكار غير ديني در آنها مي‌شود.

متوسل با هشدار به مسوولان و خانواده‌ها گفت: تا دير نشده و جوانان زيادي در دام دروغين شركت‌هاي هرمي، گرقتار نشده‌اند بايد مسوولان امنيتي و قضايي نسبت به شناسايي و خشكاندن ريشه‌هاي آنها در سطح منطقه، اقدام كنند.

او گفت: روحانيون و كساني كه در مردم، تاثيرگذار هستند بايد جوانان و عامه مردم را نسبت به اهداف شوم اقتصادي و فرهنگي آنها مطلع سازند.

رييس سازمان تبليغات اسلامي مهريز اضافه كرد: اگر مسوولان و متوليان امور در اين قضيه، كوتاهي كنند جبران آن براي آينده، نه تنها موثر نيست بلكه حتي نمي‌توان ضربات فرهنگي و اقتصادي وارد شده را پوشاند.

وي از خانواده‌ها خواست مواظب فعاليت‌هاي فرهنگي و اقتصادي فرزندان خود باشند و آنها را به كار توليدي و حركت بر اساس شرع مقدس، تشويق كنند.

اين مسوول از دولتمردان خواست با ايجاد زمينه‌هاي اشتغال مولد و مفيد براي جوانان از وسوسه شدن آنها جلوگيري نمايند.

مهريز در ‪ ۳۰‬كيلومتري جنوب شهر يزد واقع شده است.

فرماندهي انتظامي استان يزد، چندي قبل گفته بود تعدادي از اعضاي شركت "گلدگوئيست"در شهر يزد دستگير شدند امااز فعاليت احتمالي آنها در شهرستان هاي اين استان، گزارشي منتشر نشده است.

http://www.irna.ir/fa/news/view/line-9/8410198023141208.htm
  پست الکترونيک

نويسنده: ابوالفضل چهارشنبه 21 دي1384 ساعت: 20:4
همیشه موفق باشید . به سمت جلو حرکت کنید که پیروزی نزدیک است.
 

نويسنده: علی چهارشنبه 21 دي1384 ساعت: 21:24
سلام
بالاخره ما با این به اصطلاح قانون چه کنیم.
تعدادی از زیر مجموعه های من قصد شکایت دارن ایا می تونن کاری بکنند
دادگاه با این افراد چه می کنه
  پست الکترونيک

نويسنده: مردان دنیای آینده چهارشنبه 21 دي1384 ساعت: 23:37
سلام موسی جان و همکار خوبم. همیشه پر قدرت باشی.

سلام مهدی عزیز: دلم برات تنگ شده.

سلام امیر: واقعا لذت بردم. فوق العاده زیبا جواب دادی. محکم و استوار باشی.

فکر میکنید گرانترین محصول Voucher چیست؟؟ چقدر ارزش دارد؟ و شما باید برای رسیدن به آن چندنفر زیر مجموعه داشته باشید؟ و چند Cycle بزنید؟؟

کوئست کرمانشاه.
  وب سايت    پست الکترونيک