Make your own free website on Tripod.com
به خانه باز می گردیم . . .

نويسنده: بچه خاک جمعه 20 آبان1384 ساعت: 23:21
وای بر جاهلان بورس هم کلاهبرداری اعلام شد
 

نويسنده: مریم جمعه 20 آبان1384 ساعت: 23:41
سلام مهدی ............کارت عالیه........بچها به منم سر بزنین نظرات شما به من اعتماد میدههههههههههههههههههههههههههههه
  وب سايت    پست الکترونيک

نويسنده: حمید شنبه 21 آبان1384 ساعت: 0:31
مسئولین این مملکت باید بدونن که تا چند وقت دیگه در صورت ادامه این وضعیت ما هم مثل فرانسویها شورش می کنیم.
 

نويسنده: حمید رضا و شقایق شنبه 21 آبان1384 ساعت: 0:42
آقای مهدی می تونم از شما تقاضا کنم متن این موسیقی زیبایی که روی وبلاگ قرار دادید در اختیار ما قرار دهید یا آدرسی ارائه کنید تا خودمون آنرا تهیه کنیم ؟ بسیار متشکرم از طرف خودم و شقایق
 

نويسنده: بابک شنبه 21 آبان1384 ساعت: 3:29
سلام اگر کسی راهی برای گرفتن سریع Pincode داره به من خبر بده الان 3 تا 4 هفته ای هست که از طریق crf جواب نمیده ساریکا هم از وقتی از تایلند اوومده دیگه جواب برای گرفتن pincode نمیده اگر کسی راهی داره به من هم خبر بده .
  وب سايت    پست الکترونيک

نويسنده: سمانه شنبه 21 آبان1384 ساعت: 5:35
سلام
مرسی تلخک جان

آیا کسی starter kit رو گرفته؟
چي داره؟
و اينكه به ايران هم مياد؟(پست مياره)
  وب سايت

نويسنده: مهدی ع شنبه 21 آبان1384 ساعت: 6:57
بازتاب اعتراضات اعضاء کوئست در روزنامه جمهوری اسلامی و خراسان

این مطلب در ستون تازه های مطبوعات روزنامه خراسان به چاپ رسیده

جمهوری اسلامی: به تازگی بیانیه ای با امضاء (( اعضاء شرکت گلد کوئیست )) منتشر

شده که به مسئولین نظام تا پایان آبان ماه جاری فرصت داده در جلسه ای برای ادامه

فعالیت این شرکت در ایران تصمیم بگیرند والا مجبوریم این قضیه را از طریق دادگاه

لاهه وسازمان تجارت جهانی پیگیری کنیم!

چاپ: 4 شنبه 18 آبان 1384
http://www.w-team.blogfa.com
تیم ضیاء
  وب سايت

نويسنده: مجید شنبه 21 آبان1384 ساعت: 8:37
من موفقیت خودم رو از تلاش یک درصدی صد نفر بدست میاورم نه از تلاش صد

درصدی خودم= تجارت الکترونیک
 

نويسنده: هوای تازه شنبه 21 آبان1384 ساعت: 8:48
آقا مَهدی سلام
خدا قوت
و سلام و خدا قوت به همه عزیزان

ما همه هستیم پس تلاش کنیم بهترین باشیم

شاد و بهروز و نیکروز باشید
خدا نگهدار
  وب سايت

نويسنده: مسعود شنبه 21 آبان1384 ساعت: 9:42
سلام به همگی
خانم نتورکرکوئست به عرض برسانم که فقط ظاهر صحبتهای شما منطقی و خارج از جانبداریست.برای خود شاهد هم می آوری آن هم از جنس خود.به هیچ وجه به شما اجازه توهین نخواهم داد چون شماها عین دروغ و ریا هستید. حتما باز هم با بازی با کلمات و در نظر نگرفتن نکات نظراتم من را متهم به دروغ،دیوانگی،تعصب بیجا،بی منطقی،غرض ورزی و.... خواهی کرد که اصلاًاحمیتی ندارد.
من انتظار داشتم تمام جملات من را کنار یکدیگر قرار میدادی که باز هم مهم نیست کسی که فهم درک مطالب را داشته باشد با یکبار خواندن میفهمد در غیر اینصورت زیاده گوئیست.من بارها از شما(و سایرین)خواستم نوشته های موجود قبل(شامل رد اشتباه راجع به وست ویژن،معایب آشکار کوئست و....)را مطالعه کرده بعد قضاوت کنید که حالا شما مجبور به عذر خواهی میشوی.
عادت و فن شما کوئستیها بازی با کلمات جهت رسیدن به مقاصد خوتونه.در وبلاگ حاضر از چند نتورک انتقاد شده،مگر شماها(نمایندگان کوئست)که تمام تعلیمات را از شرکت میگیرید مجاز به اظهار نظر در مورد سایر نتورکها هستید.حرف من راجع به پاتمن و سایرین یک حرف کلی بود.چون شما از درک بالائی برخوردارید مثال میزنم در غیر اینصورت...مثال وقتی شما مثلاًدستت درد میگیره از شدت درد میگی واااای دستم شکست آیا واقعاًشکسته؟؟؟؟یا اینکه منتظر دوستت هستی و دوستت چند دقیقه دیر میاد،شما میگی وااای کجا بودی 2 ساعته منتظرتم،آیا واقعاًدو ساعت منتظر بودی یا دوست شما باید شمارو به دروغگوئی متهم کنه؟این لفظ متمئناًبرای شما نا آشنا نیست آگر خلاف این را ادعا کنی من شمارا به دروغگوئی متهم میکنم.
در جواب من گفته بودی من فقط با شماصحبت میکنم به عرض برسانم که اگه اینطوره که میفرمائید چرا دیگران را به عنوان شاهد معرفی میکنید؟برای شما سخت بود که به یک سخن از تمام سخنهای منطقی من استناد کنی؟و در ضمن شما به گفته خود جملات من را کنار یکدیگر گذاشتیدتا خوانندگان قضاوت کنند،این درست نیست وقتی با من صحبت میکنی پای دیگران را وسط بکشی.
 

نويسنده: مسعود شنبه 21 آبان1384 ساعت: 9:42
من به شما توصیه میکنم به درک خود شک کنید و با ادعای منطق هر توهینی که سزاوار خودتان است به من نکنید.زدن مثال باید مصداق داشته باشد و جواب من بسیار منطقی بود اگر در ظرف شعور شما بگنجد.و این را بگویم که قصد شما فقط توهین است نه چیز دیگر و لطفاًما را همکار خطاب نکن چون وست ویژن برتریهای بسیاری نسبت به کوئست دارد و اصلاً قابل قیاس نیست.(اگر دوست داشتید برتریها را بگویم در یک جمله و فقط یک کامنت سوال کنید و همراه آن در خواست و صحبت دیگری نداشته باشید چون در آنصورت تمام محاسن وست ویژن را خواهم گفت و معایب بسیار کوئست که این خود مطلب زیادیست)
باز هم میگویم به مطالب من با دید مثبت نگاه میکردی متوجه میشدی که مخالفت من با کوئست به عنوان یک ایرانیست که کشور خودم دارای نتورک قدرتمند است، اگر من هنگ کنگی بودم (که البته این خود جای بحث دارد،چون هنگ کنگ مستعمره سابق انگلیس بوده و شرکت نیز اصالت انگلیسی دارد.باعث تعجب همگان است که چرا شرکت هیچگاه در انگلیس که در اروپاست و نزدیک به"120"؟؟!!! کشور فعال در زمینه کوئست فعالیت نکرد؟)مطمئناًاز کوئست حمایت میکرذم.
مخالفت شما با تعصب ملی اگر نظر تمام کوئستیها باشه باعث تاْسفه.مثل اینکه کار برای خارجیها اصالت شما را نیز گرفته. این را بگویم که سودای پول اینقدر ارزشمند نیست که شما از غیرت و همیت فاصله بگیرید.اولاًکه ایرانی با فرهنگ و تمدن غنی که دارد قابل قیاس با کشورهایی که شما عنوان کردید نیست.خوبست بدانید هیتلری که مثال زدید اتریشی الاصل است نه آلمانی و تعصب ملی دلیل اعمالش نشد بلکه حس زیاده خواهی"که در کوئست یک ارزش است" دلیل این کار است.
در مورد اسرائیل هم نداشتن موقعیت جغرافیائی در کره زمین و اختلافات مذهبی (که دلیلش حمایت انگلیس بود) دلیل اینهاست.و ناپلئون نیز از نخبگان بود و در جنگ همیشه یک طرف پیروز و طرف دیگر شکست میخورد.حال اگر ناپلئون شکست نخورده بود باز هم شما اینگونه قضاوت میکردی؟
 

نويسنده: مسعود شنبه 21 آبان1384 ساعت: 9:43
در ثانی آنهائی که شما عنوان کردی سردمداران آن کشورها هستند،ما به عنوان یک ایرانی و یک شهروند وظیفه داریم از اصالت خود حمایت کنیم،راجع به شما تردید دارم!!!!!
تعریفی که شما از نتورک مارکتینگ داری مبنی بر اینکه یک صنعت جهانیست درست ولی این تعریف برای صاحب نتورک مصداق دارد نه یک بازاریاب جزئ از کشور دیگر(نفع این جمله برای شرکت و کشور متبوع است) و چرا ایران همیشه مورد تاخت و تاز بیگانه باشد اینک با درایت و هوش خود باید این صنعت را به سایر کشورها گسترش دهیم، البته با منشاْ ایرانی که عمده سود حاصله نصیب هموطنان خودمان شود.در مورد گفته های سایر ممالک ما مجاز به اظهار نظر نیستیم و آنها مختار به کار خودشانند و ما دایه دلسوز تر از مادر برای آنها نیستیم. همانطور که میدانید وست ویژن یک شرکت بین المللیست و تمام پتانسیل برای جهانی شدن را دارد کما اینکه تا کنون قدمهای بلندی در این راستا برداشته. حال اگر کاستی در این مهم باشد بر ماست که در رفع آن کوشا باشیم و به عنوان یک شرکت مقتدر ایرانی به آن افتخار کنیم نه آن را بکوبیم.
امیدوارم به تمام گفته های شما پاسخ داده باشم آنهایی که نگفتم قبلاًگفتم و موجود میباشد و زحمت پیدا کردنش با شما چون از حوصله این وبلاگ خارج است با این اوصاف باز هم حاضر به رفع ابهام هستم.
در ضمن من تمام اشتباهات شما را نادیده گرفته و انتظار عذر خواهی ندارم.چون برای من افتخاری ندارد.در آخر باید بگویم که "تیمم باطل است آنجا که آب است" در پناه حق
 

نويسنده: مسعود شنبه 21 آبان1384 ساعت: 9:56
در جواب مریلا خانم عرض کنم من غالباً جمعه ها سر کار نمیروم و به اینترنت دسترسی ندارم، آن شب (پنج شنبه شب)هم تا ساعت 10 شب منتظر شدم و پاسخی نگرفتم،و حال باز هم آمدم و آماده رفع ابهام کردن از شما.
 

نويسنده: مسعود شنبه 21 آبان1384 ساعت: 10:10
اخبار جدید
  وب سايت

نويسنده: امیر شنبه 21 آبان1384 ساعت: 10:15
سلام دوستان
بچه ها خداییش این طایفی خیلی باحاله. جدیدترین جکها رو همیشه از این آقا باید بشنویم. گوشه ای از حرفاش:
وي تصريح کرد: بيکاري جوانان يکي از دلايل گرايش اين افراد به عضو شدن در شرکت هاي هرمي است و بيش ترين اعضاي آنها را زنان تشکيل مي دهند. به دليل اينکه محصولات آنها طلا مي باشد

طايفي ادامه داد: فعاليت اين شرکت ها باعث خروج ارز از کشور و واردات کالاي قاچاق مي شود. از بعد سياسي نيز افرادي که در راس اين شرکت ها هستند تعدادي از آنها وابسته به صهيونيست ها مي باشند و پولي که مردم جهت عضو شدن مي دهند به حساب آنها وارد مي شود.

وي گفت: فعاليت شرکت هاي هرمي از لحاظ اخلاقي نيز باعث سست شدن اعتقادات و از بين رفتن کانون خانواده ها مي شود. زيرا يکي از شرايط عضو شدن اين شرکت ها پيدا کردن دوست جديد است.

لینک خبر:
http://84.11.32.137/wfNewsDetails.aspx?NewsID=50662&t=rp

man_manzuri_nadashtam [at] YahooMessenger
 

نويسنده: دانیال شنبه 21 آبان1384 ساعت: 10:18
مسعود جان هرچی دست و پا بزنی بیشتر فرو میری.
تو به جای اینکه اینجا بشینی بحث خاله زنکی راه بندازی برو بشین یکمی مطالعه کن که بتونی وست رو گسترش بدی.
نتورک قدرتمند با اموزشی قوی!!!!. میشه چند مورد از اموزش های وست رو بیان کنی دوست من؟
شرمنده ام که حوصله بحث های بیفایده رو ندارم وگرنه دست به تایپت خوبه،بیکارم که هستی. لیدرهای قوی هم زیر مجموعه داری تا واست کار کنن و بتونی این سنگر رو حفظ کنی. به هر حال یه کوئست 21 ساله با منطق باهات بحث کرد نه بازی با کلمات.
موفق و موید باشی
  پست الکترونيک

نويسنده: اکبری شنبه 21 آبان1384 ساعت: 11:52
باسلام
qi-rehnan آبدیت شد از نظرات و پیشنهادات خودتون ما را بهره مند کنید.
باتشکر
  وب سايت    پست الکترونيک

نويسنده: بامداد شنبه 21 آبان1384 ساعت: 12:2
با سلام و خسته نباشید
اگر در مورد معایب " امپاوریسم" اطلاعات دارین لطفا منو راهنمایی کنید.
متشکرم
 

نويسنده: بامداد شنبه 21 آبان1384 ساعت: 12:3
با سلام و خسته نباشید
اگر در مورد معایب " امپاوریسم" اطلاعات دارین لطفا منو راهنمایی کنید.
متشکرم
 

نويسنده: بامداد شنبه 21 آبان1384 ساعت: 12:4
با سلام و خسته نباشید
اگر در مورد معایب " امپاوریسم" اطلاعات دارین لطفا منو راهنمایی کنید.
متشکرم
 

نويسنده: امیر شنبه 21 آبان1384 ساعت: 12:14
سلام دوستان
خصوصا حمید رضا و شقایق
متن آهنگ سایت

Give thanks to Allah,
For the moon and the stars
Praise him all day
For what is, and what was
Take hold of your imaan(faith)
don't give in to shaitan(devil)
oh you who believe please give thanks to Allah.
Allaho Ghafor Allaho Rahim Allaho yuhib-al-Mohsinin,
Houa Khalikona houa Razikona wa houa ala kulli shaiin qadiir

Allah is Ghafor, Allah is Rahim
Allah is the one who loves the Mohsinin,
He is our creater, He is our sustainer and He is the one who has power over all.

Give thanks to Allah,
for the moon and the stars
Praise him all day
For what is, and what was
take hold of your imaan
don't give in to shaitan(devil)
oh you who believe please give thanks to Allah.
Allaho Ghafor Allaho Rahim Allaho yuhib-al-Mohsinin,
houa Khalikona houa Razikona wahoa ala kolli sheiin kadir


Allah is Ghefor Allah is Rahim Allah is the one who loves the Mohsinin,
He is our creater, He is our sustainer and He is the one who has power over all

man_manzuri_nadashtam [at] YahooMessenger
 

نويسنده: مسعود شنبه 21 آبان1384 ساعت: 13:26
آقا دانیال ممنون از راهنمائی بی محتوات.فقط تا حالا منتظر بودم شما بگی.منابع آموزش ما تو سایته و برای همه قابل دسترس.قبلاًآدرس چندتاشو دادم اگه خواستی چندتا دیگشو هم بدم.مطمئن باش منابع شما نیست.(البته اگه تمام مشاهیر و بزرگان متعلق به کوئست نباشند)در ضمن من 2 روز نیامدم دوسبانتان جشن پیروزی گرفتند،حالا که آومدم حرفام خاله زنکه؟در ضمن اگه کمی وجدان داشتی میدیدی جوابهای قانع کننده دادم.
 

نويسنده: در خواست يك ليدر شنبه 21 آبان1384 ساعت: 13:46
ديگر بس است.ديگر هرچه از خود و كمپاني تعريف كرديم بس است .تا چند وقت پيش هر دو سه ماه يكبار تيشه اي به اين درخت تنومند مي خورد و پس از چندي التيام پيدا مي كرد ولي حالا ديگر هر دو سه روز يكبار بر اين درخت تيشه مي زنند. واين موجب خشك شدن اين درخت ميشود.ديگر بس است هرچه از اعتبار و قدرت كوئست وكوئستي گفتيم.ديگر زمان عمل كردن است .مگه همه ما نمي گيم كه كوئست نتورك ماركتينگ فعاليت ميكنه،چرا پس از حق خود دفاع نمي كنيد ؟ چرا هيچ كدام از شما از كاتوزيان بخاطر تشويش اذهان عمومي شكايت نمي كنه؟ چرا ثابت نمي كنيد كه كار كوئست نتورك> تمام اين ابله ها مي گن كووست هرمي و به خاطر همين يكه تازي مي كنن.تا كي مي خواهيد فقط شعار بديد ؟ تا كي مي خواهيد اگه كار غير قانوني هم كه بشه ما كار مي كنيم؟ شما شايد به كار خود ادامه بديد و افراد ديگري را در اين وادي سر گردان كنيد ولي آيا آن تازه وارد هم مي تواند كار كند.هر روز يك خبر منفي مي رسد و تمام فعاليت ها رو تحت شعاع قرار مي دهد.فكر مي كنيد تا كي مي توان به اينگونه فعاليت كردن ادامه داد.؟ يا بايد براي يك فعاليت قانوني نباشد (مانند سابق) يا اينكه بايد در چهار چوب قانون باشد و الا بين يك نفر كه در كوئست فعاليت مي كند با كسي كه مواد مي فروشد تفاوتي نيست ؛بلكه اين كار بخاطر روشن گري هايش مجرمانه تر است.آيا بايد نشست تا اين چاله سياه كنده شود وهمه در بند آن اسير شويم.
ادامه .......................
 

نويسنده: در خواست يك ليدر شنبه 21 آبان1384 ساعت: 13:47
چرا همش مثل پسران ودختران عاشقي كهدر روياي خود براي عشق خود نامه مي نويسند؛ فقط ياد گرفتيم در وبلاگ ها نامه عاشقانه براي كوئست و كوئستي بنويسيم.اين نامه بايد به دست معشوقمان برسد والا توهمي بيش نيست. هر روز يك خبر خوب و يك خبر بد ؛همش انتظار. انتظار براي چه؟ حالا ديگر زمان عمل است .چرا همه نشسته ايد ومي گذاريد كه به شما تهمت اخلال گر نظام اقتصادي بدهند . چرا از حق خود دفاع نمي كنيد ؟
پرونده مفاسد اقتصادي در ايران هيچ مجرمي نداره ؛چون آقا زاده ها مي دزدند و آقا زاده ها قضاوت ميكنن.
چرا مي خواهيد راه را باز كنيد كه فردا ؛همين بچه هاي پاك كوئست بشن مجرمان مفاسد اقتصادي؟ يكم فكر كنيد بايد جلو اين ننگ ايستاد.الان دسته جمعي تاوان دادن بهتر از اين است كه نفر به نفر به پاي محاكمه برويم.
آيا كوئست همش سه هزار نفر عضو دارد ؟كه وقتي يك اعتراضنياز به امضا دارد همش سه هزار نفر امضا مي كنند.آنهم در يك مدت طولاني ؛وبا كلي خواهش والتماس؟
نه مطمئن باشيد اگر شما هم مثل من بخاطر كوئست 20 روز زندان مي رفتيد ؛ديگر چنين نمي نشستيد تا به شما تهمت اخلال گر نظام اقتصادي بدهند.

ادامه .......................
 

نويسنده: در خواست يك ليدر شنبه 21 آبان1384 ساعت: 13:47
من مرد عمل مي خواهم ؛مرد حرف زدن و حرافي نمي خوام . من با تعادل 35هزار كوئست ؛هرچي مي خواستم از كوئست گرفتم وبه همه اهدافم ,رسيدم ؛ولي به خاطر تعهدم به زير مجموعه هام وارد جنگ جديدي شدم.
به تمام شما ليدر ها واعضاي با تعادل پايين و تازه وارد ها اعلام مي دارم كه براي پيروزي در اين جنگ نياز به يك همت و پشتكار وتحكيم اساسي داريم.
من با چند تن از وكلاي دادگستري مشاوره اي داشتم و همه اظهار كردن كه كمپاني كوئست طبق قوانين نتورك ماركتينگ حاكم بر سازمان تجارت جهاني عمل مي كنه و دليل آن عضويت در ديوان IAC است و شما مي توانيد از كاتوزيان به عنوان كسي كه دست به تشويش اذهان عمومي زده شكايت كنيد.من فقط 1000نفر مرد عمل مي خواهم كه در اين امر مرا ياري كند.
فكر كنيد اگه ما اينكار رو بكنيم چه اتفاقي مي افته ؟ تمام رسانه ها قدرت كوئستي ها رو منعكس مي كنن. آن موقع است كه به ما اجازه مي دهند كه از حق طبيعي خود دفاع كنيم . و ثابت كنيم كه ما حق داريم 500 هزار تومان ,هر جوري كه دوست داريم خرج كنيم.و ديگر اين احمق نتواند بياد ونظرات مزخرف خودش در جلوي دوربين در مورد نتورك ماركتينگ بيان كنه.
 

نويسنده: در خواست يك ليدر شنبه 21 آبان1384 ساعت: 13:48
بچه ها اين نوشته رو جدي بگيريد . ما همه مي توانيم ،اگه بخواهيم.اگه همه پشت به پشت هم به ايستيم و عمل كنيم. نه اينكه فقط حرف بزنيم.كامران حرف خوبي يك بار زد .گفت: اگه ما ما بخواهيم مي توانيم كاري كنيم كه كاتوزيان نباشه.
چرا ما كاري نمي كنيم ؟ به خدا از دست روي دست گذاشتن كاري پيش نمي ره .
هر كسي با هر تعادلي مي تواند در اين شكايت شركت كنه .
ما به كمپاني ايمان كامل داريم . مي دانيم كه فعاليت ما صد در صد نتورك ماركتينگ و هرمي نيست . پس چرا دست روي دست مي گذاريم تا كار آنها به نتيجه برسد و بعد بخواهيم كه درستش كنيم.
مطمئن باشيد كه اگه اين كار را نكنيم كم كم همه شما داراي شاكي خصوصي مي شويد و همه پاتون به دادگاه باز ميشه ولي اينبار ،شما شاكي نيستيد بلكه متهم به اخلال و بر هم زدن نظم عمومي هستيدو آن وقت ديگر براي هر كاري دير است.
به اميد پيروزي انديشه و خرد بر جهل و ناداني
 

نويسنده: حسين ا شنبه 21 آبان1384 ساعت: 13:57
سلام ليدر :
بالاخره يكي حرف منطقي زد . من كاملا" باهات موافقم . آقا ما هستيم .
با هم پشت ما كو هه
  پست الکترونيک

نويسنده: بردیا شنبه 21 آبان1384 ساعت: 14:0
آقا لیدر اون 1000 نفر در زیر مجموعۀ 35 هزار نفریت پیدا نمیشه؟ یا شاید خط تورو نمیخونن؟
 

نويسنده: علی شنبه 21 آبان1384 ساعت: 14:8
من هم موافق هستم.
کاتوزیان وامثال آنها باید نباشند.
 

نويسنده: ليدر شنبه 21 آبان1384 ساعت: 14:9
به برديا
شما فكر كنم اصول كار لول به لول رو نمي دانيد . شايد خود شما هم يكي از اون 35هزار نفر باشيد .قرار نيست شما 500 زير مجموعه داشته باشيد و همه را بشناسيد .كار موفق زماني اتفاق مي افته كه شما فقط دايركت هاتون رو بشناسيد.
در ضمن اين مشكل برا همه ماست كه بجاي عمل .فقط بلديم حرف بزنيم.
 

نويسنده: حمید شنبه 21 آبان1384 ساعت: 14:9
لپ تاپ رایگان بگیرید
  وب سايت

نويسنده: علی شنبه 21 آبان1384 ساعت: 14:12
لیدر بگو چکار کنیم؟
 

نويسنده: نرگس شنبه 21 آبان1384 ساعت: 14:30
بلاخره یک مرد ( لیدر ) پیدا شد.
لیدر ما باهاتیم بگو چه کنیم.
 

نويسنده: نرگس شنبه 21 آبان1384 ساعت: 14:30
بلاخره یک مرد ( لیدر ) پیدا شد.
لیدر ما باهاتیم بگو چه کنیم.
 

نويسنده: حمید رضا و شقایق شنبه 21 آبان1384 ساعت: 14:31
امیر جان متشکرم,بابت متن موسيقي روي وبلاگ
بچه ها اتحاد ركن اول كار ماست البته اين اتحاد در اثر آموزشهاي اصولي بدست مي آيد. باور كنيد كه تمام وروديهاي شما بايد به سود برسند تا موفق شويد.
آقا مسعود گل نتورك وست ويژن نتورك خوبيست اما ما نتورك كوئست را انتخاب كرديم اگر بعضي از دوستان جوابهاي تند به شما دادند به دليل اينست كه اولا در اين شرايط عصبي هستند كه با گذشت زمان و كسب تجربه بيشتر ياد مي گيرند چگونه بايد با دوستاني مثل شما برخورد كنند دوما شما روي حساسيتهاي ايشان دست گذاشتيد و خيلي مودبانه به سليقه و خواست همگي ما كوئستيها توهين مي كنيد و با كلمات به ظاهر قشنگ و
 

نويسنده: مازیار شنبه 21 آبان1384 ساعت: 14:31
لیدر واقا" گل گفتی.
ما هم باهاتیم.
 

نويسنده: مازیار شنبه 21 آبان1384 ساعت: 14:31
لیدر واقا" گل گفتی.
ما هم باهاتیم.
 

نويسنده: حمید رضا و شقایق شنبه 21 آبان1384 ساعت: 14:32
ادامه
توام با منطق كه اين نوعي سفسطه است انتخاب ما را زير سوال برديد ما در نتوركي كار مي كنيم كه مايكروسافت آن را حمايت مي كند دومين بانك دنيا و اولين بانك آمريكا چكهاي آن را نقد مي كند اتحاديه اروپا آن را تاييد كرده ( بحث RCI) دادستاني آمريكا بعد از يك كش و قوس راي به آزادي فعاليت اين شركت در آمريكا داد و دولت آمريكا دستگاههاي ICONNECT خود را در پلن فروش اين شركت قرار داد در هر كشوري به مشكل برخورده مشكلش حل شده و تمام اين كشورها از مزاياي اين شركت استفاده مي كنند و ... ديگر بنابراين شما نمي توانيد اين شركت را زير سوال ببريد حال اگر دوست داريد و البته نيازمنديد كه كسي نتورك وست را تاييد كند همه ما اين را قبول داريم اما دليلي ندارد نتورك كوئست را ترك كنيم و به سمت وست بياييم .
 

نويسنده: لیلا شنبه 21 آبان1384 ساعت: 14:39
سلام کوئست. من زنده ام و عاشق زندگی تا تو هستی.

برند بمیرند تمام آنهایی که ظاهرند مسلمانند و باطنا" دزد و شیطان.
 

نويسنده: الیاس شنبه 21 آبان1384 ساعت: 14:48
با رویش ناگزیر جوانه جه می کنید؟
.
.
.
گیرم که در باورتان به خاك نشسته ام

و ساقه های جوانم از ضربه هاي تبرهاتان زخم دار است

با ريشه چه مي كنيد؟

گيرم كه بر سر آشيان بنشسته در كمين پرنده ايي

پرواز را علامت ممنوع مي زنيد .

با جوجه هاي نشسته در آشيان چه مي كنيد؟

گيرم كه مي زنيد

گيرم كه مي بريد

گيرم كه مي كشيد

با رويش ناگزير جوانه چه مي كنيد؟
  پست الکترونيک

نويسنده: علی شنبه 21 آبان1384 ساعت: 15:21
با رویش ناگزیر جوانه چه می کنید.

با رویش ناگزیر جوانه چه می کنید.

با رویش ناگزیر جوانه چه می کنید.

با رویش ناگزیر جوانه چه می کنید.

با رویش ناگزیر جوانه چه می کنید.

با رویش ناگزیر جوانه چه می کنید.

با رویش ناگزیر جوانه چه می کنید.

با رویش ناگزیر جوانه چه می کنید.
 

نويسنده: نتوركر كوئست - مریم 21 ساله شنبه 21 آبان1384 ساعت: 15:33
جناب مسعود خان اين طور كه معلومه شما اهل منطق نيستيد و دوست نداريد اشتباهات خود را قبول كنيد ! من جمله به جمله از گفته هاي شما را مورد بررسي قرار دادم و جوابش را هم دادم حالا شما جنبه بازتاب حرفها و نوشته هايت را نداري، آن ديگر مشكل شماست و از دست من كاري ساخته نيست.
فرموده بوديد " به هیچ وجه به شما اجازه توهین نخواهم داد چون شماها عین دروغ و ریا هستید. "
مسعود خان لطفاً مثل بچه كوچيك ها صحبت نكن. براي هر حرفت دليل بياور و بي دليل به ديگران تهمت نزن. من به شما بي احترامي نكردم ، شما از دهن من دروغ گفتيد و من هم گفتم " چرا دروغ مي گويي "
حالا چرا انقدر عصباني شدي؟ اگر روت ميشه چند تا فحش ديگه هم بده ! برات متاسفم آقا مسعود كوچولوي راستگوي امامزاده !!!!
طرف صحبت تو من هستم چرا ديگه پاي بقيه رو كشيدي وسط . خب اگر جنبه اش را نداري بحث نكن.
فرموده بودي " من انتظار داشتم تمام جملات من را کنار یکدیگر قرار میدادی "
مسعود خان شما جنبه دو تاش رو نداشتي واي به حال اينكه همه اش را كنار همديگه مي گذاشتم.
مسعود خان اشتباه تو اينجاست كه فكر مي كني من مي خواهم وست ويژن را محكوم كنم و از كوئست دفاع كنم {{ كاري كه برعكسش را شما داريد انجام مي دهيد }} من براي چندمين بار اعلام مي كنم كه هر دويشان خوب هستند . من تنها به اشتباهات شما اشاره مي كنم . همين ! متوجه شدي !؟!؟
من حتماً با صاحب اين وبلاگ هم در مورد مطلب معايب وست ويژن، بحث بخواهم كرد شما نگران نباش و زود قضاوت نكن .
فرموده بودي " عادت و فن شما کوئستیها بازی با کلمات جهت رسیدن به مقاصد خوتونه " تو همه را جمع مي بندي و اين بزرگترين اشتباه توست. { بابت اين مسئله ، عذرخواهي يادت نره }
 

نويسنده: مجيد ف شنبه 21 آبان1384 ساعت: 15:34
با سلام خدمت آقاي ليدر و تمامي دوستان كوئستي
خدمت آقا ليدر
جانم فداي كوئست
اينو از ته دلم مي گم
باور كنيد
آقا ما تا آخر باهاتيم
البته من تعادل 3 دارم
نمي دونم مي تونم كمكي كنم
ولي همه جوره حاضرم
به اميد ايراني اسلامي
  پست الکترونيک

نويسنده: نتوركر كوئست - مریم 21 ساله شنبه 21 آبان1384 ساعت: 15:34
فرموده بوديد " در وبلاگ حاضر از چند نتورک انتقاد شده،مگر شماها(نمایندگان کوئست)که تمام تعلیمات را از شرکت میگیرید مجاز به اظهار نظر در مورد سایر نتورکها هستید. " چون خيلي از ايراني ها فرق بين كمپاني نتورك و شبه نتورك را نمي دانند ما مجبوريم اين مسئوليت را به گردن بگيريم .
فرموده بوديد " وقتی شما مثلاًدستت درد میگیره از شدت درد میگی واااای دستم شکست آیا واقعاًشکسته؟؟؟ " نه ما ميگوييم دستمان خيلي خيلي درد مي كنه. مثال هات هم مثل خودت بامزه است.
فرموده بوديد " در جواب من گفته بودی من فقط با شماصحبت میکنم به عرض برسانم که اگه اینطوره که میفرمائید چرا دیگران را به عنوان شاهد معرفی میکنید؟ "
چون ديگران هم مطمئناً ناظر بين بحث من و شما هستند.
فرموده بوديد " شما به گفته خود جملات من را کنار یکدیگر گذاشتیدتا خوانندگان قضاوت کنند،این درست نیست وقتی با من صحبت میکنی پای دیگران را وسط بکشی. "
اگر شما درست گفته باشيد من محكوم مي شوم و اگر كذب و دروغي در صحبت هاي شما باشد اين شما هستيد كه محكوم مي شويد. و ترس شما از اشتباهات فاحش شما در همين جمله كاملاً مشخص مي شود.
فرموده بوديد " قصد شما فقط توهین است نه چیز دیگر و لطفاًما را همکار خطاب نکن چون وست ویژن برتریهای بسیاری نسبت به کوئست دارد و اصلاً قابل قیاس نیست."
و در جاي ديگري فرموديد " مخالفت من با کوئست به عنوان یک ایرانیست که کشور خودم دارای نتورک قدرتمند است "
حالا باز بگو قصد من تخريب كردن و جانب داري نيست ! حالا ديدي كه اين شما هستيد كه مي خواهيد جانب داري كنيد ! تك تك جمله هاي قبلي من را دنبال بكن ببين يك بار گفته ام كوئست خوبه و برتر از وست ويژنه ؟؟؟
باشه! شما همكار من نيستيد ! خوب شد مسعود كوچولو ! شما خيلي برتر از من هستيد ! كاش در واقعيت هم همين طور باشه و من اشتباه كرده باشم.
 

نويسنده: نتوركر كوئست - مریم 21 ساله شنبه 21 آبان1384 ساعت: 15:35
فرموده بوديد " باعث تعجب همگان است که چرا شرکت هیچگاه در انگلیس که در اروپاست و نزدیک به"120"؟؟!!! کشور فعال در زمینه کوئست فعالیت نکرد؟) " دليلي نداره كه يك شركت كه به روش نتورك ماركتينگ كار مي كنه در تك تك نقاط دنيا نمايندگي داشته باشه چون اين قدرت را داره كه از طريق اينترنت به همه جاي دنيا تسلط داشته باشه و اگر كار خود را از آسيا شروع كرده اين است كه همبستگي و عاطفه بين آسيايي ها بيشتر از اروپايي هاست و نتورك از طريق Face to Face يا رو در رو كار خود را جلو مي برد و در ثاني نداشتن نمايندگي دليل بر كار نكردن كوئست در اروپا نيست .
فرموده بوديد " مخالفت شما با تعصب ملی اگر نظر تمام کوئستیها باشه باعث تاْسفه.مثل اینکه کار برای خارجیها اصالت شما را نیز گرفته. "
من با تعصب به هر شكل و رنگي كه باشه مخالفم چون جايگاه منطق رو از بين مي بره . من دوست دارم براي يك شركت خارجي كار كنم كه اين به شما هيچ ارتباطي نداره مثل اين ميمونه كه من به شما بگم : چرا تلويزيون خونه ات Sony هستش؟ چرا از تلويزيون پارس استفاده نمي كني ؟ چرا ماشينت بنزه؟ چرا سوار پيكان نمي شي؟ چرا كتوني adidas پاته ؟ چرا از فروشگاه كفش بلا، كفش نخريدي؟
تمام انسان ها در هر مملكت و رنگي كه باشند بنده خدا هستند و خونِ ما ايراني ها از خارجي ها پررنگ تر نيست . پس حرف از تعصب ملي نزن ، چون به نژاد پرستي محكومت مي كنم. شعار اصلي كوئست اينه و من از شنيدن آن لذت مي برم :
" به ديگران كمك كن تا تو هم مورد كمك قرار بگيري " و نگفته فقط به هنگ كنگي ها كمك كن و نگفته فقط به ايراني ها كمك كن.
فرموده بوديد " حال اگر ناپلئون شکست نخورده بود باز هم شما اینگونه قضاوت میکردی؟ " من از خون هاي بي گناهان كه در پي تصميمات يك نفر به نام ناپلئون ريخته شد دفاع مي كنم و ناپلئون به خاطر شكستش در جنگ مورد تنفر من نيست.
فرموده بوديد " ما به عنوان یک ایرانی و یک شهروند وظیفه داریم از اصالت خود حمایت کنیم،راجع به شما تردید دارم!!!!! "
درسته حق با شماست اون اصالتي كه مورد تعريف شماست در من وجود ندارد و از اين بابت هم خوشحالم.
 

نويسنده: نتوركر كوئست - مریم 21 ساله شنبه 21 آبان1384 ساعت: 15:35
فرموده بوديد " وست ویژن یک شرکت بین المللیست و تمام پتانسیل برای جهانی شدن را دارد کما اینکه تا کنون قدمهای بلندی در این راستا برداشته. حال اگر کاستی در این مهم باشد بر ماست که در رفع آن کوشا باشیم و به عنوان یک شرکت مقتدر ایرانی به آن افتخار کنیم نه آن را بکوبیم. " كوبيدن آنرا شخص من هم صحيح نمي دانم همانطور كه كوبيدن كوئست را از طرف شما صحيح نمي دانم.
اميدوارم ابهامات شما را رفع كرده باشم.
در ضمن من تمامي اشتباهات شما را ناديده نمي گيرم و منتظر عذر خواهي شما هستم . براي من افتخاريست كه يك انسان را از اشتباهات فاحشش دور كنم.
""""""" اگر آب باشد و زمان شما كافي نباشد تيمم واجب است """""""""""""
وست ويژني ها ، كوئستي ها ، به اميد پيروزي هر دوي شما.
 

نويسنده: لیدر شنبه 21 آبان1384 ساعت: 15:47
ممنون از حمایت های شما .
کاری که در مرحله اول باید بکنیم اینست که ابتدا این موضوع را که قرار از کاتوزیان شکایت بکنیم را به همه زیرمجموعه های خود اطلاع دهیم .بعد از اطلاع رسانی وقتی تعدادمون به اندازه کافی رسید .مراحل دیگه رو به اطلاعتون میرسو نم
 

نويسنده: نگرش مثبت شنبه 21 آبان1384 ساعت: 16:18
آن‌چه كه شما را از ديگران متمايز مي‌سازد، نگرش شماست. ايجاد و حفظ روابط سالم و دوستانه بين همكاران و مديران، كليد موفقيت و پيشرفت در هر سازماني است. در اين فرايند هيچ چيز بيش‌تر از نگرش مثبت، دخيل نيست.
  وب سايت    پست الکترونيک

نويسنده: لیدر شنبه 21 آبان1384 ساعت: 16:21
آقا مهدی از شما هم خواهش میکنم مطلب در خواست یک لیدر رو به صورت یک لینک بگذاری در وبلاگ تا دوستانی که به قسمت نظرات سر نمی زنند هم از این جریان مطلع شوند
 

نويسنده: مسعود شنبه 21 آبان1384 ساعت: 16:30
عزیزان من حمیدرضاوشقایق از ابراز محبت شما صمیمانه قدردانی میکنم و همچنین از درک بالای شما که بی شک کمپانی باید به وجود شما افتخار کند،نه بالعکس.از اینکه مورد حمایت شما واقع شدم ممنون،ولی قصد خود را قبلاًعنوان کردم و فرمایش شما ممکن است سوءتفاهم باشد.در صحبتهای شما کمی ابهام وجود دارد.ممکن است شرکت مایکروسافت نامی از آن برده باشد،دلیل بر حمایت نیست،ودر دنیای تجارت فایده از هر طرف باشد،مورد حمایت واقع میشودو مطمئناًمایکروسافت مثل ایران از بابت یک نتورک خارجی مورد تهدید نیست ،در ضمن نقد کردن چک توسط بانک معتبر دلیل بر مشروعیت نیست(کما اینکه کم نیستند افرادی که درآمدهای نامشروع داشته و در تمام نقاط دنیا حساب بانکی داشته که از آن محل چک صادر میکنند.که مصداق ضرب المثل خیار خور یا بوستان جور است،بانک و هر موسسه دیگر به منافع خود فکر میکند نه مشروعیت.اصلاْ در حیطه وظایف بانک نیست که تا’یین مشروعیت کند.و اینکه اروپا در چه زمینه ای ودر چه فعالیتی آن را تا’یید قرار داده جای تا’مل است. فقط اگر زحمتی نیست مدرک مستند در این زمینه ارائه نماییدو نیز متن را’ی آزادی دادستانی امریکا.در صورتی که بر طبق قوانین ftc امریکا فعالیت آن شرکت غیر قانونیست،البته نه فقط آن شرکت بلکه تمام شرکتهائی که پلن مشابه دارند.که اگر لازم شد قوانین را به تفصیل خواهم گفت.و نیز دستگاهی که فرمودید ساخت یک شرکت سازنده وسایل مخابراتیست که تابع امریکاست جایز نیست که آن را به سیاستمداران امریکا نسبت دهیم.کما اینکه در ایران طرح درآمد زایی کوئست مورد بحث است نه چیز دیگر، به این معنی که اگر یک شرکت ایرانی محصول قابل عرضه در پلن کوئست را داشته باشد ممنوعیتی از این بابت وجود ندارد. البته شرکت کوئست 3 سال پیش نیز بحران عظیمی در برزیل ایجاد کرد و شاکیان بسیاری در آن کشور دارد که تا کنون رفع نشده.البته بسیار متشکرم که نتورک کشور خود را مورد تا’یید قرار دادی و با این اوصاف شما مختارید با هر شرکتی که دوست دارید همکاری کنید.
 

نويسنده: در خواست يك ليدر شنبه 21 آبان1384 ساعت: 16:38
ديگر بس است.ديگر هرچه از خود و كمپاني تعريف كرديم بس است .تا چند وقت پيش هر دو سه ماه يكبار تيشه اي به اين درخت تنومند مي خورد و پس از چندي التيام پيدا مي كرد ولي حالا ديگر هر دو سه روز يكبار بر اين درخت تيشه مي زنند. واين موجب خشك شدن اين درخت ميشود.ديگر بس است هرچه از اعتبار و قدرت كوئست وكوئستي گفتيم.ديگر زمان عمل كردن است .مگه همه ما نمي گيم كه كوئست نتورك ماركتينگ فعاليت ميكنه،چرا پس از حق خود دفاع نمي كنيد ؟ چرا هيچ كدام از شما از كاتوزيان بخاطر تشويش اذهان عمومي شكايت نمي كنه؟ چرا ثابت نمي كنيد كه كار كوئست نتورك؟ تمام اين ابله ها مي گن كوئست هرمي و به خاطر همين يكه تازي مي كنن.تا كي مي خواهيد فقط شعار بديد ؟ تا كي مي خواهيد بگيد اگه كار غير قانوني هم كه بشه ما كار مي كنيم؟ شما شايد به كار خود ادامه بديد و افراد ديگري را در اين وادي سر گردان كنيد ولي آيا آن تازه وارد هم مي تواند كار كند.هر روز يك خبر منفي مي رسد و تمام فعاليت ها رو تحت شعاع قرار مي دهد.فكر مي كنيد تا كي مي توان به اينگونه فعاليت كردن ادامه داد.؟ يا بايد براي يك فعاليت قانوني نباشد (مانند سابق) يا اينكه بايد در چهار چوب قانون باشد و الا بين يك نفر كه در كوئست فعاليت مي كند با كسي كه مواد مي فروشد تفاوتي نيست ؛بلكه اين كار بخاطر روشن گري هايش مجرمانه تر است.آيا بايد نشست تا اين چاله سياه كنده شود وهمه در بند آن اسير شويم.

ادامه.................................
 

نويسنده: در خواست یک لیدر شنبه 21 آبان1384 ساعت: 16:38
چرا همش مثل پسران ودختران عاشقي كه در روياي خود براي عشق خود نامه مي نويسند؛ فقط ياد گرفتيم در وبلاگ ها نامه عاشقانه براي كوئست و كوئستي بنويسيم.اين نامه بايد به دست معشوقمان برسد والا توهمي بيش نيست. هر روز يك خبر خوب و يك خبر بد ؛همش انتظار. انتظار براي چه؟ حالا ديگر زمان عمل است .چرا همه نشسته ايد ومي گذاريد كه به شما تهمت اخلال گر نظام اقتصادي بدهند . چرا از حق خود دفاع نمي كنيد ؟
پرونده مفاسد اقتصادي در ايران هيچ مجرمي نداره ؛چون آقا زاده ها مي دزدند و آقا زاده ها قضاوت ميكنن.
چرا مي خواهيد راه را باز كنيد كه فردا ؛همين بچه هاي پاك كوئست بشن مجرمان مفاسد اقتصادي؟ يكم فكر كنيد بايد جلو اين ننگ ايستاد.الان دسته جمعي تاوان دادن بهتر از اين است كه نفر به نفر به پاي محاكمه برويم.
آيا كوئست همش سه هزار نفر عضو دارد ؟كه وقتي يك اعتراض نياز به امضا دارد همش سه هزار نفر امضا مي كنند.آنهم در يك مدت طولاني ؛وبا كلي خواهش والتماس؟
نه مطمئن باشيد اگر شما هم مثل من بخاطر كوئست 20 روز زندان مي رفتيد ؛ديگر چنين نمي نشستيد تا به شما تهمت اخلال گر نظام اقتصادي بدهند.

ادامه............................
 

نويسنده: در خواست یک لیدر شنبه 21 آبان1384 ساعت: 16:38
من مرد عمل مي خواهم ؛مرد حرف زدن و حرافي نمي خوام . من با تعادل 35هزار كوئست ؛هرچي مي خواستم از كوئست گرفتم وبه همه اهدافم ,رسيدم ؛ولي به خاطر تعهدم به زير مجموعه هام وارد جنگ جديدي شدم.
به تمام شما ليدر ها واعضاي با تعادل پايين وبالا و تازه وارد ها اعلام مي دارم كه براي پيروزي در اين جنگ نياز به يك همت و پشتكار وتحكيم اساسي داريم.
من با چند تن از وكلاي دادگستري مشاوره اي داشتم و همه اظهار كردن كه كمپاني كوئست طبق قوانين نتورك ماركتينگ حاكم بر سازمان تجارت جهاني عمل مي كنه و دليل آن عضويت در ديوان IAC است و شما مي توانيد از كاتوزيان به عنوان كسي كه دست به تشويش اذهان عمومي زده شكايت كنيد.من فقط 1000نفر مرد عمل مي خواهم كه در اين امر مرا ياري كند.
فكر كنيد اگه ما اينكار رو بكنيم چه اتفاقي مي افته ؟ تمام رسانه ها قدرت كوئستي ها رو منعكس مي كنن. آن موقع است كه به ما اجازه مي دهند كه از حق طبيعي خود دفاع كنيم . و ثابت كنيم كه ما حق داريم 500 هزار تومان ,هر جوري كه دوست داريم خرج كنيم.و ديگر اين احمق نتواند بياد ونظرات مزخرف خودش در جلوي دوربين در مورد نتورك ماركتينگ بيان كنه.


ادامه..........................................
 

نويسنده: در خواست يك ليدر شنبه 21 آبان1384 ساعت: 16:39
بچه ها اين نوشته رو جدي بگيريد . ما همه مي توانيم ،اگه بخواهيم.اگه همه پشت به پشت هم به ايستيم و عمل كنيم. نه اينكه فقط حرف بزنيم.كامران حرف خوبي يك بار زد .گفت: اگه ما ما بخواهيم مي توانيم كاري كنيم كه كاتوزيان نباشه.
چرا ما كاري نمي كنيم ؟ به خدا از دست روي دست گذاشتن كاري پيش نمي ره .
هر كسي با هر تعادلي مي تواند در اين شكايت شركت كنه .
ما به كمپاني ايمان كامل داريم . مي دانيم كه فعاليت ما صد در صد نتورك ماركتينگ و هرمي نيست . پس چرا دست روي دست مي گذاريم تا كار آنها به نتيجه برسد و بعد بخواهيم كه درستش كنيم.
مطمئن باشيد كه اگه اين كار را نكنيم كم كم همه شما داراي شاكي خصوصي مي شويد و همه پاتون به دادگاه باز ميشه ولي اينبار ،شما شاكي نيستيد بلكه متهم به اخلال و بر هم زدن نظم عمومي هستيدو آن وقت ديگر براي هر كاري دير است.
به اميد پيروزي انديشه و خرد بر جهل و ناداني
 

نويسنده: حميدرضا شنبه 21 آبان1384 ساعت: 17:23
يك ليدر عزيز
آيا برنامه اي داري اگر برنامه مشخصي داري لطفا ارائه كن در غير اينصورت اين برنامه بايد زوذتر طراحي شود تا زودتر اجرا گردد. هر كس نظري داره ارائه كنه .
 

نويسنده: هوای تازه شنبه 21 آبان1384 ساعت: 17:38
خدمت آقا مَهدی و بقیه دوستان سلام
خدا قوت
گلی به جمال همه اگر دوست داشتید سری هم به من بزنید.

معرفی یکی از مدیران بانک CHASE MANHATTAN BANK

http://o2net.blogfa.com/
خدا نگهدار
  وب سايت    پست الکترونيک

نويسنده: هوای تازه شنبه 21 آبان1384 ساعت: 17:43
آقا مَهدی سلام
خدا قوت

در مورد درخواست یک لیدر هر پیشنهادی بدهید ما آماده ایم

خدا نگهدار
  وب سايت    پست الکترونيک

نويسنده: حمید شنبه 21 آبان1384 ساعت: 17:58
سلام آقا مهدی لطفا شما یه راهی بزارید جلوی پای ما تا همگی جلوی این احمقها وایسیم . از زحماتت ممنونم منتظر جواب هستم
خسته نباشی
  پست الکترونيک

نويسنده: مجید شنبه 21 آبان1384 ساعت: 18:17
روزنامه جمهوری اسلامی گفته گلدکوئستی ها پررو شده اند و طلبکارانه حق خود را می خواهد
من به نوبه خودم به همه گلدکوئستی های غیور بخاطر حرکت هماهنگ و یکرنگ خود برای تحقق اهدافشان تبریک می گویم
بیچاره ها دیگه نمی دونن چی بگن
اصلا انتظار اینو دیگه نداشتن
زنده باد گلدکوئست
زنده باد هرچی گلدکوئستیه
هورااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
  وب سايت

نويسنده: مجید شنبه 21 آبان1384 ساعت: 18:24
روزنامه جمهوری اسلامی گفته گلدکوئستی ها پررو شده اند و طلبکارانه حق خود را می خواهد
من به نوبه خودم به همه گلدکوئستی های غیور بخاطر حرکت هماهنگ و یکرنگ خود برای تحقق اهدافشان تبریک می گویم
بیچاره ها دیگه نمی دونن چی بگن
اصلا انتظار اینو دیگه نداشتن
زنده باد گلدکوئست
زنده باد هرچی گلدکوئستیه
هورااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
  وب سايت

نويسنده: مهدی شنبه 21 آبان1384 ساعت: 18:38
گلد كوئست آزاد شد اخبار ساعت 5/7 شنبه 21/8/84 اخبار ساعات بعدي را هم ببينيد
  وب سايت    پست الکترونيک

نويسنده: محمد شنبه 21 آبان1384 ساعت: 19:8
سلام
دو تا سوال داشتم:
1- کسی میداند وقتی سکه ای مثلا 20 دلار گارانتی شده است به این معنی است که آنرا به هر بانکی ببرید به همان اندازه ارزش دارد (پول است) مثل سکه 25 تومانی ما که همه جای دنیا 25 تومان ارزش دارد؟ (البته منظورم علاوه بر تضمین سه ویژگی محصول است)
2- کسی می داند وقتی محموله قاچاق سکه ها گرفته می شود جه اتفاقی برای آن می افتد عودت داده می شود یا ضبط می شود؟
  پست الکترونيک

نويسنده: محمد شنبه 21 آبان1384 ساعت: 19:15
سلام
دو سوال داشتم
1- گارانتی سکه علاوه بر تضمین 3 ویژگی به این معنی نیز است که سکه ای که مثلا 100 دلار گارانتی شده در هر بانکی ببرید همان مقدار می ارزد؟ مثل سکه 25 تومنی که همه جای دنیا 25 تومن ارزش دارد؟
2- چه اتفاقی برای محمله های بازداشتی محصولات می افتد ؟ عودت داده می شود یا به نفع دولت مصادره می شود؟
  پست الکترونيک

نويسنده: محمد شنبه 21 آبان1384 ساعت: 19:17
سلام به یک لیدر
من با تعادل 130 اعلام آمادگی میکنم با دوستانم حاضر به هر گونه اقدامی برای نشاندن کاتوزیان سرجایش هستیم.
  پست الکترونيک

نويسنده: الیاس شنبه 21 آبان1384 ساعت: 19:52
سلام
مهدی جان راست میگی
اینکه گفتی گلد كوئست آزاد شد .
خواهش میکنم بیشتر خبر رو باز کن.
  پست الکترونيک

نويسنده: مسعود شنبه 21 آبان1384 ساعت: 19:55
سرکار علیه نتورکر وست روی صحبت من از اول با تمام شماها بود و این شما بودید که دوست داشتید بحث را به طرف خود جلب کنید که با این اوصاف نتوانستید مرا قانع کنید.بعد این را بگویم که من در جایگاهی نیستم که فقط به سوالات شما پاسخ بدم و این را خوب میدانم که یکی از ترفندهای شما ابن است که سوال را با سوال گم کنید.به عقب باز گشته و تمام سوالات مرا یک به یک پاسخ بده.مناعت طبع و فروتنی به من یاد داده که همیشه کوچیک همه باشم و این عیب نیست و شما به تمسخرهایت ادامه بده راحت باش، در ضمن فحش و نا سزا تماماً از دهن همکاران شما به گوش میرسد و من با شخص شما آشنایی نداشته و شما را از خانواده کوئست میدانم(تمام بی حرمتیهای دوستانتان به شما منصوب است) حالا برای من جالبه چرا شما دست از کار کشیده و میخواهید اشتباهات نکرده مرا گوشزد کنید که من بر عکس تنها منظورم پاسداری از حرمت شرکت داخلیست که توسط شماها به باد تمسخر گرفته شده. در مورد صحبت شما با مدیروبلاگ هم ممنون امیدوارم متقاعدشان کنید.
در مورد (تو همه را جمع مي بندي و اين بزرگترين اشتباه توست.) اگر تو خود را از مجموعه کوئست جدا میدانی عنوان کن تا با شما آنطور که حق مطلب است صحبت کنم در غیر اینصورت همانطور که گفتم همه شما از نظر من کوئستی هستید و عقیده مشترک.
در مورد(چون خيلي از ايراني ها فرق بين كمپاني نتورك و شبه نتورك را نمي دانند ما مجبوريم اين مسئوليت را به گردن بگيريم.)مگر وست ویژن شبه نتورک است یا شما مجاز به تمسخر؟در ثانی مگر این کار نفعی برای شما دارد؟شما که نسبت به ایرانیان و کشور خود احساس مسئولیتی ندارید.ودر جائی که جواب دادی" نه ما ميگوييم دستمان خيلي خيلي درد مي كنه. مثال هات هم مثل خودت بامزه است" باید عرض کنم فقط یکبار و فقط یکبار از آسمون ریسمون بافتن و صغری کبری کردن شما برای مجاب کردن یه آدم بی اطلاع استفاده کردم «هم مخالفت کردی هم مسخره شدم بیخود نیست که میگن کوئستیها یه حس خودبرتر بینی کاذب دارن.
و اونجا که گفتی( اگر شما درست گفته باشی من محکوم می شوم و اگر کذب و دروغی در صحبتهای شما باشد این شما هستید که محکوم میشوید.و ترس.....)ادامه>>>>
 

نويسنده: مسعود شنبه 21 آبان1384 ساعت: 19:55
من تا بحال یکی از شاهدان شما را ندیدم که بدور از جانب داری بیجا قضاوت کند با این اوصاف این محکمه که میخواهد مرا محکوم کند مقبول من است؟مسلماٌ فقط باب طبع شماست.در ضمن از کدام ترس حرف میزنی؟نکنه میخوای منو بکشی؟اونم به جرم خودت؟
باید بگویم که لفظ ماهرانه شما که هر بی هرمتی را در پوشش به اصطلاح منطق ارائه میکرد باعث این شد که من نیز بی پرده سخن بگویم.درمورد جانبداری باید عرض کنم به مجرد اینکه نتورکهای دیگر توسط کوئست که خود فاقد مشروعیت(نه فقهی بلکه عقلی) است من این لفظ را خواهم داشت. در ضمن شما اصلاٌ اهل بی هرمتی نیستی.چطور میتونی به خودت اجازه بدی که به من بی احترامی کنی؟(مسعود کوچولو)مگه مورد مشابه راجع به من سراغ داری؟ آینده نزدیک تمام واقعیتها را ثابت خواهد نمود.خیلی منتظر نخواهی ماند.
میگم عرایض من توسط شما تحریف میشه میگی نه یه مثال کوچیکش متن کامل رو بریدی و معنی آن کاملاٌ عوض شده(که البته این خود جای بحث دارد.چون هنگ کنگ مستعمره سابق انگلیس بوده و شرکت نیز اصالت انگلیسی داذد.باعث تعجب همگان است که چرا شرکت هیچگاه در انگلیس که در اروپاست و نزدیک به "120"؟؟!!! کشور فعال در زمینه کوئست فعالیت نکرد؟ این توضیح رو اینجا اضافه میکنم که زادگاه کوئست انگلیسه.)جالبه هم سوال با سانسور تحریف شده و هم جواب به سوال سانسور شده در خور مطلب نیست.منظور من در طرح این ادعا واضح است.دلایل استعماری باعث این است و نداشتن مجوز فعالیت در انگلیس.منظور من نمایندگی نبود بلکه خود شرکت مادر!!!!و در جواب به اِرق ملی امیدوارم نظر شخصی شما باشد وگرنه وای به حال ما با این شرکت بیگانه و از شما میخواهم اگر علاقمند به ادامه حیات فعالیت شرکت خود هستید از گفتن این حرف در جاهای دیگر خودداری کنید که همین صحبتها باعث بدبینی مردم و نظام به این سیستم است.حب الوطن من الایمان.
 

نويسنده: مسعود شنبه 21 آبان1384 ساعت: 19:56
در مورد مثال قشنگت باید بگم که خیلی به رسوندن حق مطلب کمک کرد.آخه آدم عاقل این مثاله؟نثالای منو مسخره میکنی؟مگه منظور ما مصرف و مصرف گرائی بود؟در ثانی مثال شما راجع به یه جنس خوب با یه جنس ضعیفتر بود.در صورتی که شرکت متبوع من شرایط بسیار بهتری داره و طبق مثالهی شما بسیار بجاست که جنس بهتر رو انتخاب کنیم نه خارجیه رو.در ضمن از منطقی که داری ممنون چون (به تو هیچ ربطی نداره)کاملاٌحرف منطقیست.تبریک میگم.
در مورد سایر ممالک همانطور که قبلاٌگفتم شما دایه دلسوزتر از مادر نشو آنطور که سایر ممالک (مثل کشور متبوع کوئست)به فکر ما نیستند.در اینجا یاد آور میشوم که از طرف ایران هیچ اجحافی نسبت به سایر کشورها نخواهد شد.منظور کوئست از این جمله دیگران نیستند بلکه افراد زیر مجموعه خود است و تحقق اهداف خود.وگرنه هیچ کربه ای برای رضای خدا موش نمیگیره و تعالی سایر ملل سرلوحه کار شرکت نیست.
در مورد نظرت راجع به ناپلئون موافقم و این نشاندهنده اینه که با سایر نظراتم موافقی(ولی عنوان نمیکنی)البته از حسنهای دیگران سخن گفتن هم حسنه ناپلئون و من خیلی حسنها هم داریم که از طرف دیگران پوشیده میشه(با لحن شوخی)
راجع به درسته اون اصالتی که مورد تعریف شماست در من وجود ندارد و از این بابت خوشحالم. مایلم بدانم پس چه اصالتی در وجود شماها وجود دارد؟
از بابت نظر مثبت خود راجع به عدم کوبیدن نتورک مورد بحث سپاس گذارم ولی عملکرد سودجویانه شرکت که به منافع ملی خود کمک کرده و سود آنچنانی نصیب ما نمیکند دلیل موضع من در مقابل آن است.
در ضمن خود باوری کاذب شما به شما این القا را کرده که عاری از اشتباهید.به همین خاطر میخواهید من را مجاب به عذر خواهی کنید که مطمئن باشید در این راه مغلوب مطلق خواهید بود. و در تفسیر شما راجع به ضرب المثل معروف باید بگویم در نتورک مارکتینگ اصل صبر جایگاه خواصی دارد و عجله حاصلی جز شکست ندارد(اگه توضیح خواستید بگم)در این راه هیچ وقت تنگی وجود ندارد.پس با این تعبیر شما کسانی که امروز به نتورک میپیوندند کلاهشان پس معرکس؟
آرزوی من موفقیت تمام مردم دنیا بدون ضرر رساندن به دیگرانه.
 

نويسنده: علی . حسین . محمد شنبه 21 آبان1384 ساعت: 20:26
خطاب به مسعود = خفه شو
  پست الکترونيک

نويسنده: مَهدی شنبه 21 آبان1384 ساعت: 20:45
سلام مسعود
سرتیتر این وبلاگ را خواندی ؟ نوشته " اطلاعات مورد نیاز برای پیشبرد کوئست "
و اینجا جایی برای عرضه اندام کردن نتورک و نتورکر پشه ای مثل شما نیست.
این وبلاگ متعلق به من و تمامی کوئستر های عزیز و محترم می باشد و شما هم از این پس حق نظر دادن و بحث کردن با بچه های کوئست را در این وبلاگ ندارید و با مشاهده نظرات شما سریعاً با چند كليك ساده نظرات شما حذف خواهند شد.
از خانم نتوركر كوئست - مريم 21 ساله هم مي خواهم كه ادامه بحث با شما را منتفي بدانند .

مدير وبلاگ B-Team
  وب سايت    پست الکترونيک

نويسنده: مهدي شنبه 21 آبان1384 ساعت: 20:47
در مورد سئوالت بايد بگويم بله مهدي جان اگر بر نقل كردن مطالب اعتراض داري با كمال ميل ميگويم حرف حرف شماست
  وب سايت    پست الکترونيک

نويسنده: بابک شنبه 21 آبان1384 ساعت: 20:56
اخبار فقط خبر شورای نگهبان را اعلام کرد و چیزی درباره آزادی گلد کوئست نگفت عزیزم دقت کن !
 

نويسنده: مهدی شنبه 21 آبان1384 ساعت: 20:59
منتظر اعلام نظر مدير وبلاگ B-Team هستم با احترام مهدی
  وب سايت    پست الکترونيک

نويسنده: نتوركر كوئست - مریم 21 ساله شنبه 21 آبان1384 ساعت: 20:59
سلام خدمت مدیر محترم وبلاگ B-Team

چَشم .
 

نويسنده: محمد شنبه 21 آبان1384 ساعت: 21:10
سلام
خواهش میکنم اگر کسی میداند جواب من را بدهد.
آقا مهدی لطفا کمک کنید.این دو سوال الان معضل تیم من است.
دو سوال داشتم
1- گارانتی سکه علاوه بر تضمین 3 ویژگی به این معنی نیز است که سکه ای که مثلا 100 دلار گارانتی شده در هر بانکی ببرید همان مقدار می ارزد؟ مثل سکه 25 تومنی که همه جای دنیا 25 تومن ارزش دارد؟
2- چه اتفاقی برای محمله های بازداشتی محصولات می افتد ؟ عودت داده می شود یا به نفع دولت مصادره می شود؟
  پست الکترونيک

نويسنده: لیدر شنبه 21 آبان1384 ساعت: 21:57
بچه ها من اگه برنامه نداشتم که نمی امدم جلو و این حرفه ها رو بزنم. اول باید همه متحد بشیم .بعد اقدام می کنیم .فعلا" فقط اطلاع رسانی کنید تا دو سه روز بعد باقی کارها رو به کمک آقا مهدی و مدیران وبلاگ های دیگر به اطلاعتون می رسانم.
 

نويسنده: حسین ج شنبه 21 آبان1384 ساعت: 22:2
سلام دوستان دیدید که پست کردن نامه های اعتراض و فرستادنش برای روزنامه ها و مسوولین بالاخره داره نتیجه میده.
بچه ها قرار نیست کسی برای ما کاری کنه اگه خودمون به فکر خودمون نباشیم. پس اوونایی که نامه رو به آدرسها پست نکردند (منظورم پست معمولی ایمیل) دست بکار شن و نامه رو به آدرسهای گفته شده در مطلب 88 وبلاگ qi-iran.blogfa.com پست کنن. ما مطمئنیم که برحقیم
من اگر بنشینم تو اگر بنشینی چه کسی برخیزد.
یا علی مدد
  وب سايت    پست الکترونيک

نويسنده: حسین ج شنبه 21 آبان1384 ساعت: 22:2
سلام دوستان دیدید که پست کردن نامه های اعتراض و فرستادنش برای روزنامه ها و مسوولین بالاخره داره نتیجه میده.
بچه ها قرار نیست کسی برای ما کاری کنه اگه خودمون به فکر خودمون نباشیم. پس اوونایی که نامه رو به آدرسها پست نکردند (منظورم پست معمولی ایمیل) دست بکار شن و نامه رو به آدرسهای گفته شده در مطلب 88 وبلاگ qi-iran.blogfa.com پست کنن. ما مطمئنیم که برحقیم
من اگر بنشینم تو اگر بنشینی چه کسی برخیزد.
یا علی مدد
  وب سايت    پست الکترونيک

نويسنده: حسین - الف شنبه 21 آبان1384 ساعت: 22:3
خسته نباشید

در جواب آقا محمد

1 - گارانتی سکه به این معنی هست که جنس سکه حتما طلاست .

دلیل اینکه این سکه ها رو به قیمت خریداری شده نمیخرند این است که در طلا فروشی هیچ وقت به ارزش سمبل . ضرب . گارانتی یا محدودیت اهمیت نمیدهند .

یادتون نره که این سکه ها کلکسیونی هستند (کلکسیونی یعنی اینکه گرد و خاک تاریخ و زمان روی اون نشسته باشه .

2 - این محصولات توسط افراد خریداری شده و جز’ اموال و حق طبیعی اونهاست .
اصولا دولت اجازه مصادره محصولات رو نداره و طبق قوانین باید به افراد عودت شود .

در ضمن هر خریدی که بالای 200 دلار باشه به پلیس اینتر پل مربوط میشه که از این طریق هم میشه اقدام کرد .

be all that you can be
  پست الکترونيک

نويسنده: حمید شنبه 21 آبان1384 ساعت: 22:3
مهدی جان و لیدر محترم خسته نباشید انشا... که موفق باشید.
آقا مهدی ساعت وبلاگ عقب.اینم درست کن که همه چیزت ردیف بشه.
 

نويسنده: یگانه شنبه 21 آبان1384 ساعت: 22:29
ظاهرا شورای نگهبان دنبال نام شرکتهاست! میخواهند برای یک شرکت قانون وضع کنند؟!
  وب سايت

نويسنده: حسین ع شنبه 21 آبان1384 ساعت: 23:9
سلام دوستان خدا قوت
ما در پیگیری هایمان می گوئیم که کوئست را WTO تاييد كرده آيا كسي منبع موثقي براي اين خبر داره كه بگه ممنون مي شوم .
  پست الکترونيک

نويسنده: دانیال شنبه 21 آبان1384 ساعت: 23:14
یه سری به دوستانمون تو گروه اسمارت بزنید چیز جالبی براتون دارن
  وب سايت

نويسنده: محمد ر شنبه 21 آبان1384 ساعت: 23:34
باسلام خدمت همرزمان کوئست وبخصوص مهدی جان و لیدر محترم
ما منتظر برنامه های شما هستیم. ما وقتی بگیم یا علی تا آخرش هستیم.
  پست الکترونيک

نويسنده: علی شنبه 21 آبان1384 ساعت: 23:54
سلام لیدر
منم با شما احساس همدردی میکنم . ما عادت کرده ایم که فقط خرف بزنیم و آن را عمل نکنیم.واقعا از این همه کوئستی باید 3000 نفر به اعتراضات جواب بدهند. واقعا باید تاسف خورد از اینهمه بی توجهی . من و تمام سازمان 100نفری خودم اعلام هر گونه همکاری را با شما دارم .
  پست الکترونيک

نويسنده: حمیدرضا يکشنبه 22 آبان1384 ساعت: 0:19
دوستان نبايد اين همه از كوئستيها توقع داشته باشيد مگه چند در صد آنها كامپيوتر دارند و مگر چند درصدشان با اينترنت آشنايي دارند به جاي گله كردن از آنها وظيفه آنها را خودمان انجام مي دهيم البته با اجازه از خودشان و آگاه كردنشان.مي توانيم چند بار راي بدهيم نظر شما چيه ؟
 

نويسنده: نرگس يکشنبه 22 آبان1384 ساعت: 0:46
لیدر و آقا مهدی
لطفا" برنامه اعتراض عملی را هر چه سریعتر راه بیاندازید.
من و تمام مجموعه خودم آماده ایم.
یاعلی مدد .
 

نويسنده: حسین ع يکشنبه 22 آبان1384 ساعت: 5:21
سلام دوستان خدا قوت
ما در پیگیری هایمان می گوئیم که کوئست را WTO تاييد كرده آيا كسي منبع موثقي براي اين خبر داره كه بگه ممنون مي شوم . لطفا اگر کسی اطلاعات داره جواب بده
  پست الکترونيک

نويسنده: علی يکشنبه 22 آبان1384 ساعت: 9:24
سلام دوستان
آدرس سوزان کمری می خواهم
 

نويسنده: علیرضا 133 يکشنبه 22 آبان1384 ساعت: 9:24
با سلام
آیا میشود بعد از خرید که یک ماه از آن میگذرد مشخصات خریدار را عوض کرد ؟
یعنی : نام و نام خانوادگی و ... ؟
اگر هم امکان پذیر میباشد لطفا مرا راهنمائی کنید ؟؟؟؟
با تشکر
  پست الکترونيک

نويسنده: علی ( حرف دل مسعود (: ) يکشنبه 22 آبان1384 ساعت: 9:27
و سلام به تمام ایرانی های وطن پرست خوبم.
به کشور و دولت و حکومت خود احترام بگذارد و از کار غیر قانونی دست بکشید.
احمدی نژاد و امثال انها هم نمی تونن ریشه ما کثافتها را بخشکنند.
حدود 27 سالی است که داریم خون مردم و میمکیم (:
حالا بیاین کوئست خارجی ولش کنید. و پولاتونو وارد حسابهای ما بکنید.
یادتون طرحهای کثیف مارو ( آفتاب یزد! سینا! و....) سیستمها هرمی قشنگ دیگه!
 

نويسنده: علی ( حرف دل مسعود (: ) يکشنبه 22 آبان1384 ساعت: 9:28
و سلام به تمام ایرانی های وطن پرست خوبم.
به کشور و دولت و حکومت خود احترام بگذارد و از کار غیر قانونی دست بکشید.
احمدی نژاد و امثال انها هم نمی تونن ریشه ما کثافتها را بخشکنند.
حدود 27 سالی است که داریم خون مردم و میمکیم (:
حالا بیاین کوئست خارجی ولش کنید. و پولاتونو وارد حسابهای ما بکنید.
یادتونه طرحهای کثیف مارو ( آفتاب یزد! سینا! و....) سیستمها هرمی قشنگ دیگه!
 

نويسنده: علی ( حرف دل مسعود (: ) يکشنبه 22 آبان1384 ساعت: 9:31
و سلام به تمام ایرانی های وطن پرست خوبم.
به کشور و دولت و حکومت خود احترام بگذارد و از کار غیر قانونی دست بکشید.
احمدی نژاد و امثال انها هم نمی تونن ریشه ما کثافتها را بخشکنند.
حدود 27 سالی است که داریم خون مردم و میمکیم (:
حالا بیاین کوئست خارجی ولش کنید. و پولاتونو وارد حسابهای ما بکنید.
یادتونه طرحهای کثیف مارو ( آفتاب یزد! سینا! و....) سیستمهای هرمی قشنگ دیگه!
 

نويسنده: علی ( حرف دل مسعود (: ) يکشنبه 22 آبان1384 ساعت: 9:32
سلام به تمام ایرانی های وطن پرست خوبم.
به کشور و دولت و حکومت خود احترام بگذارد و از کار غیر قانونی دست بکشید.
احمدی نژاد و امثال انها هم نمی تونن ریشه ما کثافتها را بخشکنند.
حدود 27 سالی است که داریم خون مردم و میمکیم (:
حالا بیاین کوئست خارجی ولش کنید. و پولاتونو وارد حسابهای ما بکنید.
یادتونه طرحهای کثیف مارو ( آفتاب یزد! سینا! و....) سیستمهای هرمی قشنگ دیگه!
 

نويسنده: علی ( حرف دل مسعود (: ) يکشنبه 22 آبان1384 ساعت: 9:32
سلام به تمام ایرانی های وطن پرست خوبم.
به کشور و دولت و حکومت خود احترام بگذارد و از کار غیر قانونی دست بکشید.
احمدی نژاد و امثال انها هم نمی تونن ریشه ما کثافتها را بخشکنند.
حدود 27 سالی است که داریم خون مردم و میمکیم (:
حالا بیاین کوئست خارجی ولش کنید. و پولاتونو وارد حسابهای ما بکنید.
یادتونه طرحهای کثیف مارو ( آفتاب یزد! سینا! و....) سیستمهای هرمی قشنگ دیگه!
 

نويسنده: سعید يکشنبه 22 آبان1384 ساعت: 9:57
همه چیز از گلدکوئست در دیوانگان گلدکوئست
http://qi-iran.mihanblog.com
 

نويسنده: علیرضا 133 يکشنبه 22 آبان1384 ساعت: 10:1
با سلام
آیا میشود بعد از خرید که یک ماه از آن میگذرد مشخصات خریدار را عوض کرد ؟
یعنی : نام و نام خانوادگی و ... ؟
اگر هم امکان پذیر میباشد لطفا مرا راهنمائی کنید ؟؟؟؟
با تشکر
  پست الکترونيک

نويسنده: پارسا يکشنبه 22 آبان1384 ساعت: 10:2
سلامي گرم به همه دوستان و همكاران عزيزم :

دوستان عزيز مي خواستم فقط نظر خودمو بيان كنم و اون اينكه :
بهتر نيست بجاي پرداختن به حواشي و جر و بحث كردن با افرادي كه نتيجه آن هيچ سودي براي ما نخواهد داشت و فقط صرفا انرژي و زمان ما رو به هدر مي برند ، به كارمون بچسبيم و انرژي خودمون روهدر ندهيم چرا كه بقول گقتني : " نرود ميخ آهنين بر سنگ!‌ " منظورم از سنگ، بعضي آدمهاي يه دنده و لجوجه (آقا مسعود ببخشيد كه مجبورم اسم شما رو به عنوان شاهد مثال ببرم! ) و از ميخ آهنين ، سخنان منطقي برخي دوستانه.
ضمنا نيازي هم به اعتراض عملي نيست!!! دوستاني كه كتاب " موج سوم " رو مطالعه كرده باشند ميدونند كه ديگه زمان اين كارها گذشته!!!! مگر جز اين نيست كه ما در موج سوم فعاليت مي كنيم و كار ما يه كار موج سوميه ، پس بايد مانند يك فرد موج سومي رفتار كنيم.

آينده و پيروزي از آن ماست .
  پست الکترونيک

نويسنده: علیرضا 133 يکشنبه 22 آبان1384 ساعت: 10:4
با سلام
آیا میشود بعد از خرید که یک ماه از آن میگذرد مشخصات خریدار را عوض کرد ؟
یعنی : نام و نام خانوادگی و ... ؟
اگر هم امکان پذیر میباشد لطفا مرا راهنمائی کنید ؟؟؟؟
با تشکر
  پست الکترونيک

نويسنده: علیرضا 133 يکشنبه 22 آبان1384 ساعت: 10:5
با سلام
آیا میشود بعد از خرید که یک ماه از آن میگذرد مشخصات خریدار را عوض کرد ؟
یعنی : نام و نام خانوادگی و ... ؟
اگر هم امکان پذیر میباشد لطفا مرا راهنمائی کنید ؟؟؟؟
با تشکر
  پست الکترونيک

نويسنده: علیرضا 133 يکشنبه 22 آبان1384 ساعت: 10:5
با سلام
آیا میشود بعد از خرید که یک ماه از آن میگذرد مشخصات خریدار را عوض کرد ؟
یعنی : نام و نام خانوادگی و ... ؟
اگر هم امکان پذیر میباشد لطفا مرا راهنمائی کنید ؟؟؟؟
با تشکر
  پست الکترونيک

نويسنده: علیرضا 133 يکشنبه 22 آبان1384 ساعت: 10:6
با سلام
آیا میشود بعد از خرید که یک ماه از آن میگذرد مشخصات خریدار را عوض کرد ؟
یعنی : نام و نام خانوادگی و ... ؟
اگر هم امکان پذیر میباشد لطفا مرا راهنمائی کنید ؟؟؟؟
با تشکر
  پست الکترونيک

نويسنده: ابوالفتح يکشنبه 22 آبان1384 ساعت: 10:52
دوست عزيز وبلاگ قشنگي طراحي كردين مخصوصا آهنگ وبلاگتون.
از وبلاگ گلد كوئست بندرعباس هم ديدن فرماييد.
MER30
  وب سايت

نويسنده: کوئستر يکشنبه 22 آبان1384 ساعت: 11:10
دوستان با عرض تاسف آدرس دفتر نمایندگی در ایران از سایت حذف شد.
می تونید برید و ببینید.!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 

نويسنده: امیر يکشنبه 22 آبان1384 ساعت: 11:11
سلام دوستان
خصوصا آقا علیرضا 133
من توی پست های سری قبل یه سوال پرسیده بودم :
چرا یه پیغام رو چند بار پشت سر هم میگذارید؟؟؟
خواهش می کنم یا نگذارید یا جواب سوال من رو بدید.

برای تغییر نام:
1-دلیل تغییر نام
2-شناسنامه شخص به همراه عکس
3-شناسنامه معرف
4-رضایتنامه معرف

یه crf بزنید. اینا رو آپلود کنید.

man_manzuri_nadashtam [at] YahooMessenger
 

نويسنده: کوئستر يکشنبه 22 آبان1384 ساعت: 11:15
یکی دیگر از محصولاتی که تخفیف داشت تمام شد. (ساعت زنانه)

محصول وکشین 1یو وی مالزی هم تمام شد.

محصول جدید سکه دیوار بزرگ چین. (6 گرو)
 

نويسنده: مجید ف يکشنبه 22 آبان1384 ساعت: 11:18
سلام
به جای بحث و اتلاف وقت با افرادی که هیچ چیز منطقی رو قبول ندارند و اصلا ارزش صحبت کردن رو هم ندارند . بریم به مجموعه و دوستانمون کمک کنیم.
لطفا دیگر جواب این جور افراد را ندهید.
این قسمت نظرات را سعی کنید زیباترش کنید.

به امید موفقیت تمام دوستان عزیز
  وب سايت

نويسنده: مجید ف ل يکشنبه 22 آبان1384 ساعت: 11:27
سلام
به جای بحث و اتلاف وقت با افرادی که هیچ چیز منطقی رو قبول ندارند و اصلا ارزش صحبت کردن رو هم ندارند . بریم به مجموعه و دوستانمون کمک کنیم.
لطفا دیگر جواب این جور افراد را ندهید.
این قسمت نظرات را سعی کنید زیباترش کنید.

به امید موفقیت تمام دوستان عزیز
  وب سايت

نويسنده: علیرضا 133 يکشنبه 22 آبان1384 ساعت: 11:41
باسلام
خصوصا امیر جان
می شه یک کم بیشتر در مورد اون 4 گزینه ای که گفتی بیشتر توضیح بدی ؟؟
دلیل تغییر نام را به چه صورت باید crf زد ؟؟؟
(شناسنامه شخص به همراه عکس ) منظور همان شخصی است که می خواهیم اسم آن را عوض کنیم ؟؟
(شناسنامه معرف ) یعنی من هم باید فایل اسکن شده شناسنامه خودم را برای آنان بفرستم ؟؟
رضایتنامه معرف دیگر چیست ؟ و به چه صورت میباشد ؟
در ضمن نام فرد جدیدی که می خواهیم جایگزین نفر قبلی بکنیم چگونه باید بع اطلاع کمپانی برسانیم ؟
چقدر زمان می برد تا این جایگزینی انجام پذیرد ؟؟؟
باز هم از شما تشکر میکنم .
یا علی مدد
  پست الکترونيک

نويسنده: کیوان يکشنبه 22 آبان1384 ساعت: 11:48
آقا مهدی مگه قرار نبود پیامهای مسعود رو حذف کنید دیگه داره اعصاب همه رو میریزه بهم که همون هدفیه که خودش می خواد منکه اگه باز از مسعود پیغامی ببینم دیگه به این وبلاگ سر نمیزنم از دوستانی خم که اسم واقعیشون مسعوده خواهش میکنم با یه نام دیگه پیغام بگذارند
 

نويسنده: حسین يکشنبه 22 آبان1384 ساعت: 12:18
سشمشئ
اخبار جدید
  وب سايت    پست الکترونيک

نويسنده: دفتر نمایندگی ایران يکشنبه 22 آبان1384 ساعت: 12:37
http://www.goldquestltd.com/url=iranaspervcontact=page6.html
  وب سايت

نويسنده: لیدر يکشنبه 22 آبان1384 ساعت: 12:41
سلام.خیلی از شما اخبار ساعت 7 و مطالب روزنامه ها در مورد شورای نگهبان را شنیده ویا خوانده اید .
الان تنها راه ما برای رسیدن به هدف فقط اثبات نتورک بودن فعالیت کوئست به مسئولان امر است .و این کار تنها با اقدام عملی ما صورت می گیرد . از تمام شما دوستان تقاضا دارم که هر گونه دلیل ومدرکی که برای اثبات این ادعا در دست دارید به ایمیل wishmaker_iran@yahoo.comبفرستيد تا بچه هاي تيمي كه براي اينكار جمع شده اند اين مدارك را جمع آوري كرده و براي اثبات اين ادعا استفاده كنند.
منتظر ايميل شما دوستان هستيم
 

نويسنده: دانشگاه تهران يکشنبه 22 آبان1384 ساعت: 12:49
بچه ها سلام. منم با حرف هاي ليدر موافق هستم . پايگاه فعاليتي اين كاتوزيان دانشگاه تهران است .اين خبر رو بخونيد.اينها مي خوان ما رو از همه چيز محروم كنن.ما بايد زودتر اقدام كنيم والا كار از كار مي گذره و همه در دام مي افتيم.
ليدر رو من و 70 نفر تيمم حساب كن.
مديرکل کوي دانشگاه تهران در گفت و گو با ايلنا:
امتياز سكونت در خوابگاه براي دانشجويان فعال گلدكوئيستي لغو مي‌‏شود
تهران- خبرگزاري كار ايران

مديركل كوي دانشگاه تهران, گفت: دانشجوياني كه در خوابگاه‌‏ها فعاليت گلدكوئيست انجام مي‌‏دهند، در صورت بي‌‏توجهي به دو تذكر كتبي، در مرحله سوم امتياز استفاده از خوابگاه براي آنان لغو مي‌‏شود.

دكترعلي‌‏رضا نجات صاحبي، مديركل كوي دانشگاه تهران, در گفت و گو با خبرنگار ايلنا, افزود: در شش ماه گذشته، براي آگاهي دانشجويان از ماهيت اقتصادي, اجتماعي, فرهنگي و مضرات گلدكوئيست براي اقتصاد كشور با هماهنگي معاونت دانشجويي چهار نشريه در بين دانشجويان توزيع شده است.
وي، با اشاره به اين‌‏كه ممنوعيت فعاليت گلدكوئيست در خوابگاه‌‏ها ابلاغ شده است، تصريح كرد: در حال حاضر مرحله اطلاع‌‏رساني و كار فرهنگي ما به پايان رسيده است و در حال اطلاع‌‏گيري از مكان‌‏هايي كه اين فعاليت‌‏ها انجام مي‌‏شود، هستيم.
مديركل كوي دانشگاه تهران, افزود: به دانشجويان خوابگاهي كه فعاليت گلدكوئيستي داشته باشند، در دو مرحله تذكر كتبي ارايه مي‌‏شود و اگر باز به فعاليت خود ادامه دادند، امتياز سكونت آنان در خوابگاه لغو خواهد شد.

###################
 

نويسنده: امیر يکشنبه 22 آبان1384 ساعت: 13:5
دلیل تغییر نام را به چه صورت باید crf زد ؟؟؟ یه متن می نویسید و دلیل رو توش توضیح میدید.
(شناسنامه شخص به همراه عکس ) منظور همان شخصی است که می خواهیم اسم آن را عوض کنیم ؟؟ بله!
(شناسنامه معرف ) یعنی من هم باید فایل اسکن شده شناسنامه خودم را برای آنان بفرستم ؟؟ اگه معرفش شما هستید بله!
رضایتنامه معرف دیگر چیست ؟ و به چه صورت میباشد ؟ یه متن بنویسید و امضا کنید. من فلانی با فلان tc معرف فلانی هستم و رضایت دارم که اسمشو عوض کنه.
در ضمن نام فرد جدیدی که می خواهیم جایگزین نفر قبلی بکنیم چگونه باید بع اطلاع کمپانی برسانیم ؟ توی متن crf میشه نوشت اگه از بخش تغییر نام هم برید جاش هست که وارد کنید.
چقدر زمان می برد تا این جایگزینی انجام پذیرد ؟؟؟ مثل بقیه crf ها.

اون چهار تا برگه رو اسکن می کنید و وقتی crf زدید و فایل از شما خواسته شد یکی یکی آپلود می کنید.
باز هم از شما تشکر میکنم .
من هم متشکرم.
یا علی مدد
علی یارت.


man_manzuri_nadashtam [at] YahooMessenger
 

نويسنده: دانیال يکشنبه 22 آبان1384 ساعت: 14:23
برای شفاف سازی رو من و دوستم هم حساب کنید. من بیشتر روی وکیشن ها و iconnect کار میکنم. و به عرضتون برسونم حدود 3 ماهی میشه که دارم از اکانتiconnect استفاده میکنم. اگر اطلاعات محصولات و قیمت ها و مقایسه هاشون به کار میاد من هم در خدمتم.
  پست الکترونيک

نويسنده: مَهدی يکشنبه 22 آبان1384 ساعت: 14:30
سلام مسعود
شما حق نظر دادن در این وبلاگ را ندارید و این مسئله را قبلاَ تذکر داده بودم.

نظریه شما حذف شد.

مدیر وبلاگ B-Team
  وب سايت    پست الکترونيک

نويسنده: رضا دانش يکشنبه 22 آبان1384 ساعت: 14:50
اگه جلوی فعالیت منو کسی بگیره (کاتوزیان و ماتوزیان و هر خر دیگه) از بین می بریمش.
این حق منه با با پولم هر غلطی دلم خواست بکنم. به هیچ خر دیگه ای مربوط نیست که دارم پولمو میریزم بیرون.

فقط مونده که برای خدا هم تصمیم بگیرن!!!
 

نويسنده: مسعود يکشنبه 22 آبان1384 ساعت: 15:11
خاک وچو
 

نويسنده: mohammad يکشنبه 22 آبان1384 ساعت: 15:44
با عرض سلام خدمت همه دوستان من محمد هستم 5 ماهه کار میکنم و تعادلم 45 است

اسامی اصلی را نام نبردم و اسمهای افراد حقیقی نیست

در شهر ما تا دلتان بخواهد نتورکها در حال فعالیت هستند و همه جورشان پیدا میشود و کار به دلیل کوچک بودن شهر زیاد راحت نیست.
اما من و تیمم با تمام وجود مشغول کار هستیم و واقعا به این ایمان دارم که من تا چند وقت دیگر سریعترین دست ایران را همراه با دوست عزیز و همکار ارزشمندم فرزاد به وجود می اوریم و دنیا را تحت سلطه نتورک خودمان درمیاوریم.

اما من قبلا زیاد تو اینترنت میگشتم و به بی تیم و دیگر وبلاگها سر میزدم تا زمانی که طرحی در مجلس به نام ممنوعیت بازاریابی شبکه ای رفت.طرحی که باعث شد خیلی از مجموئه های به ظاهر قوی هم در شهر ما و هم دیگر نقاط ایران استوپ کنند و بسیاری از لیدرهای بالاسری من که تا چند وقت پیش کم کم هفته ای 30000 تا میگرفتند(البته روی 2 تی سی) که نمیخواهم نام ببرم در امدشان به طرز فجیح و وحشتناکی سقوط کند و حتی به مرز 2000 تا در هفته برسد و این چیزی بود که هیچ یک از انان این را باور نداشتند و نمیخواستند ان را باور کنند .

بعد از این قضایا یکروز که من در جلسه لیدر شیپ محمد رضا در تهران بودم شنیدم که لیدر های بزرگ مجموئه مان که به قول بچه ها خدای تعادل بودند جلسه ترتیب داده بودند و من که شنیدم همچین جلسه ای در یکی از رستورانهای بزرگ تهران برقرار شده به قاسم که میخواست بره اون جلسه کلید شدم و گفتم که من هم میخواهم بیایم و با هزار بدبختی و(دروغ) خود را به عنوان شخصی که تعادل بالایی دارد به اون جلسه رساندم و لیدر هایی را که همیشه در خواب میدیدم را در ان جلسه دیدم و در اول کار بسیار بسیار هیجان زده بودم(خودتان فکر ان لحظه را بکنید که من چه احساسی داشتم)و بسیار خوشحال بودم از اینکه کسانی با تعادلهای7000 به بالا را میدیدم.
اما جلسه بعد از مدتی شروع شد:
 

نويسنده: mohammad يکشنبه 22 آبان1384 ساعت: 15:46
یدرها شروع به صحبت کردند اما من چیزی را که از انها توقع داشتم را در ظاهر و باطن انها ندیدم (انها انسانهایی بسیار بسیار عادی و بی لیاقت بودند و من دلیل این حرفم را به شما میگویم.
اولین صحبتی که در جلسه شد به طور کامل نشان از ترس انها بود و واقعا معلوم بود که از ترس از کم شدن درامد و خوابیدن مجموئه ای 20000 نفری را دارند و من واقعا وقتی این صحبتها را دیدم و مشاهده کردم که من زیرمجموئه چه انسانهای بی لیاقتی هستم به همین دلیل اول کمی ازرده خاطر شدم .
انها در جلسه از اینکه با هم بیشتر در ارتباط باشیم تا مشکلی برای ما پیش نیاید و حتما چند نفر از ما قربانی این حرکات دولت میشویم پس از هر طریقی که شده با هم در ارتباط باشیم و باید در کارمان محتاط تر عمل کنیم تا گیر نیفتیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

و من هاج و واج مانده بودم که اینها که دم از درامد و لیدری و سقف میزدند هرکدامشان به نسبتی ایمانشان را از دست داده اند و وحشت سر تا پایشان را فرا گرفته و طوری صحبت میکنند که انگار دنیا به اخر رسیده است و هی انرژی ام تحلیل میرفت.

اما جلسه تمام شد و من موقع برگشتن به خانه کلی توی ماشین فکر کردم و همچنین با صحبتهایی که محمد رضا لیدرم با من کرد امدم به شهرمان و یک اموزش کلی و تکمیلی برای بچه ها گذاشتم و یک هفته کامل هرشب اینکار را انجام دادم و محمد رضا که خودش 6000 تا زیرمجموئه دارد اما انسانی با ایمان و کاملی است و سر ان جلسه به دلیل مشکلات با همان به اصطلاح لیدر نیامده بود به من گفت که تو میتونی به راحتی درامد نه تعادل انها را بگیری و از من تعهد گرفت که اینکار را در عرض 5 ماه اینده انجام دهم و من هم قبول کردم تا ینکار را انجام دهم.
اما بعد از ان به مدت 1 ماه قید اینترنت و بهترین لیدرم بی تیم را زدم و طبق یکی از اصول پایه کوئست نت پاتمن شروع به ارتباط سازی کردم و صبح تا شب پیش بچه های مجموئه ام بودم و انها را در ان وضعیت بحرانی تنها نگذاشتم و تیمی جالب از دوستان و مردم ساختم و من من من من و باز هم من موفق بوده ام.
 

نويسنده: mohammad يکشنبه 22 آبان1384 ساعت: 15:47
میخواهم به همه بگویم که دست از این الافی بیهوده و کلنجار رفتن با امثال مسعود بردارید مگه شما کار ندارید که همش مشغول کل کل با این پشه ها هستید .
اگه راست میگن یکدفعه جلوی من سبز شوند تا به صورت کامل لهشان کنم تا بفهمند که این تبلیغات منفی از من یک بازاریاب فوق حرفه ای ساخت تا بتوانم دنیا را فتح کنم و همینطور این پشه ها وقتی از من میخواهند برای ورود به نتورکشان و پرزنت دعوت میکنند بلافاصله وقتی میفهمند که من نتورکر کوئستی هستم و برق قاطعیت و قدرت را در چشمهای من میبینند دیگر جرعت حرف زدن ندارند.

پس فقط به ارتباط سازی فکر کنید تا موفق شوید و کار درست را در زمان درست انجام دهید و بجای الافی و گذراندن وقت پای نت به افراد مجموئه تان سر بزنید و به انها انرژی دهید و مثل پاتمن تا میتوانید کار را به دیگران معرفی کنید و از انها کارت بگیرید و نتورک را گسترش دهید و تنها کاری که در مواجهه مستقیم (نه از طریق نت) با پشه ها و زیرمجموئه هایشان انها به اسانی له له له کنید که دیگر نتوانند از جایشان بلند شوند.
پس دنبال الافی نباشید. کار خودتان را انجام دهید ان هم با ایمان کامل به کارتان و بیشتر و بیشتر و یکبار کتاب موج سوم را بخوانید تا علت و دلایل اتفاقات موجود را درک کنید.

فقط در جواب مسعود بنویسید :جواب ابلهان خاموشی است.
اگه راست میگه قرار بزاره تا بیام خود مسعود و مهندس بابایی را وارد اینکار کنم چون روی هرکسی که دست بگذارم واردش میکنم
 

نويسنده: هوای تازه يکشنبه 22 آبان1384 ساعت: 15:57
آقا مَهدی سلام
خدا قوت
پیشنهاد

آقا مَهدی قبلاً هم پیشنهاد کرده بودم که در قسمت نظرات گزینه پس از تائیدنمایش داده شود را فعال کنید تا از دست افرادی مثل مسعود راحت باشیم.

یک پیشنهاد به آقا مسعود
شما که از یک نتورک ایرانی حمایت میکنید بهتر است (( زبان فارسی )) را نیز پاس بدارید پس بهتر است :

بنویسیم : (( بی حرمتی ))
ننویسیم : (( بی هرمتی ))
خدا نگهدار
  وب سايت    پست الکترونيک

نويسنده: علیرضا 133 يکشنبه 22 آبان1384 ساعت: 16:15
باسلام مجدد
امیر جان دستت درد نکنه .......
یا علی مدد
  پست الکترونيک

نويسنده: رضا يکشنبه 22 آبان1384 ساعت: 16:39
باسلام خدمت لیدر و آقا مهدی من هم حمایت خود را از برنامه لیدر اعلام میکنم و منتظر اعلام برنامه شما هستم در ضمن از جناب آقای لیدر میخواهم که در صورت امکان آدرس وب ویا ایمیل خودشان را هم در قسمت نظرات بگذارند تا بتوان ارتباط مستقیم تری با ایشان داشته باشیم . به امید دیدار
تا بعد .........
  وب سايت    پست الکترونيک

نويسنده: مَهدی يکشنبه 22 آبان1384 ساعت: 16:49
سلام مسعود
نظرات شما حذف شد و از این پس نیز بعد از حذف نظر شما ، اطلاعي داده نخواهد شد.

مدير وبلاگ B-Team
 

نويسنده: حسین يکشنبه 22 آبان1384 ساعت: 17:9
اخبار جدید
  وب سايت    پست الکترونيک

نويسنده: محمد رضا يکشنبه 22 آبان1384 ساعت: 17:21
کارت مهدی جان عالیه!!!!!!عالی....
این موزیک که گذاشتی خیلی معنی داره و بهم بگو کیه؟؟؟؟!!!!!
بیا تو وبلاگم و بگو این کیه؟؟؟؟؟
خبر ها و متون جدیدی دستم خواهد آمد....
جوابم رو حتما بده....
  وب سايت

نويسنده: یگانه يکشنبه 22 آبان1384 ساعت: 17:44
کوئستر
چرا چیزی که واقعیت نداره رو انقدر راحت بیان می کنید؟؟؟؟ تازه چیزی که خیلی راحتتر کذب بودنش مشخص می شه؟ این آدرس رو ببینید و ببینید که دفتر نمایندگی ایران سر جاشه!
http://www.goldquestltd.com/url=iranaspervcontact=page6.html
  وب سايت

نويسنده: حسین يکشنبه 22 آبان1384 ساعت: 18:8
دوستان حالا باید با عملکرد خودمان این واسطه گرا ترین حکومت را به خاک سیاه بنشانیم پس ما نیز منتظر هستیم تا ضربه شصتی نشان دهیم
  پست الکترونيک

نويسنده: مهدی يکشنبه 22 آبان1384 ساعت: 18:18
سلام مهدي جون
تو چقدر خوبي .دستت درد نكنه
اگه ممكنه متن اين موسيقي قشنگ رو برامون بگذار
چطور ميتونم كاميش رو داشته باشم
  پست الکترونيک

نويسنده: مَهدی يکشنبه 22 آبان1384 ساعت: 18:26
سلام مهدی
ممنونم از لطف شما
یکی از دوستان به نام امیر متن این آهنگ رو در همین قسمت نظرات گذاشته بود که با اجازه ایشون آنرا برای دومین بار می گذارم.

متن آهنگ سایت

Give thanks to Allah,
For the moon and the stars
Praise him all day
For what is, and what was
Take hold of your imaan(faith)
don't give in to shaitan(devil)
oh you who believe please give thanks to Allah.
Allaho Ghafor Allaho Rahim Allaho yuhib-al-Mohsinin,
Houa Khalikona houa Razikona wa houa ala kulli shaiin qadiir

Allah is Ghafor, Allah is Rahim
Allah is the one who loves the Mohsinin,
He is our creater, He is our sustainer and He is the one who has power over all.

Give thanks to Allah,
for the moon and the stars
Praise him all day
For what is, and what was
take hold of your imaan
don't give in to shaitan(devil)
oh you who believe please give thanks to Allah.
Allaho Ghafor Allaho Rahim Allaho yuhib-al-Mohsinin,
houa Khalikona houa Razikona wahoa ala kolli sheiin kadir


Allah is Ghefor Allah is Rahim Allah is the one who loves the Mohsinin,
He is our creater, He is our sustainer and He is the one who has power over all

موفق باشید

مدیر وبلاگ B-Team
  وب سايت    پست الکترونيک

نويسنده: مجيد ف يکشنبه 22 آبان1384 ساعت: 18:32
سلام به دوستان گلدي
بچه ها اخبار را همين الان شنيديد؟؟؟
به نظر من بايد هرچه زودتر به (درخواست يك ليدر) پاسخ دهيم
و همه باهم براي ايراني آزاد تلاش كنيم
همگي موفق باشيد
مرگ بر نت ورك ايراني
البته بلافاصله بعد از اين خبر درباره تجارت الكترونيك صحبت كرد و تبليغات ايراني
  پست الکترونيک

نويسنده: مجيد ف يکشنبه 22 آبان1384 ساعت: 18:34
ادامه...
اما نمي دانند كه با ما بچه غول ها نمي توانند در بيفتند
منظورم غول نت ورك است
فقط
GOLD QUEST INTERNATIONAL
در ضمن ساعت يك ساعت عقب است
جناب مدير لطفا آن را اصلاح كنيد
كوچيك سما مجيد از نيشابور
  پست الکترونيک

نويسنده: ِاحسان يکشنبه 22 آبان1384 ساعت: 18:50
در مورد مطلب 676 (درخواست یک لیدر) چطور میتونم همکاری کنم؟ من و دایرکتهام آماده همکاری هستیم
  پست الکترونيک

نويسنده: احمد رضا يکشنبه 22 آبان1384 ساعت: 19:29
من به وبلاگ شما لینک دادم خوشحال می شم به من هم لینک بدبد. ضرر نداره.
www.bfuture.persianblog.com
  وب سايت    پست الکترونيک

نويسنده: مَهدی يکشنبه 22 آبان1384 ساعت: 22:0
سلام مجید ف
این ساعت در هنگام نمایش ، همان ساعت سيستم شما را نشان مي دهد .
پس با اين حساب ساعت سيستم شما ، يك ساعت عقب است.

مدير وبلاگ B-Team
  وب سايت    پست الکترونيک

نويسنده: مَهدی يکشنبه 22 آبان1384 ساعت: 22:35
مژده مژده مژده مژده مژده مژده مژده مژده

به خانه باز مي گرديم...

وبلاگ قبلی B-Team بعد از گذشت چند روز آپديت شد.

براي ديدن مطالب و گفتن نظرات به همان آدرس قبلي B-Team مراجعه كنيد.

http://www.b-team.blogfa.com
  وب سايت    پست الکترونيک